Tietoa tehtävästä
OP Pohjois-Savo on asiakkaidensa omistama, asiakasta lähellä oleva täyden palvelun pankki, jossa 200 finanssialan ammattilaista palvelee 84 000 omistaja-asiakastamme. Konttorimme sijaitsevat Kuopiossa, Iisalmessa, Varkaudessa, Nilsiässä, Leppävirralla ja Suonenjoella. OP Pohjois-Savo on osa valtakunnallista OP Ryhmää.
Haemme nyt asiakkuusjohtajaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Kuopioon.
Tarkemmin tehtävästä
Asiakkuusjohtajana toimit 1.3.2025 toimintansa aloittavan uuden Online- ja kassapalvelut -yksikön valmentavana esihenkilönä. Pääset aitiopaikalle luotsaamaan alkuun ja kehittämään pankin monikanavaista asiakaspalvelua noin 20 henkilön yksikköä, joka ratkaisee OP Pohjois-Savon asiakkaiden päivittäisiin pankkipalveluihin liittyviä tarpeita puhelin-, verkkoviesti- ja konttorikanavassa. Vastaat yksikkösi suorituksen johtamisesta, työprosessien kehittämisestä sekä erinomaisesta työntekijäkokemuksesta. Tehtävään kuuluu työskentelyä myös muilla OP Pohjois-Savon konttoreilla, ja tehtävässä on mahdollisuus osittaiseen etätyöhön. Asiakkuusjohtajan tehtävässä teet sujuvaa yhteistyötä pankkimme muiden yksiköiden esihenkilöiden ja asiantuntijoiden sekä OP Ryhmän kollegojen kanssa.
Millaista henkilöä etsimme?
Etsimme joukkoomme hyvillä yhteistyö- ja vuorovaikutustaidoilla varustettua työkaveria, jota työyhteisön ja toimintatapojen kehittäminen motivoi. Suhtaudut muutokseen mahdollisuutena ja asiakaslähtöinen ajattelu on vahvuutesi. Haluat jatkuvasti kehittää ja parantaa toimintaamme asiakaslähtöisesti sujuvampaan ja kokonaisvaltaisempaan suuntaan. Näytät esimerkkiä johtamisellasi, ja energinen asenteesi innostaa tiimiäsi saavuttamaan tavoitteensa.
Hahmotat kokonaisuuksia ja valmentavan johtamistyylisi kautta pystyt tukemaan tiimiä töiden priorisoinnissa, toimintamallien kehittämisessä sekä edistämään yhdessä ohjautuvaa toimintatapamme. Sinulla on rohkeutta tarttua myös havaitsemiisi ongelmiin. Aiempi kokemus esihenkilötehtävistä sekä kokemus puhelin- ja verkkopalveluissa työskentelemisestä katsotaan eduksi tehtävässä menestymiselle. Myös työkokemus päivittäisten pankkipalveluiden parissa tukee tehtävän haltuun ottamista.
Miksi liittyä joukkoomme?
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden ja kannustavan työyhteisön tuen yhdessä OP Ryhmän suurimmista pankeista sekä mahdollisuuden olla kehittämässä monikanavaista asiakaspalveluamme seuraavalle tasolle. Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden laaja-alaiseen itsesi kehittämiseen ja uuden oppimiseen.
Rahallisen palkitsemisen lisäksi saat käyttöösi monipuoliset henkilöstöetumme. Haluamme pitää huolen osaajistamme, ja työssä jaksamiseen panostamme mm. mahdollisuudella liukuvaan työaikaan ja osittaiseen etätyön tekemiseen. Yhteiset arvomme ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen ohjaavat tekemistämme kaikissa toiminnoissamme.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa pankinjohtaja Pasi Tuomainen (pasi.tuomainen@op.fi, puh. 040 5749 785) sähköpostitse tai puhelimitse ke 4.12. klo 14-15 ja ma 9.12. klo 8.30-10 välisinä aikoina.
Jos onnistuimme jo vakuuttamaan sinut, lähetä hakemuksesi viimeistään tiistaina 10.12.2024 op-careers.fi sivuston kautta. Ajallisesti pyrimme tekemään valintapäätöksen loppuvuoden 2024 aikana.
Finanssialalla luottamus ja vastuullisuus ovat toimintamme perusta, minkä vuoksi tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot, yritysyhteydet ja mahdolliset eturistiriidat sekä teetetään huumausainetesti.
OP Ryhmä – Meillä on jotain yhteistä
OP Ryhmä on monimuotoisuutta ja yhdenvertaisuutta kunnioittava työyhteisö. Meille on tärkeää, että jokainen tuntee olonsa tervetulleeksi ja arvostetuksi. Arvostamme erilaisuuden mukanaan tuomaa rikkautta ja monipuolisia näkökulmia. Kannustamme kaikkia hakemaan meille töihin, sillä meillä on jotain yhteistä. Hienoa, että haluat mukaan yhteiselle matkallemme.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 10.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.