Asiakasneuvoja, Salon kaupunki
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 3.9.2024
  • Hae viimeistään 23.9.2024
  • Palkkaus: 2584,36€/kk
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Salon kaupungin työllisyyspalvelut hakee neljää asiakasneuvojaa

1.1.2025 voimaan astuvassa TE-palvelu-uudistuksessa julkiset työvoimapalvelutehtävät siirtyvät Salon työllisyysalueen hoidettavaksi. Muutostilanteen takia tehtävään voi tulla tarkennuksia vuoden 2025 aikana.

Asiakasneuvoja toimii asiakasohjauksessa työllisyysalueen Salon palvelupisteiden aulassa. Tehtävä sijoittuu joko Waltin, palvelupiste Voimalan tai Torikatu 4 asiakaspalvelupisteeseen.

Asiakasneuvojan tehtäviin kuuluu toimipisteestä ja palkattavan henkilön osaamisesta riippuen esimerkiksi
-työnhakuun, koulutuksiin ja työkyvyn ylläpitämiseen liittyvää
        neuvontaa ja ohjausta
-palvelupisteen asiantuntijaverkoston koordinoimista
-Ohjaamo-palveluiden antamista nuorille
-tapahtumatuotannon suunnittelua ja toteutusta
-työllisyyspalveluiden toimistotehtävät kuten ostolaskujen tiliöintiä, laskutusta,
        arkistointia ja tavaratilauksia
-viestintätehtäviä eri kanavissa, kuten sosiaalisen median päivitykset
-asiakaspalautteen keruuta ja koontia

Olemme luotettava ja vakaa työnantaja. Meille henkilöstön hyvinvointi on sydämen asia. Mielenkiintoisen työn lisäksi tarjoamme työntekijöillemme henkilöstöetuja, jotka tukevat kokonaisvaltaista hyvinvointia ja jaksamista.

Etuina tarjoamme muun muassa:
- koulutusmahdollisuuksia
- tyky-rahaa Smartumin kautta
- maksuttomia ohjattuja liikuntaryhmiä
- ruokailun edulliseen henkilökuntahintaan

Koulutusmyönteisenä työnantajana tarjoamme monipuolisia mahdollisuuksia oman osaamisen kehittämiseen. Työyhteisömme ovat monimuotoisia, kannustavia ja vastaanottavia. Panostamme hyvään johtajuuteen. Salon kaupunki on savuton työnantaja.

Kelpoisuusvaatimuksena on tehtävään soveltuva toisen asteen tutkinto.

Haemme tehtävään oma-aloitteista, asiakaspalveluhenkistä ja itsenäiseen työskentelyyn soveltuvaa henkilöä. Työssä edellytetään työllisyysalan perusosaamista ja erityisesti julkisen työvoima- ja yrityspalvelulain sekä työttömyysturvan tuntemusta sekä muuta työllisyyspalveluiden kentän palveluiden ja toimijoiden tuntemusta. Aiempi kokemus työhallinnon asiakastietojärjestelmän käytöstä on eduksi.

Eduksi on myös muiden viranomaisten (sähköisten) palvelujen osaaminen. Työssä edellytetään hyviä asiakaspalvelutaitoja, vuorovaikutustaitoja ja esiintymisvalmiutta.
Katsomme eduksi, jos henkilöllä on osaamista sisältöjen tuottamisesta ja niiden tiedottamisesta ja graafisen suunnittelun osaamista. Aiempi työkokemus TE-palveluista on eduksi. Tarvittaessa huomioimme myös sellaiset hakijat, joilla ei ole aiempaa alan työkokemusta, mutta aidosti kiinnostus tehtävään ja hyvät edellytykset opetella työ perehdytyksen kautta.

Tehtäväkohtainen palkka on 2584,36 euroa kuukaudessa. Tehtäväkohtaisen palkan lisäksi sinulle voidaan maksaa virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti työkokemukseen perustuvaa lisää sekä kuuden (6) kuukauden jälkeen arvioitavaa henkilökohtaista palkanlisää.

Virkasuhde täytetään ehdollisena, kunnes valittu on esittänyt valitsevalle viranomaiselle hyväksyttävän todistuksen terveydentilastaan.

Työ alkaa 1.12.2024 tai sopimuksen mukaan.

Palvelussuhteessa noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa, mikäli virka- ja työehtosopimuksen mukaiset ehdot täyttyvät.

Lisätietoja tehtävästä antaa työllisyyspalveluiden esimies Minna Virta, 044 7782161. Jätäthän tarvittaessa soittopyynnön.
Jos tarvitset apua hakemuksen jättämiseen, ota yhteys rekrytointiyksikköön rekrytointi@salo.fi

Mahdollinen paperihakemus lähetetään osoitteeseen Salon kaupunki / kirjaamo, PL 77, 24101 SALO. Kuoreen merkintä Hakemus /asiakasneuvoja. Myös paperihakemukset tallennetaan Kuntarekry- järjestelmään. Hakemuksia ei palauteta.

Haastattelut ovat viikolla 41-42.
Haku tehtävään päättyy 23.9.2024 klo 12.00.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/SAL-05-9-24/fi_FI