Tietoa tehtävästä
Hej, kundserviceinriktade problemlösare! För vår kund Elisa Oyj söker vi nu en engagerad servicedeskmedarbetare på deltid. I denna roll kommer du att ta dig an en rad varierande uppgifter samt spela en avgörande roll i att lösa våra kunders tekniska problem. Du kan bli vårt förstahandsval om du redan har en bakgrund inom IT och kundservice, samt har tidigare erfarenhet av att jobba med effektiv problemlösning mot kund. Vi söker framförallt dig som har en positiv inställning till arbetet, en utmärkt problemlösningsförmåga samt en stark vilja att utvecklas. I detta jobb är det attityden som räknas! Läs mer nedan och ansök redan idag!
Kuvaus
I tjänsten som Service Desk-medarbetare kommer du att spela en central roll i att stödja våra kunder på distans via telefonsamtal, chatt och e-post. För att lyckas i den dynamiska callcentermiljön krävs flexibilitet och förmågan att fatta snabba beslut. Självstyrning, anpassningsförmåga och en stark vilja att lära och utvecklas är avgörande för framgång i denna roll. Utöver detta förväntar vi oss att du har erfarenhet och kompetens inom kundservicearbete.
Du kommer att vara en del av ett trevligt team som arbetar enligt en hybridmodell och kombinerar kontor och distansarbete varje vecka. Arbetstiderna är kontorstid (07:00-18:00) på vardagar.
Du erbjuds
- Varierande arbetsuppgifter i en dynamisk miljö, på ett stort IT-företag
- En möjlighet att växa både professionellt och personligt, efter som rollen kräver såväl självstyrning som flexibilitet
- Som konsult hos Academic Work erbjuder vi dig goda möjligheter att utvecklas som yrkesperson, utöka ditt nätverk och knyta värdefulla kontakter inför framtiden.
Arbetsuppgifter
- Att stödja kunder med informationssystem, hårdvara och mobila enheter
- Kundtjänstuppgifter i olika kanaler (telefon, chatt, e-post)
Vi söker dig som
- Har en lämplig utbildning (t.ex. student i datavetenskap, annan IT-relaterad utbildning)
- Har en viss erfarenhet av liknande arbete eller ett starkt intresse för det
- IT-färdigheter på en nivå som motsvarar IT-utbildning (t.ex. Office 365-miljö, Windows-miljö), Active Directory- och Mac-miljöfärdigheter kommer att vara en stark fördel för rollen
- Är flytande i svenska, finska och engelska
Som anställd kommer du vara:
- Kundserviceorienterad - Du vill verkligen betjäna kunden på bästa möjliga sätt
- Flexibel - Du kan anpassa dig till situationen och arbeta lösningsorienterat i ditt jobb
- Utvecklingsorienterad - Du vill kontinuerligt utveckla dina färdigheter i ditt jobb
- En positiv lagspelare - Du vill arbeta som en del av ett stort team
Den person som väljs ut till tjänsten kommer att genomgå en grundläggande säkerhetsprövning, vars godkännande är ett villkor för anställning.
Vänligen lämna in din ansökan på finska.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 26.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.