Tietoa tehtävästä
Haluatko olla mukana kehittämässä työympäristöjä, jotka tukevat hyvää työntekijäkokemusta ja yrityksen menestystä? Etsimme nyt asiakasyrityksellemme UPM:lle osaavaa ja aikaansaavaa Workplace Manageria, joka ottaa vastuuta toimitilapalveluiden johtamisesta ja kehittämisestä. Tässä monipuolisessa roolissa johdat ulkoistettuja toimitilapalveluita, vastaat toimitilakonseptin kehittämisestä ja ylläpidosta sekä toimit tärkeänä linkkinä eri sidosryhmien välillä. Workplace Manager on keskeisessä roolissa varmistamassa, että fyysiset tilat, teknologiset ratkaisut ja ihmiset muodostavat yhdessä optimaalisen työympäristökokemuksen – kaikki tämä osana innovatiivista ja kansainvälistä työympäristöä ja tiimiä. Lue lisää tehtävästä alta ja hae paikkaa!
Kuvaus
UPM on maailman johtava biotalouden edelläkävijä, joka kehittää vastuullisia ja uusiutuvia ratkaisuja fossiilisten raaka-aineiden korvaamiseksi. UPM toimii kuudella liiketoiminta-alueella: biopolttoaineet, energia, tarramateriaalit, erikoispaperit, viestintäpaperit ja vaneri. Yhtiö työllistää 18 000 henkilöä ympäri maailman, ja sen liikevaihto on noin 8,6 miljardia euroa. UPM on sitoutunut ilmastotavoitteisiin ja kestävän kehityksen periaatteisiin, ja sen osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsingissä. Innovaatioillaan UPM vie maailmaa kohti fossiilitonta tulevaisuutta.
Workplace Managerin roolissa vastaat toimitilapalveluiden johtamisesta, kehittämisestä ja päivittäisestä hallinnasta. Tehtävä on monipuolinen ja rooliisi kuuluu suurten toimistojen ulkoistettujen palveluiden koordinointi, toimitilakonseptin kehittäminen, workplace-projektien johtaminen sekä toimistojen vuokrasopimusten ja verkoston hallinta. Lisäksi rooli sisältää työsuojeluasioiden hallintaa, ja sidosryhmäyhteistyötä. Tehtävä on monipuolinen yhdistelmä operatiivista johtamista, strategista kehittämistä ja asiakaslähtöistä palvelunhallintaa osana UPM:n innovatiivista ja kansainvälistä työympäristöä.
UPM tarjoaa sinulle:
- Mielekkään työn, jossa korostuvat korkea osaaminen, laatu ja vastuullisuus.
- Mahdollisuuden kehittää osaamistasi monipuolisissa toimitilajohtamisen projekteissa.
- Kansainvälisiä mahdollisuuksia ja yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa.
- Ensiluokkaiset työskentelytilat Helsingin toimistolla.
Työtehtävät
Suurten toimistojen päivittäinen pyörittäminen: Vastaat suurien kasvukeskuksissa sijaitsevien toimistojen palveluiden kokonaisvaltaisesta johtamisesta ja hallinnasta.
Toimistojen ylläpito ja kehittäminen: Johdat suurten toimistojen ylläpitoa, toimintaa sekä varmistat palveluiden sujuvuuden ja toimitilojen parhaan käyttäjäkokemuksen.
Workplace-projektit: Johdat nimettyjä projekteja, jotka liittyvät toimitilojen kehittämiseen ja toimintojen modernisointiin.
Toimitilakonseptin kehittäminen: Osallistut UPM:n toimitilakonseptin suunnitteluun ja implementointiin, jotta toimitilat vastaavat tulevaisuuden työelämän vaatimuksia.
Työsuojeluasioiden hallinta: Varmistat, että toimitilat täyttävät kaikki työsuojelun ja turvallisuuden vaatimukset.
Tehtävään kuuluu myös osallistuminen vuokrasopimusten hallintaan liittyvien prosessien koordinointiin tiimin tukemana. Työ on monipuolinen yhdistelmä operatiivista johtamista, projektinhallintaa ja strategista kehittämistä.
Etsimme
- Tehtävään soveltuvaa koulutusta ja kokemusta kiinteistöjen palveluiden ja ylläpidon johtamisesta.
- Matkustusvalmiutta: Tulet matkustamaan työn puolesta noin viikoittain.
- Kokonaisuuksien hallintaa: Kykenet ymmärtämään laajoja kokonaisuuksia ja työskentelemään systemaattisesti sekä tavoitteellisesti.
- Oma-aloitteisuutta ja tuloskeskeisyyttä: Olet ratkaisukeskeinen, aikaansaava ja osaat tehdä päätöksiä tehokkaasti.
- Yhteistyö- ja viestintätaitoja: Sinulla on positiivinen asenne, ja osaat viestiä selkeästi sekä sisäisten että ulkoisten sidosryhmien kanssa.
- Suomen ja englannin kielen taitoa; kiinnostus satunnaiseen kansainväliseen työskentelyyn katsotaan eduksi.
- Numerotarkkuutta ja kustannustehokkuuden ymmärrystä, sillä toimit vastuullisesti ulkoistettujen palveluiden ja vuokrasopimusten taloudellisessa hallinnassa.
Tässä roolissa pärjää henkilö, joka hallitsee ulkoistettujen palveluiden johtamisen, pitää huolta kustannustehokkuudesta ja osaa fasilitoida esimerkiksi henkilöstö workshopeja.
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 23.1.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.