Henkilökohtaisen avun palveluvastaava, Karun-Palvelut Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 9.10.2024
  • Hae viimeistään 30.11.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Keskeiset työtehtävät:
 Laadunvalvonta ja toiminnan kehittäminen
 Asiakkaiden yhteydenottoihin vastaaminen, palvelun suunnittelu ja sujuvuuden
varmistaminen
 Uusien henkilökohtaisten avustajien rekrytointi, perehdytys ja tukeminen
 Henkilöstöhallinnolliset tehtävät, kuten työntekijöiden tukeminen, sijaiskäytännöt ja
työvuorojen hallinnoinnissa avustaminen
 Muut hallinnolliset tehtävät, kuten raportointi ja dokumentointi
Edellytämme:
 Soveltuvaa AMK-tason koulutusta (esim. sosiaali- ja terveysalalta)
 Henkilökohtaisen avun tehtävien tuntemista
 Hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä työskennellä myös itsenäisesti
 Joustavuutta ja organisointikykyä
 Hyvää tietoteknistä osaamista ja kokemusta hallinnollisista tehtävistä
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:info@karun.fi