Tietoa tehtävästä
Account Manager Leasing Suomi
Account Managerina edistät aktiivisesti LifeTech-liiketoimintaa, Helsingin keskustassa, Aleksanterinkadulla sijaitsevasta toimistostamme käsin. Tärkeintä on asiakaskeskeinen ote, ensiluokkaisen palvelun tarjoaminen, sekä yhteistyön kehitys nykyisten kansainvälisten kumppaneidemme kanssa. Uusien liiketoimintamahdollisuuksien etsiminen ja käynnistäminen, asetettujen tuottotavoitteiden saavuttamiseksi on osa työnkuvaasi. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta.
Toimit yhteistyössä, sekä tärkeänä osana kokenutta ja tiivistä myyntitiimiä. Tiimi tukee ja tutustuttaa sinut työskentelytapoihin ja arvoihimme, mutta menestyminen vaatii hyvää asennetta, tervettä nöyryyttä, oppimiskykyä, sekä intoa kasvattaa liiketoimintaa menestyksekkäästi. Tärkeässä roolissa on myös tiivis yhteistyö sisäisten kollegojesi kanssa, kuten luottopäättäjien, myynnin tuen, lakiosaston ja markkinoinnin.
Tulevaisuudessa toivomme sinun kehittyvän niin, että voit itsenäisesti viedä läpi myös rakenteeltaan vaativampia toimeksiantoja ja sopimusprosesseja.
Vastuualueen päätehtäviä
Aktiivinen liiketoiminnan kehittäminen ja yhteistyö olemassa olevien kumppaneiden kanssa
Yhteistyösopimusten laatiminen, sekä yhteistöiden käynnistäminen uusien kumppaneiden kanssa
Markkinatilanteen seuraaminen, sekä LifeTech Finland strategiaa tukevien liiketoimintamahdollisuuksien tunnistaminen
Liiketoimintasuunnitelmien laatiminen kumppanityöskentelysi tueksi, sekä kuukausittaisten ennusteiden toimittaminen
Yhteistyökumppaneiden kouluttaminen järjestelmiin ja rahoitusohjelmien tuomiin etuihin
Kumppaneiden tiedotus ajankohtaisista kampanjoista, sekä rahoitusohjelmien yksityiskohdista ja muutoksista
Rahoituskyselyiden hallinnointi ja rahoitusohjelmien tunnettuuden kasvattaminen kumppanikentässä
Tapaamisten sopiminen ja asiakassopimusten läpivienti
Läheinen yhteistyö muiden sisäisten osastojen kanssa asiakassopimusten valmisteluvaiheessa ja läpiviennissä
Kokemus ja henkilökohtaiset ominaisuudet
Tämä tehtävä sopii sinulle, joka haluat kehittyä rahoitusalan tehtävässä ja sinulla on jo hieman aiempaa kokemusta B-to-B tehtävästä, esimerkiksi Asiakkuuspäällikkönä; rahoitus-, Healthcare. IT- tai muulla tehtävää tukevalla toimialalla. Työhön soveltuva koulutausta, hyvät vuorovaikutustaidot, sekä suunnitelmallisuuden merkityksen ymmärtäminen, auttaa menestymään tehtävässä. Puhut ja kirjoitat sujuvasti suomen ja englannin kielellä (muut pohjoismaiset kielet ovat eduksi). Toivomme että olet luonteeltasi utelias ja kiinnostunut uppoutumaan palveluihimme sekä LifeTech-liiketoimintaan. Toimintatavoiltasi olet järjestelmällinen ja sinulla on kyky ymmärtää, sekä työskennellä laajojen kokonaisuuksien parissa. Sinulla on myös aito kiinnostus ihmisten kohtaamiseen, ja muut kuvailisivat sinua ongelmanratkaisukykyiseksi tiimipelaajaksi.
DLL tarjoaa sinulle
Kaksi työpäivää vuodessa vapaaehtoistyöhön paikalliselle organisaatiolle, tai hyväntekeväisyysjärjestölle
Osallistumisen terveys- ja hyvinvointiohjelmiin
Uramahdollisuudet: verkko-oppimis- ja kehitysohjelmat
Mahdollisuus toimia tärkeänä osana kansainvälistä yritystä, jonka tavoitteena on toimialan markkinajohtajuus
Mahdollisuuden etätyöhön
Me DLL:ssä olemme useita asioita; tiimin jäseniä, perheenjäseniä, yhteisön jäseniä, osallisia muutoksessa, sekä eri kulttuurien ja kansallisuuksien edustajia. Meillä kaikilla on erilaisia uskomuksia, erilaisia intohimoja, erilaisia näkökulmia, kykyjä ja kiinnostuksen kohteita. Olemme kotoisin erilaisista taustoista, kulttuureista, kansallisuuksista ja historiasta, mutta kaikista eroavaisuuksistamme huolimatta meitä yhdistää yksi asia: jokainen meistä on osa DLL:ää.
Yrityksemme on perustettu Alankomaissa, mutta olemme tänä päivänä monikansallinen yritys. Ainutlaatuinen kulttuurimme perustuu yhteistyöhön, vähäiseen hierarkiaan ja rehellisyyteen, joka antaa meille mahdollisuuden integroitua, luoda ideoita ja innovoida yli rajojen.
Useat yritykset kertovat olevansa eurooppalaisia, amerikkalaisia, aasialaisia tai australialaisia, me DLL:ssä olemme edustettuina kaikissa näissä maissa maanosissa. Olemme kulttuurienvälinen yhteistyö - toisiinsa kytkeytynyt verkosto, joka kokoontuu joka päivä ja jolla on yksi päämäärä: "Partnering for a better world”.
Tietoa DLL:stä
DLL on vuonna 1969 perustettu maailmanlaajuinen laite- ja teknologiarahoitusyhtiö, jonka pääkonttori sijaitsee Eindhovenissa Alankomaissa ja jonka portfolio on yli 40 miljardia euroa. DLL tarjoaa rahoitusratkaisuja maatalouden, elintarvikkeiden, terveydenhuollon, vihreän teknologian, rakentamisen, liikenteen, teollisuuden, toimistolaitteiden ja tietotekniikan aloilla yli 25 maassa. DLL tekee yhteistyötä valmistajien, jälleenmyyjien ja jakelijoiden kanssa sekä suoraan loppuasiakkaiden kanssa helpottaakseen yritysten mahdollisuuksia hankkia laitteita, teknologiaa ja ohjelmistoja. Yritys tarjoaa kumppaneille ja asiakkaille myös asiantuntemusta, sekä älykkäämpiin ja taloudellisempiin toimintatapoihin johtavaa neuvontaa. Yhdistämällä asiakaslähtöisyyden ja syvän toimialatuntemuksen, DLL tarjoaa kestäviä rahoitusratkaisuja tuotteiden elinkaareen, kuten varastorahoitusta, projektirahoitusta ja käytettyjen laitteiden rahoitusta. DLL on Rabobank-konsernin kokonaan omistama tytäryhtiö.
Voit lukea lisää DLL:stä osoitteessa www.dllgroup.com
Lue täältä lisää siitä, miten voit vapauttaa täyden potentiaalisi DLL:ssä here
Hakemus
Oletko sinä uusi kollegamme? Olet lämpimästi tervetullut lähettämään hakemuksesi urasivumme kautta jo tänään, sillä valintaprosessi on jo käynnissä. Sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia ei käsitellä. Jos haluat lisätietoja tai sinulla on kysymyksiä, otathan yhteyttä Talent Acquisition Partner, Joep Staps osoitteessa: joep.staps@dllgroup.com
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 14.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.