Customer Service Specialist, Paulig, Helsinki, Academic Work Consulting Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 13.9.2024
  • Hae viimeistään 13.10.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Hei sinä itseohjautuva ja palveluhenkinen asiakaspalvelun osaaja! Etsimme nyt asiakkaallemme Pauligille vahvistusta heidän After Sales-organisaatioonsa mielenkiintoisiin asiakaspalvelun tehtäviin. Mikäli sinulla on hieman aiempaa työkokemusta B2B-asiakaspalvelusta, täsmällinen ja priorisointikykyinen työote sekä halu kehittyä asiakaspalvelun ammattilaisena, saatat olla etsimämme henkilö! Hae pian, sillä etenemme prosessissa heti oikean henkilön löydyttyä.

Tehtävänkuvaus
Customer Service Specialist tehtävässä päävastuunasi on asiakasyhteydenottojen vastaanotto puhelimitse ja sähköpostilla sekä tilausten ja huoltotöiden kirjaaminen toiminnanohjausjärjestelmä SAP:iin. Lisäksi rooliisi kuuluu reklamaatioiden vastaanotto ja kirjaaminen sekä asiakastietojen päivittäminen järjestelmään. Tehtävässä pääset luomaan ensiluokkaista asiakaspalvelua osana tunnettua brändiä. Työ tapahtuu palveluaikoina arkisin klo 8-16.

Tarjoamme

-Mahdollisuuden työskennellä Pauligin ikonisten tuotemerkkien ja korkealaatuisten tuotteiden parissa
-Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät
-Mahdollisuuden työskennellä osittain etätoimistolta käsin
-Ammattitaitoisen tiimin tuen sekä perehdytyksen tehtävään

Työtehtävät
-Asiakasyhteydenottojen vastaanotto puhelimitse ja sähköpostilla
-Tilausten ja huoltotöiden kirjaaminen toiminnanohjausjärjestelmä SAP:iin
-Reklamaatioiden vastaanotto ja kirjaaminen
-Asiakastietojen päivittäminen järjestelmään

Etsimme
-Tehtävään soveltuva koulutustaustaa
-Hieman aiempaa kokemusta B2B-asiakaspalvelutehtävistä
-Hyviä IT-taitoja
-Halua kehittyä ja kasvaa asiakaspalvelun ammattilaisena
-Sujuva suomen ja englannin kielen taitoa
-Osaaminen SAP- ja/tai Infor M3-järjestelmästä nähdään eduksi.

Menestyäksesi roolissa olet:

-Proaktiivinen - olet valmis tarttumaan toimeen itsenäisesti
-Asiakaslähtöinen - olet halukas auttamaan asiakasta ongelmatilanteissa
-Priorisointikykyinen - kykenet priorisoimaan tärkeimpiä työtehtäviä muuttuvissa tilanteissa

Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.

Onko sinulla kysyttävää tästä työpaikasta?
Petra Joukio tai hänen kollegansa rekrytointitiimistä vastaa kysymyksiin osoitteessa krn09@academicwork.fi Mainitse työpaikkakohtainen ID-numero viestissäsi: 15107120

Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.

Oy Paulig Finland Ab
Paulig is a family-owned food and beverage company, growing a new, sustainable food culture - one that is good for both people and the planet. Paulig provides all things tasty; coffees and beverages, Tex Mex and spices, snacks and plant-based choices. The company's brands are Paulig, Santa Maria, Risenta, Poco Loco and Zanuy. Paulig's sales amounted to EUR 1,1 billion in 2022. The company has 2300 passionate employees in 13 different countries working around the purpose "For a life full of flavour".
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/j/customer-service-specialist-paulig-helsinki/3QXZ12?i=0