Tietoa tehtävästä
Haluatko mukaan kehittämään tyytyväisten asukkaiden koteja?
Helsingin Asumisoikeus Oy rakennuttaa ja tarjoaa asumisoikeusasuntoja palveluineen. Mahdollistamme kohtuuhintaisen asumisen Helsingissä, ja tavoitteenamme on tyytyväisimmät asumisoikeusasukkaat. Meillä on monipuolinen asuntotarjonta erilaisiin elämäntilanteisiin ympäri Helsinkiä. Haso-koteja on noin 6 700, ja niissä asuu jo yli 11 000 asukasta. Liikevaihtomme on tänä vuonna 71 miljoonaa euroa ja kehitämme yli miljardin euron kiinteistökantaa. Jatkamme kasvupolulla ja kehitämme toimintaamme aktiivisesti.
CONTROLLER
Controllerina toimit tiiviissä yhteistyössä talouspäällikön kanssa varmistaen taloudellisen tiedon oikeellisuuden ja ajantasaisuuden. Tehtäväsi keskittyvät yhtiön omistamien kiinteistöjen talouden hallintaan. Huolehdit likviditeetin seurannasta, tilinpäätösten valmistelusta sekä rahoituskulujen hallinnasta. Osallistut myös tilintarkastuksen avustamiseen sekä budjetointiin ja talousprosessien kehittämiseen. Lisäksi vastaat muun muassa konserniraportoinnista ja johdon kuukausiraportoinnista. Voit tutustua talouden avainlukuihimme täällä.
Etsimme tiimiimme jäsentä, jolla on tehtävässä tukevan koulutustaustan lisäksi vahvaa kokemusta monipuolisista talouden tehtävistä sekä liiketoiminnallista näkemystä. Esimerkiksi kokemus kiinteistöyhtiön kirjanpidosta tarjoaa hyvän taustan tehtävässä menestymiseen. Viihdyt pienessä ja ketterässä tiimissä, jossa sinulla on mahdollisuus oppia uutta ja ottaa vastuuta monipuolisista tehtävistä. Toivommekin sinulta joustavuutta sekä halua ja intoa uuden oppimiseen. Raportoit yhtiön talous, rahoitus ja vastuullisuus -alueen päällikölle.
Odotamme sinulta:
- Tehtävään soveltuvaa kokemusta talouden tehtävistä, joka osoittaa valmiuden myös itsenäiseen työskentelyyn
- Tarkkaa, ketterää ja tehokasta työskentelytapaa sekä liiketoiminnallista näkemystä
- Talouden työkaluohjelmistojen ja taloushallinnon järjestelmäosaamista
- Korkeakoulututkintoa talouden alalta (AMK/yliopisto)
- Sujuvaa suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa
Lisäksi eduksi katsotaan:
- Kokemus kiinteistöjen talouden parissa työskentelystä
- Aikaisempi kokemus ARA-laskennasta / rahoituksesta
Tarjoamme sinulle:
- Mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä yrityksen mukana
- Vastuullisen, monipuolisen ja laaja-alaisen tehtävän
- Ketterän organisaation, jossa on matala hierarkia sekä ammattitaitoinen ja mukava tiimi työsi tukena
Haso on Helsingin kaupungin omistama ja toimii omakustannusperiaatteella tavoittelematta voittoa. Pidämme Hasossa huolta, että ihmisten kodit ovat kunnossa ja palvelut toimivat. Teemme sen eteen yhdessä töitä toisistamme ja hyvinvoinnistamme huolehtien. Meillä on hyvät liikunta-, terveys- ja lounasedut. Teemme hybridityötä. Toimistomme sijaitsee moderneissa ja palkituissa tiloissa erinomaisilla liikenneyhteyksillä Kalasatamassa.
Näin saat lisätietoja ja haet tehtävää
Lähetäthän CV:si tai linkin LinkedIn-profiiliisi ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 1.12.2024. Jos kaipaat lisätietoja tehtävästä, voit olla yhteydessä talouspäällikköömme Petri Niemisaloon, puh. 050 342 6053, pe 15.11. klo 13-15 tai pe 22.11. klo 9-11.
Ota yhteyttä:
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 1.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.