Tietoa tehtävästä
Evenli, kotimainen sähköauton latausoperaattori, etsii uutta vahvistusta vastaamaan Customer Operations -toiminteesta kokonaisuutena.
Johdat roolissasi Evenlin asiakaskokemusta ja vastaat asiakastoimituksesta, asiakaspalvelusta ja teknisestä tuesta sekä näiden kehittämistä. Roolissasi toimit myös esihenkilönä vastuualueesi asiantuntijoille.
Head of Customer Operations raportoi tehtävässään myyntijohtajalle ja sinua auttaa menestykseen koko muu organisaatio. Toiminnan painopiste on kotimaan markkinoilla Suomessa. Evenlin toimipiste sijaitsee Lauttasaaressa Helsingissä.
Tarjoamme sinulle
Mielenkiintoisen työn ja vastuualueen kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä
Organisaation, jossa päätöksiä tehdään tarvittaessa nopeasti – saat vastuuta ja vapautta kehittää Evenliä kohti toimialan parasta asiakaskokemusta
Motivoituneen, ammattimaisen ja hyvähenkisen työyhteisön
Hyvän ja kattavan perehdytyksen tehtäviisi sekä kilpailukykyisen palkkauksen
Mahdollisuuden olla luomassa uutta suomalaista menestystarinaa latausoperoinnin toimialalla
Tehtävässä menestymisen edellytykset
Omaat kokemusta ja ymmärrystä CX-prosesseista sekä niiden systemaattisesta kehittämisestä
Ymmärrät CX-kokonaisuuden tärkeimmät tunnusluvut, mittarit ja menetelmät sekä niiden suhteen toiminnan tulokselliseen johtamiseen ja kehittämiseen
Ymmärrät miten ja millä toimenpiteillä asiakaspalvelun toimintaa kehitetään ja mitkä tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen
Sinulla pysyy käsissä niin lyhyen kuin pitkän aikajänteen kehityssuunnitelmat, joita seuraat tarkasti
Omaat vahvat muutosjohtamisen taidot ja sinulla on kyky ymmärtää ja tunnistaa sekä isot että pienet asiat ja kokonaisuudet
Omaat hyvät yhteistyö- ja vaikuttamistaidot yrityksen sisäisesti ja ulkoisesti
Olet helposti lähestyttävä ja innostava sekä tuloshakuinen ja omaat hyvän paineensietokyvyn
Kykenet tekemään nopeita ja perusteltuja päätöksiä Evenlin ja sen asiakkaiden parhaaksi
Sinulla on kyky tarttua arjen asioihin sekä haasteisiin ja tehdä systemaattisesti toimenpiteitä
Olet tarkka viestijä ja sinulla on kyvykkyydet raportoida vastuualueestasi selkeästi
Persoonaltasi olet oma-aloitteinen, halukas oppimaan uutta, avoin, energinen sekä ratkaisukeskeinen ja omaat never give up -asenteen
Hyvää suomen ja englannin kielten taitoa
Kokemus ja näytöt palveluliiketoiminnasta b2b ja b2c:tä yhdistävässä ympäristössä on ehdottomasti plussaa
Oletko valmis tarttumaan haasteeseen?
Lähetä hakemuksesi, palkkatoiveesi ja CV:si 10.11. mennessä rekrytointia hoitavalle Evenlin myyntijohtaja Toni Vahlalle osoitteeseen: toni@evenli.com, jolta saat myös lisätietoa tehtävästä 30.10.-1.11. ja 4.-6.11. klo 15-16 puhelimitse numerosta 044-2364354.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 10.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit lähettää sähköpostilla. Katso tiedot "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Toni Vahla