Hallintosihteeri
Tietoa tehtävästä
Sastamalan seurakunta hakee hallintosihteeriä. Hallintosihteerin tehtäviin kuuluvat monipuolisesti seurakunnan hallintoon ja asiakaspalveluun liittyvät tehtävät, kuten seurakunnan hallinnon kokousten esityslistojen kokoaminen, valmistelun tukitehtävät, pöytäkirjojen pito ja pöytäkirjaotteiden laatiminen. Hallintosihteeri osallistuu seurakunnan ajankohtaisten asioiden valmisteluun sekä kirkkoherran ja talousjohtajan työn tukitehtäviin. Työssään hän osallistuu rekrytointeihin sekä uusien ohjeistusten valmisteluun ja käyttöönottoon seurakunnassa. Hallintosihteeri toimii linkkinä luottamushenkilöiden ja työntekijöiden välillä. Hallintosihteerin työnkuvaan kuuluu myös kirkkoherranviraston asiakaspalvelu ja osallistuminen viestintään ja tiedotukseen. Hallintosihteeri toimii erikseen sovitusti myös talousjohtajan viransijaisena.
Viran kelpoisuusehtona on soveltuva opistotasoinen tai AMK-tutkinto sekä riittävä
työkokemus. Eduksi luetaan julkishallinnon työkokemus, hyvät vuorovaikutustaidot ja seurakuntaelämän sekä henkilöstöhallinnon tuntemus. Hallintosihteerin esihenkilönä toimii kirkkoherra. Virka täytetään 1.2.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan, palkkaus on vaativuusryhmän 502 mukainen (vähimmäispalkka 2766,70 €/kk). Virkaan valitun on ennen viran vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Virassa sovelletaan 6 kk koeaikaa. Hakemukset toimitetaan sähköpostilla kirkkoherra Vesa Aurénille vesa.auren@evl.fi 22.11.2024 klo 12.00 mennessä.
Palkkaus
Tehtävän palkka on 2766.70€/kk
KirVESTES vaativuusryhmän 502 mukainen (vähimmäispalkka 2766,70 €/kk).
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 22.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit lähettää sähköpostilla. Katso tiedot "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Elisa Nieminen (puh. 050 3149101)