Tietoa tehtävästä
Haemme assistenttia konsernimme hallinnon tukipalvelut-tiimiin Espanjaan toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.
Työnkuvaan kuuluu sekä talous- että palkkahallinnon tehtäviä. Työtehtävät sisältävät mm. palkanlaskentaa, ostoreskontran hoitoa, dokumenttien hallintaa, myyntilaskutusta sekä sairauslomatodistusten käsittelyä.
Etsimämme henkilö on luonteeltaan tarkka, järjestelmällinen ja tottunut itsenäiseen työskentelyyn. Myös hyvät IT-taidot ja aiempi kokemus hallinnon tehtävistä ja järjestelmistä katsotaan eduksi.
Toivomme sinulta
- Kiinnostusta talous- ja palkkahallinnon alaa kohtaan
- Tarkkuutta ja itsenäistä työotetta
- Hyviä IT -taitoja
Arvostamme
- Aiempaa kokemusta talous- ja palkkahallinnon työtehtävistä ja järjestelmistä
- Tehtävään soveltuvaa koulutusta (merkonomi tai vastaava)
Tarjoamme sinulle
- Mielenkiintoisen työtehtävän luotettavalla ja hyvämaineisella työnantajalla
- Joustavan työpaikan hallinnon tehtävien parissa
- Perehdytysjakson jälkeen ja työn sujuessa sinun on mahdollista työskennellä myös etänä kotoasi Espanjassa, sekä ennalta sovitusti myös pätkiä Suomessa.
Huomioithan, että tehtävä edellyttää kuitenkin asumista Malagan provinssissa - Meillä työhyvinvointi on avainasemassa ja meillä on tiivis, suomalainen työyhteisö, jonka kanssa voit viettää aikaasi halutessasi myös vapaalla – järjestämme säännöllisesti yhteistä toimintaa, kuten liikuntaharrastuksia ja afterwork-tapahtumia
- Päivittäisen aamiaisen sekä lounaan kaksi kertaa viikossa
Innostuitko?
Lähetäthän hakemuksesi pikaisesti, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!
Ota yhteyttä:
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 17.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.