Tietoa tehtävästä
Muista vahingossa Autoklinikka
Etsimme Autoklinikalle palkanlaskijaa, joka on valmis tarttumaan monipuolisiin ja vastuullisiin tehtäviin kasvavassa yrityksessämme. Tehtävässä pääset osaksi pientä, mutta tehokasta taloushallinnon tiimiä, jossa yhteistyö ja joustavuus ovat avainasemassa. Toimipisteemme sijaitsee Vantaan Tammistossa ja tehtävässä raportoit talousjohtajalle.
Tehtäväsi pääsisällöt:
👉 Palkkojen laskenta ja siihen liittyvien tehtävien hoitaminen (mm. työehtosopimusten noudattaminen, kuten auto- ja korjaamoalan sekä toimihenkilöiden TES).
👉 Poissaolojen ja sairauslomien hallinnointi HR-järjestelmässä sekä järjestelmän hallinnointi ja käyttäjien tukeminen (Mepco).
👉 Viranomaishakemusten ja tapaturmailmoitusten käsittely (Kelahakemukset, tapaturmailmoitukset jne).
👉 Osaamisesi mukaan työtehtäviisi voi sisältyä muita HR:n tai taloushallintoon kuuluvia tehtäviä, esim. avustaminen kirjanpidon ja reskontran tehtävissä sekä talouden raportoinnissa.
Tiimimme toimii taloushallinnon ydintehtävien parissa ja koostuu tällä hetkellä useista asiantuntijoista. Tiimissämme on kaksi osto- ja myyntireskontran käsittelijää, palkka- ja HR-asiantuntija, pääkirjanpitäjä ja Financial Controller. Tiimissä vallitsee tiivis ja huumorintajuinen ilmapiiri, ja työnjako mukautuu jatkuvasti yrityksen tarpeisiin.
Tarjoamme sinulle
Tehtävä tarjoaa monipuolisia ja vaihtelevia työtehtäviä kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä. Voit työskennellä perehdytyksen jälkeen hybridimallissa, jossa yhdistyvät läsnäolo toimistolla ja etätyö. Saat työssäsi tiiviin ja huumorintajuisen tiimin tuen, joka auttaa sinua menestymään roolissasi.
Hyvinvointiasi tukevat kattavat työsuhde-edut, kuten Smartum-liikunta- ja kulttuurietuus, työmatkapyöräetuus, vapaa-ajan tapaturmavakuutus ja laaja työterveyshuolto. Palkkasi on 2800–3500 euroa kokemuksesi mukaan ja lisäksi käytössäsi on bonusohjelma.
Odotamme sinulta
Etsimme henkilöä, jolla on aikaisempaa kokemusta palkanlaskennasta ja ymmärrystä taloushallinnon tehtävistä. Tärkeimpiä ominaisuuksia ovat tarkkuus ja luotettavuus. Tuntemus työsuhdeasioista ja työehtosopimuksista on tärkeää, ja arvostamme erityisesti tarkkuutta sekä järjestelmällisyyttä palkka- ja henkilötietojen käsittelyssä. Huumorintaju, joustavuus ja positiivinen asenne ovat ominaisuuksia, jotka auttavat menestymään tehtävässä. Etsimme henkilöä, joka on valmis auttamaan, joustamaan ja oppimaan uutta. Työssä käsitellään arkaluonteisia tietoja, joten luottamuksellisuuden noudattaminen on ehdotonta.
Tehtävässä tarvitaan sujuvaa suomen kielen taitoa, englannin ja ruotsin osaaminen katsotaan eduksi. Sinulla on soveltuva koulutus (esim. tradenomi) tai vastaavaa työkokemusta. Lisäksi olet valmis oppimaan ja mukautumaan yrityksemme kehittyviin tarpeisiin. Mepco-järjestelmän tuntemus on etu, mutta ei välttämätöntä.
Hae nyt
Kiinnostuitko? Käy jättämässä hakemuksesi Adeccon kotisivujen (adecco.fi) kautta mahdollisimman pikaisesti sillä aloitamme haastattelut jo hakuajan puitteissa ja positio täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Huomioithan, että tietoturvasyistä käsittelemme vain Adeccon nettisivujen kautta tulleet hakemukset.
Hakuaikaa tehtävään on 5.1.2025 asti. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon Rekrytointikonsultti
📩 Tuukka Vesa p. 040 1606137 tai tuukka.vesa@adecco.fi
(17-20.12, 31.12 tai 2-3.1.2025).
Kiitos hakemuksestasi! ⭐
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 5.1.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.