Tietoa tehtävästä
Koetko asiakaspalvelun vahvasti omaksi alueeksesi? Haluatko työskennellä tunnetun brändin parissa ja aidosti auttaa asiakkaita? Etsimme yhteistyössä asiakkaamme Makita Oy:n kanssa uutta tekijää asiakaspalvelutiimiin nykyisen työntekijän siirtyessä talon sisällä uusiin tehtäviin.
Asiakaspalvelu mahdollistaa osaltaan Makitan liiketoiminnallisten tavoitteiden täyttymisen. Asiakaspalvelussa vastataan sekä jälleenmyyjien että loppukäyttäjien yhteydenottoihin niin puhelimessa kuin yhteydenottolomakkeiden ja sähköpostien kautta. Keskeisin työtehtävä on tilausten kirjaaminen BPCS-järjestelmään. Asiakaspalvelussa vastataan myös laajasti hintoihin, varaosiin, saatavuuteen, takuurekisteröintiin ja tuotteiden teknisiin tietoihin liittyviin kysymyksiin.
Mitä toivomme sinulta?
Olet hakemamme asiakaspalvelutyöntekijä, jos sinulla on kiinnostusta teknisiin asioihin ja hyvät ongelmanratkaisutaidot. Kaikkein tärkein ominaisuutesi on aito halu ja innostus antaa asiakkaille parasta mahdollista palvelua ja työskennellä nimenomaan asiakkaiden kanssa. Et hätkähdä mitään kysymyksiä ja ymmärrät, että asiakkaalle jokainen niistä on tärkeä. Olet työotteeltasi luotettava, tarkka ja omaat positiivisen perusasenteen. Kestät myös ajoittaista painetta ja sinulla on pelisilmää eri tilanteita ajatellen. Pystyt tarvittaessa nopeisiinkin ratkaisuihin.
Arvostamme kokemusta kaupan alalta ja odotamme sujuvaa suomen kielen taitoa niin suullisesti kuin kirjallisestikin sekä kohtuullista englannin taitoa. Sinulla on hyvät valmiudet oppia uusia IT järjestelmiä, toivomme Excelistä ainakin perustason osaamista.
Millaista on työskennellä Makitalla asiakaspalvelussa?
Liityt mukavaan tiimiin, jossa työskentelet kahden kollegan kanssa. Työ on ajoittain hektistä, tilanteet vaihtelevat paljon myös sesonkien mukaan. Vaikka tiimissä käsitellään myös reklamaatioita, on asiakaskuntamme mukavaa ja keskustelut asiallisia. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden hypätä tunnetun brändin pariin, asiakaspalvelun ytimeen. Työskentelemme yhteisen päämäärän eteen, toistemme työtä arvostaen ja toisia auttaen. Meillä viihdytään pitkään! Työntekijämme arvostavat vakaata työnantajaa ja hyvää yhteishenkeä. Yhdessä voimme onnistua, joten lupaamme perehdyttää sinut työhösi hyvin.
Tunnistatko itsessäsi aktiivisen ja ehdottoman asiakaspalvelumyönteisen tekijän? Odotamme hakemustasi!
Aloitus tehtävässä on sopimuksen mukaan, kuitenkin mahdollisimman pian. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla. Toimisto sijaitsee Vantaalla, muutto Tuusulan uusiin, omiin tiloihin on edessä kevättalvella 2025. Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen, työaika on maanantaista perjantaihin 8.00-16.00. Noudatamme työsuhteissamme Kaupan työehtosopimusta. Palkkaus sopimuksen mukaan.
Lisätietoja antaa mielellään Eilakaislan seniorkonsultti Heidi Martiala-Welin, puhelimitse 046 852 2010, sähköpostitse etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 26.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.