Tietoa tehtävästä
Aventra Oy on identiteetinhallinnan ja sähköisen tunnistamisen järjestelmiin erikoistunut monitaituri, jonka intohimona on löytää asiakkaillensa toimivat ja kustannustehokkaat ratkaisut aina suunnittelusta toteutukseen saakka. Nopeus ja ketteryys ovat Aventralla toiminnan ehdottomia valtteja. Yritys on perustettu vuonna 2004 ja nyt aventralaisia on toistakymmentä, joista lähes kaikki osallistuvat niin tuotekehitykseen kuin asiakasprojekteihinkin. Aventran vahva osaaminen heijastuu myös yrityksen vakavaraisuutena ja yrityksellä on korkein AAA-luottoluokitus. Erinomainen maine onnistuneiden projektien toteuttajana on mahdollistanut vahvan panostuksen tuotekehitykseen samalla, kun yritys kasvaa maltillisesti ja laajentaa toimintaansa myös globaalisti.
Lue lisää Aventrasta täältä: http://www.aventra.fi/
Mitä tulisit meillä tekemään?
Aventra on kasvava ja dynaaminen teknologiayritys, joka erikoistuu älykkäisiin korttiratkaisuihin ja tunnistusteknologiaan. Tehtäväsi on erilaisten tunnisteiden, kuten henkilö-, kulku-, jäsen- ja kanta-asiakaskorttien tilausten käsittely, tuotteiden valmistaminen ja toimittaminen asiakkaille. Työskenteletkin paljon korttiprinttereiden kanssa, vastaten niiden käytöstä sekä huollosta ja puhdistuksesta varmistaen laitteiden optimaalisen toiminnan. Lisäksi osallistut korttierien vastaanottoon ja lähetyksiin, asiakasviestintään, tuotantotietojen hallintaan ja dokumentointiin. Teet yhteistyötä sekä tuotekehityksen että logistiikan kanssa ja tulet tiiviiksi osaksi koko Aventran asiantuntevaa tiimiä.
Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen, ja se solmitaan Biisonin kanssa. Työpisteesi sijaitsee Aventran Helsingin toimistolla. Aloituspalkka tehtävässä on 2000–2500 euroa kuukaudessa ja se määräytyy osaamisesi ja kokemuksesi mukaan.
Mitä me etsimme?
Etsimme tarkkaa ja luotettavaa henkilöä, joka viihtyy itsenäisessä rutiinityössä ja on innokas oppimaan uutta. Koulutustaustasi voi olla joko kaupalliselta tai tekniseltä alalta. Emme odota sinulta aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä, mutta tekninen suuntautuneisuus ja kiinnostus käytännönläheiseen työhön auttavat menestymään roolissa. Katsomme eduksi teknisen kokemuksen, esimerkiksi laitteiden käytöstä ja ylläpidosta.
Tehtävä edellyttää nuhteetonta taustaa ja sujuvaa suomen kielen taitoa. Englannin kielen osaamisen katsomme eduksi. Lisäksi arvostamme itseohjautuvaa ja joustavaa työskentelyotetta sekä rohkeutta ilmaista kehitysehdotuksia.
Miksi meille?
Olemme ketterä softatalo, joka näkyy meillä joustavuutena ja rentona työilmapiirinä! Työntekijämme viihtyvät meillä, koska kannustavan työilmapiirin lisäksi tarjoamme hyvät mahdollisuudet kehittyä sekä vaikuttaa omaan työnkuvaan. Meillä pääset tekemään mielenkiintoista ja vastuullista työtä jatkuvasti kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä.
Tarjoamme kattavan ja hyvän perehdytyksen sekä kokeneiden kollegoiden tuen. Meillä voit myös sovittaessa lomailla vuoden aikana myös perinteisten loma-aikojen ulkopuolella ja muutenkin pystymme joustamaan melko yksilöllisesti eri elämäntilainteiden mukaan. Pidämme myös huolta työntekijöistämme, ja esimerkiksi ylityötunneista sovitaankin meillä aina etukäteen.
Kiinnostuitko?
Mikäli mielenkiintosi heräsi, haluamme ehdottomasti kuulla sinusta lisää! Laitathan hakemuksesi linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 7.1.2025 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.
Rekrytointiprosessi toteutetaan yhteistyössä Biisonin kanssa, jonka kanssa työsuhde myös solmitaan. Lisätietoja tehtävästä antaa Biisonin rekrytointikonsultti Nea Repo (p. 050 476 8137 tai nea.repo@biisoni.fi).
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 7.1.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.