Business Development Manager, Azets Insight Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 18.10.2024
- Hae viimeistään 17.11.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Etsimme innovatiivista ja tuloshakuista liiketoiminnan kehityspäällikköä Business Development Manager rooliin kehittämään ostolaskujen kierrätysohjelmiston (P2P) liiketoimintaa pohjoismaisella tasolla. Suomen pääkonttorimme sijaitsee Helsingin päärautatieaseman välittömässä läheisyydessä, mutta työskentely myös muilta paikkakunniltamme, kuten Tampereelta käsin, onnistuu. Luonnollisesti myös etätyö sujuu meillä ongelmitta.
Etsimämme henkilö suunnittelee ja rakentaa kasvavaa liiketoimintaa aktiivisella otteella, konseptoi tarjoamaa ja toimitusprosessia, osallistuu myyntiin ja presalesiin sekä auttaa myyjiä onnistumaan. Tehtävän keskiössä ovat myös jatkuva kehitys, yhteistyö ja innovointi tiimin ja Azetsin muiden yksiköiden kanssa.
Tehtävässä onnistumisen edellytyksenä on vähintään 5 vuoden kokemus IT:n tai taloushallinnon ulkoistuspalveluiden toimialalla. Ideaalitapauksessa valittavalla henkilöllä olisi kokemusta strategisesta suunnittelusta, toimittaja- ja asiakassuhteiden johtamisesta, projektien hallinnasta ja liiketoimintaprosessien optimoinnista. Sopiva tausta on esimerkiksi liiketoiminnan vetämisestä tai myynnistä, mutta myös kokemus asiantuntija- tai asiakkuudenjohdon rooleista voi luoda hyvän pohjan onnistumiselle, yhdistettynä todelliseen paloon kehittää liiketoimintaa.
Keskeisimmät vastuualueet tehtävässä ovat
- Baswaren ostolaskujen kierrätysohjelman (P2P) liiketoiminnan kehittäminen pohjoismaisella tasolla
- Tarjoaman tuotteistaminen ja ratkaisuiden kehittäminen
- Toimittaja- ja kumppaniyhteistyön johtaminen
- Myyntiin, presalesiin ja markkinointiin osallistuminen oman liiketoiminta-alueen osalta
- Päätöksenteko faktapohjaisesti, liiketoimintatavoitteiden saavuttaminen varmistaen
- Tiivis yhteistyö ja uusien liiketoimintamahdollisuuksien innovointi Azetsin muiden liiketoimintayksiköiden kanssa
Tehtävässä menestyminen edellyttää
- Kaupallista tai teknistä koulutustaustaa
- Vahvaa halua ja kyvykkyyttä johtaa liiketoimintaa erinomaisiin tuloksiin
- Kykyä ja halua työskennellä liiketoimintatavoitteiden, taloushallinnon tunnuslukujen ja päätöksenteon parissa
- Myynnillistä ja asiakaslähtöistä otetta sekä kykyä rakentaa kumppanuuksia
- Innovatiivista, tuloshakuista ja eteenpäin katsovaa asennetta
- Halua työskennellä kansainvälisessä yrityksessä sekä kykyä viestiä ja esiintyä sujuvasti suomeksi ja englanniksi
- Kokemus ostolaskujen kierrättämisohjelmistojen parissa työskentelystä on tehtävässä selkeä etu
Tämä tehtävä tarjoaa kunnianhimoiselle ammattilaiselle ainutlaatuisen mahdollisuuden yhdistää suuren organisaation vakaus ja kehittyvän liiketoiminnan todellinen vaikutusmahdollisuus, jossa voit jättää oman kädenjälkesi. Azetsin kansainvälinen ja kasvava toimintaympäristö, joka nojaa moderniin teknologiakehitykseen, tarjoaa asiantuntijalle innostavan ja dynaamisen työskentely-ympäristön. Lisäksi pääset osaksi tiivistä ammattiyhteisöä, jossa yksiköiden ja tiimien välillä tehdään aktiivista yhteistyötä ja jaetaan osaamista.
