Tietoa tehtävästä
Oletko sinä uusi lidliläinen?
Etsimme pääkonttorimme kaupalliselle osastolle määräaikaista hallinnon assistenttia vahvistamaan master data -tiimiämme. Tämä tehtävä sopii erinomaisesti tarkalle tiimipelurille, joka viihtyy erilaisten järjestelmien ja lukujen parissa: varmistat tehtävässä, että hedelmä- ja vihannestuotteiden sekä kukkien tuote- ja toimittajatiedot ovat järjestelmissämme oikein. Myös kielitaitosi pääsee hyötykäyttöön, sillä työarjessasi käytät suomea, saksaa ja hieman ruotsia. Tässä tehtävässä näet konkreettisesti kädenjälkesi, sillä huolellisen työsi ansiosta myymälöidemme hinnat, tarjoukset ja hintakyltit ovat ajan tasalla asiakkaitamme varten.
Käsittelet tehtävässä monipuolisesti erilaista dataa aina tuotepakkauksista toimittajien pankkitietoihin. Työpöydälläsi on muun muassa toimittaja- ja tuotetietojärjestelmän ylläpitoa sekä tiedotteiden ja raporttien valmistelua. Käsittelet päivittäin osto- ja myyntihintojen muutoksia ja tuet muuta tiimiä erilaisissa projekteissa. Vaikka työtehtävät vaativat tarkkaa ja itsenäistä työotetta, yksin tässä tehtävässä ei jää – tiimissä työskennellään työpareittain ja koko tiimiä tukien. Oman tiimisi lisäksi olet yhteydessä myös muihin sisäisiin sidosryhmiimme, kuten pääkonttorimme osto-osastoon, jakelukeskustemme hallintoon sekä tavarantoimittajiin.
Kyseessä on määräaikainen sijaisuus, joka sijoittuu 1.1.-31.12.2025. Toimipisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa, mutta voit työskennellä alun perehdytyksen jälkeen myös etätyökäytäntöjemme mukaisesti. Tehtävässä työskennellään pääsääntöisesti klo 8-16 välillä, mutta parina päivänä viikossa toivomme sinun aloittavan työpäiväsi jo hieman aiemmin (esimerkiksi klo 6.30-7.00), sillä osa hedelmä- ja vihannestuotteisiin liittyvistä tehtävistä tehdään aamupainotteisesti.
Tällaisia asioita toivomme sinulta
- Olet opiskellut esimerkiksi kaupallista alaa tai kieliä, tai kartuttanut tehtävään soveltuvaa työkokemusta esimerkiksi hallinnollisten tehtävien tai tietojenkäsittelyn parissa. Otamme mielellämme vastaan hakemuksia erilaisilla taustoilla, sillä tärkeintä on aito halusi oppia uutta ja syventyä päivittäistavarakaupan vilkkaaseen maailmaan.
- Sujuvaa suomen ja englannin kieltä sekä vähintään B2-tasoista saksan kieltä. Työkielesi on suomi, mutta kommunikoit kansainvälisten kollegoiden kanssa englanniksi tai saksaksi ja käytät järjestelmiä ja ohjeita saksaksi. Myös ruotsin osaaminen on plussaa.
- Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi ja kommunikoit sujuvasti eri sidosryhmien kanssa.
- Hyviä tietoteknisiä taitoja. Excelin käyttö on sinulle tuttua kauraa ja opit ketterästi myös uusia järjestelmiä.
- Reipasta ja aikaansaavaa työotetta. Kaupan alalla tapahtuu jatkuvasti, mutta se ei sinua hetkauta – päinvastoin, viihdyt tehokkaassa ja nopeatempoisessa työympäristössä.
Tätä kaikkea tarjoamme sinulle
- Varmistamme palkkatasa-arvon yrityksessämme yhdenvertaisella palkkausjärjestelmällä. Tämän tehtävän aloituspalkka on 2900 €/kk, mutta palkkaus tarkentuu valitun henkilön kokemuksen, osaamisen ja lopullisten vastuiden mukaan.
- Osaavan tiimin tuen ja perusteellisen perehdytyksen. Saat muun muassa henkilökohtaisen perehtymissuunnitelman ja kummin, joka tukee sinua työsuhteesi alkuvaiheessa.
- Reilun ja vakaan työnantajan, ja jalan kansainvälisen yrityksen ovenrakoon.
- Lidliläisenä saat kuuden prosentin henkilökunta-alennuksen myymälöissämme sekä e-passin ja erilaiset kumppanuusedut käyttöösi. Saat myös loistavat mahdollisuudet oman osaamisen kehittämiseen, sillä meillä on kattava koulutusvalikoima ja käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen.
- Reilun työilmapiirin ja työpaikan, jossa saat olla oma itsesi – olemme sitoutuneet tekemään töitä turvallisen työympäristön sekä yhdenvertaisuuden eteen. Arvomme ovat tehokas toiminta, arvostus, luottamus, käytännönläheisyys ja yhteisöllisyys, ja meillä toimitaan näiden mukaisesti.
- Modernit työskentelytilat Espoon Niittykummun pääkonttorillamme ja osittaisen etätyömahdollisuuden – haluamme, että työ ja vapaa-aikasi pysyvät hyvässä balanssissa.
Tule työkaveriksemme!
Työskentelet Master data -tiimin alatiimissä, joka vastaa hedelmä- ja vihannestuotteiden (eli tuttavallisemmin hevin), kukkien sekä pysyvässä valikoimassa olevien tuotteiden (”valikoimatuotteiden”) tuote- ja toimittajatietojen ylläpidosta. Työsuhteen alussa syvennyt hevituotteiden ja kukkien maailmaan, mutta myöhemmin voit laajentaa osaamistasi myös valikoimatuotteiden parissa. Seitsemän hengen hevi- ja valikoimatiimissämme homma rullaa hyvällä yhteishengellä ja ”ilo auttaa” -asenteella!
Hae tehtävää 24.11.2024 mennessä. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerrothan hakemuksessasi, milloin voisit aloittaa työt.
Tuote- ja toimittajatiedot päällikkö Florian Köhler (puh. +358 40 088 3222) vastaa ilomielin kysymyksiisi torstaina 21.11. klo 9-10.
HAUN AIKATAULU
Alla näet kuvauksen rekrytointiprosessin etenemisestä. Hyödynnämme hakijaviestinnässä sähköpostia ja puhelinyhteydenottoja, joten seurailethan näitä kanavia rekrytointiprosessin aikana.
Vko 48 Hakemusten läpikäynti ja puhelinhaastattelut
Vko 49 1. Haastattelukierros
Vko 50 2. Haastattelukierros (haastatteluun sisältyy lyhyt Excel-testi)
Vko 50 Suositusten tarkistaminen ja valintapäätökset
Kannustamme kaiken ikäisiä työnhakijoita hakemaan meille rohkeasti töihin. Emme hyväksy minkäänlaista syrjintää, ja sitoudumme tasa-arvoiseen sekä syrjimättömään rekrytointiin. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja teemme töitä yhdenvertaisuuden eteen. Toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä, kuten eri-ikäisiä, eri sukupuolta olevia ja eri kieli-, kulttuuri- tai vähemmistöryhmiin kuuluvia
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 24.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Iiris Jortikka