Tietoa tehtävästä
Hei asiakaspalveluhenkinen ongelmanratkaisija! Etsimme nyt asiakasyrityksellemme Elisa Oyj:lle osa-aikaista työntekijää Service Deskin monipuolisten työtehtävien pariin. Saatat olla etsimämme henkilö, mikäli omaat esimerkiksi alan koulutustaustaa ja aiempaa asiakaspalvelukokemusta. Etsimme ennen kaikkea sinua, joka omaa positiivisen otteen työntekoon, hyvät ongelmanratkaisutaidot ja intoa kehittyä – näissä tehtävissä asenne ratkaisee! Lue siis lisää alta ja hae paikkaa jo tänään.
Kuvaus
Elisan Service Deskin tehtävässä olet tärkeässä roolissa B2B-asiakkaiden tukena ja toimit etäyhteydellä vastaten heidän tarpeisiinsa puheluiden, chatin sekä sähköpostin kautta. Pääset oppimaan paljon IT-alasta ja kehittämään ammattitaitoasi kollegoiden tukemana. Menestyt tehtävässä, jos olet halukas oppimaan ja hyppäämään osaksi vauhdikkaita päiviä asiakkaiden IT-haasteita ratkoen. Toivomme sinulta myös palveluhenkistä asennetta ja itseohjautuvuutta työtä kohtaan.
Pääset osaksi mukavaa tiimiä, joka työskentelee hybridimallilla yhdistäen viikoittain toimisto- ja etätyötä. Työvuorot sijoittuvat arkisin toimistotyöaikoihin (klo 07-18) ja vaihtelevan työajan puolesta työ on hyvin sovitettavissa yhteen esimerkiksi opintojen loppuvaiheen tai harrastusten kanssa.
Tarjoamme
- Mielenkiintoiset työtehtävät osana suurta IT-alan toimijaa
- Mahdollisuuden kehittyä uralla
- Kivan työyhteisön ja jatkuvan tuen tekemiseen
- Smartum lounaskortin ja kattavan työterveyden palvelut
Työllistyt tehtävään Academic Workin konsulttina. Tarjoamme sinulle loistavan tilaisuuden kasvaa ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä luoda arvokkaita kontakteja tulevaisuutta varten.
Työtehtävät
- Asiakkaiden tukeminen tietojärjestelmien, laitteistojen sekä mobiililaitteiden parissa
- Asiakaspalveluun liittyvät tehtävät eri kanavissa (puhelin, chat, sähköposti)
Etsimme
- Soveltuva koulutus (esim. tietojenkäsittelyn tradenomiopiskelija, muu IT-alan koulutus)
- IT-alan koulutusta vastaavan tason tietotekniset taidot (esim. Office 365 ympäristö, Windows ympäristö)
- Sujuva ruotsin, suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito
Lisäksi toivomme aiempaa asiakaspalvelukokemusta, vahvaa harrastuneisuutta tai hieman aiempaa kokemusta IT-alalta. Active Directory ja Mac-ympäristön käyttötaidot katsotaan vahvasti eduksi tehtävässä.
Työntekijänä olet:
- Asiakaspalvelulähtöinen – haluat aidosti palvella asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla
- Joustava – osaat mukautua tilanteeseen ja toimit ratkaisukeskeisesti työssäsi
- Kehittymishaluinen – haluat jatkuvasti kehittyä työssäsi
- Positiivinen tiimipelaaja – haluat tehdä työtä osana suurta työyhteisöä
Tehtävään valitulle henkilölle teetetään perusmuotoinen turvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on ehtona työsuhteen alkamiselle.
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 25.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.