Tietoa tehtävästä
Reskontranhoitajan tehtäviin meillä kuuluvat mm. verkkolaskujen käsittely, varaosalaskutus, puhelinvaihteen hoito, asiakaspalvelu, tulli-ilmoitukset sekä toimistotarviketilaukset.
Tehtävään kuuluu myös osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan erilaisia pienimuotoisia taloushallintoon liittyviä projekteja.
Koulutukseltasi voit olla esimerkiksi tradenomi tai muun vastaavan kaupallisen koulutuksen omaava. Erilaisten taloushallinnon järjestelmien tuntemus ja kirjanpidon osaamisen luemme eduksi. Meillä reskontranhoitajan päätyökaluna on Digian Envision. Edellytämme myös MS Office-ohjelmistojen osaamista. Asiakaspalvelupisteessä toimiminen edellyttää työaikaa klo 8 - 16.
Odotamme sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Saksan ja ruotsin kielen osaaminen on etu.
Olemme toimineet alalla jo 50 vuotta. Toimintatapaamme kuvaa hyvin tasavertaisuus, ja haluamme olla yhdessä tiiminä enemmän. Meillä vallitsee tekemisen meininki ja yhteisten tavoitteiden eteen työskentelevässä tiimissä yhteishenki on erinomainen. Toimimme eettisten ohjeistustemme mukaisesti ja vastuullisesti.
Kilpailukykyisen palkan lisäksi tarjoamme kattavan työterveyshuollon, joustavan työajan, tuetut vapaa-ajan harrasteet, tehtaan yhteisen tuottavuuspalkkion sekä muita dinolaisten omia etuja. Raportoit tehtävässä talous- ja kehityspäällikölle.
Palkkaus
Tehtävän palkka on 2500.00€/kk
Palkkahaitari on 2400 - 2600 riippuen henkilön kokemuksesta. Hae tehtävää: careers@dinolift.com
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 7.1.2025 mennessä! Hakemuksen voit lähettää sähköpostilla. Katso tiedot "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Talous- ja kehityspäällikkö Jouni Ylitalo, jouni.ylitalo@dinolift.com, puh. 050 590 5410.