Kiinnostuitko?
Haluamme kuulla sinusta ja osaamisestasi lisää! Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 17.11.2024. Lisätietoja tehtävästä antaa Business Line Lead Tuula Aro (tuula.aro@azets.com).
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Etsimämme henkilö suunnittelee ja rakentaa kasvavaa liiketoimintaa aktiivisella otteella, konseptoi tarjoamaa ja toimitusprosessia, osallistuu myyntiin ja presalesiin sekä auttaa myyjiä onnistumaan. Tehtävän keskiössä ovat myös jatkuva kehitys, yhteistyö ja innovointi tiimin ja Azetsin muiden yksiköiden kanssa.
Tehtävässä onnistumisen edellytyksenä on vähintään 5 vuoden kokemus IT:n tai taloushallinnon ulkoistuspalveluiden toimialalla. Ideaalitapauksessa valittavalla henkilöllä olisi kokemusta strategisesta suunnittelusta, toimittaja- ja asiakassuhteiden johtamisesta, projektien hallinnasta ja liiketoimintaprosessien optimoinnista. Sopiva tausta on esimerkiksi liiketoiminnan vetämisestä tai myynnistä, mutta myös kokemus asiantuntija- tai asiakkuudenjohdon rooleista voi luoda hyvän pohjan onnistumiselle, yhdistettynä todelliseen paloon kehittää liiketoimintaa.
Keskeisimmät vastuualueet tehtävässä ovat
- Baswaren ostolaskujen kierrätysohjelman (P2P) liiketoiminnan kehittäminen pohjoismaisella tasolla
- Tarjoaman tuotteistaminen ja ratkaisuiden kehittäminen
- Toimittaja- ja kumppaniyhteistyön johtaminen
- Myyntiin, presalesiin ja markkinointiin osallistuminen oman liiketoiminta-alueen osalta
- Päätöksenteko faktapohjaisesti, liiketoimintatavoitteiden saavuttaminen varmistaen
- Tiivis yhteistyö ja uusien liiketoimintamahdollisuuksien innovointi Azetsin muiden liiketoimintayksiköiden kanssa
Tehtävässä menestyminen edellyttää
- Kaupallista tai teknistä koulutustaustaa
- Vahvaa halua ja kyvykkyyttä johtaa liiketoimintaa erinomaisiin tuloksiin
- Kykyä ja halua työskennellä liiketoimintatavoitteiden, taloushallinnon tunnuslukujen ja päätöksenteon parissa
- Myynnillistä ja asiakaslähtöistä otetta sekä kykyä rakentaa kumppanuuksia
- Innovatiivista, tuloshakuista ja eteenpäin katsovaa asennetta
- Halua työskennellä kansainvälisessä yrityksessä sekä kykyä viestiä ja esiintyä sujuvasti suomeksi ja englanniksi
- Kokemus ostolaskujen kierrättämisohjelmistojen parissa työskentelystä on tehtävässä selkeä etu
Tämä tehtävä tarjoaa kunnianhimoiselle ammattilaiselle ainutlaatuisen mahdollisuuden yhdistää suuren organisaation vakaus ja kehittyvän liiketoiminnan todellinen vaikutusmahdollisuus, jossa voit jättää oman kädenjälkesi. Azetsin kansainvälinen ja kasvava toimintaympäristö, joka nojaa moderniin teknologiakehitykseen, tarjoaa asiantuntijalle innostavan ja dynaamisen työskentely-ympäristön. Lisäksi pääset osaksi tiivistä ammattiyhteisöä, jossa yksiköiden ja tiimien välillä tehdään aktiivista yhteistyötä ja jaetaan osaamista.
Kiinnostuitko?
Haluamme kuulla sinusta ja osaamisestasi lisää! Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 17.11.2024. Lisätietoja tehtävästä antaa Business Line Lead Tuula Aro (tuula.aro@azets.com).
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.azets.fi/talentlink/advertpage/?advertid=31312