Tietoa tehtävästä
Palvelukeskus Vaasassa koostuu Contact Centeristä, keskitetystä Back Officesta sekä Help Deskistä. Palvelukeskuksen uusissa ja viihtyisissä tiloissa meitä työskentelee jo yli 50 henkilöä. Palvelumme laajenevat koko ajan ja kasvun myötä tarvitsemme lisää poppilaisia Contact Centeriimme vakituiseen työsuhteeseen.
Avoinna olevat työtehtävät:
Palveluneuvoja: Palvelet POP Pankki -ryhmän asiakkaita sähköisissä asiakaspalvelukanavissamme; puhelimitse, chatissa sekä verkkopalvelun kautta.
Pankkineuvoja: Monipuoliseen työpäivääsi kuuluu edellä mainittujen tehtävien lisäksi mm. luottohakemusten esikäsittelyä, asiakkaan tuntemiseen liittyviä työtehtäviä sekä muita vaativampia osatehtäviä. Pankkineuvojana sinulla tulisi olla jo jonkin verran aiempaa kokemusta alalta.
Oletko sinä uusi poppilainen?
Meitä "poppilaisia" yhdistää vastuullisuus, intohimo vastausten etsimiseen, tuloksellisuus ja rohkea uudistuminen. Tarjoamamme palvelu asiakkaillemme on ystävällistä, inhimillistä ja aitoa. Meillä on hyvä porukka, jossa kaveria ei jätetä, vaan autamme ja tuemme toinen toistamme.
Tehtävässä onnistuaksesi toivomme sinulta:
- Aitoa auttamisen halua ja intoa työskennellä asiakkaiden kanssa eri kanavien kautta sekä innostusta myynnillisiin asiakaspalvelutehtäviin.
- Mahdollisesti aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä, finanssialalla tai myynnissä työskentelystä, mutta se ei ole välttämätöntä, sillä perehdytämme sinut hyvin työtehtävään.
- Erinomaisia vuorovaikutustaitoja sekä sujuvaa kirjallista ja suullista viestintätaitoa.
- Itsenäistä ja ratkaisuja etsivää työskentelyasennetta sekä rohkeutta tarttua erilaisiin asiakaspalvelutilanteisiin.
- Kykyä työskennellä kokoaikaisesti. Työvuorot sijoittuvat arkipäiviin klo 7.45–18.15 välille.
Tarjoamme sinulle:
- Asiakaspalvelutyötehtävät Suomen parhaan asiakastyytyväisyyden pankissa.
- Mahdollisuuden jatkuvasti kehittää omaa ammatillista osaamistasi muuttuvassa ja kehittyvässä työyhteisössä.
- Kattavat henkilöstöedut; mm lounasetu, kattavat työterveyden palvelut ja edut pankkipalveluista.
- Mukavat työkaverit ja työyhteisön, jossa töitä tehdään yhdessä.
- Noudatamme Rahoitusalan työehtosopimusta. Palveluneuvojan tehtävä asettuu vaativuusluokkaan 4.1 ja Pankkineuvojan tehtävä vaativuusluokkaan 4.2. Voit esittää hakemuksella myös palkkatoiveesi, mikäli sinulla on aiempaa kokemusta finanssialalta tai muuten tehtävän kannalta olennaista työkokemusta.
Kiinnostuitko?
Lähetä hakemuksesi "hae paikkaa" linkin kautta mahdollisimman pian, viimeistään sunnuntaina 01.12.2024. Aloitamme haastattelut jo pian ja täytämme tehtävät heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Toivomme, että pääset aloittamaan työskentelyn 7.1.2025 tai erikseen sovittavana ajankohtana.
Mikäli sinulla herää kysymyksiä tehtävään liittyen, vastaavat Tiimiesihenkilömme niihin mielellään seuraavasti:
Janne Nevala 0407517589 13.11 klo 10-12
Nina Korkeamäki 0442985417 19.11 klo 13-15
Emilia Leskinen 0504408900 26.11 klo 14-16
Voit olla yhteydessä myös sähköpostitse:palvelukeskus@poppankki.fi
Tervetuloa töihin POP Pankki -ryhmään!
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 1.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.