Palkanlaskija, Asuntopehtoori Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 18.10.2024
  • Hae viimeistään 15.11.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Etsimme palkanlaskijaa monipuoliseen ja vaihtelevaan rooliin!

Asuntopehtoori tarjoaa kattavia hallinnointi- ja välityspalveluita kiinteistöjen omistajille, ja nyt etsimme tiimiimme innokasta osaajaa rooliin, jossa yhdistyvät palkanlaskenta, johdon avustavat työtehtävät sekä ostolaskujen käsittely. Tässä tehtävässä pääset kehittämään taitojasi laaja-alaisesti ja työskentelemään monipuolisessa ja dynaamisessa ympäristössä, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen. Meillä nautit kannustavasta, rennosta ilmapiiristä ja yhdessä tekemisen meiningistä!

Työtehtäväsi sisältävät:
- Palkanlaskenta: Vastaat itsenäisesti koko palkanlaskentaprosessista sekä kaikista palkanlaksentaan liittyvistä päivittäisistä työtehtävistä varmistaen, että kaikki sujuu täsmällisesti ja ajallaan. Työskentelet yrityksemme ainoana palkanlaskijana, joten aiempi kokemus palkanlaskennasta on välttämätöntä.
- Assistentin tehtävät: Hoidat monipuolisia erilaisia toimistotehtäviä, kuten työntekijätietojen ylläpitoa, lomaseurantaa, henkilöstöetujen neuvotteluja, työtodistusten laadintaa, raportointia sekä työpaikan viestintäkanavien ylläpitoa. Työtehtäviisi voi kuulua myös erilaisia toimiston jokapäiväisiä rutiineja, kuten työvälineiden hankintaa, materiaalien tilaamista tai kokousjärjestelyjä. Olet mukana järjestämässä työpaikan tapahtumia, kuten vuosijuhlia, ja luomassa työyhteisön henkeä.
- Ajopäiväkirjojen ja matkalaskujen käsittelyä
- Ostolaskujen käsittely: Hoidat ostolaskujen tarkastamista, käsittelyä ja hyväksymistä varmistaen, että asiat rullaavat sujuvasti.

Etsimämme henkilö on:
- Tarkka ja järjestelmällinen: Pystyt pitämään useat tehtävät hallinnassa ja nautit työskentelystä vaihtelevissa tilanteissa, joissa päivät eivät koskaan ole samanlaisia.
- Hyvät IT-taidot: Osaat käyttää sujuvasti erilaisia ohjelmistoja ja omaksut nopeasti uudet järjestelmät.
- Innostunut toimiston päivittäisistä tehtävistä ja palkanlaskennasta: Sinulta löytyy kokemusta palkanlaskennasta, mutta tärkeää on myös halu ja innostus sukeltaa myös toimiston erinäisiin päivittäisiin tehtäviin ja avustaa HR-tehtävissä.
- Kokemusta ostolaskujen käsittelystä: Aiempi kokemus ostolaskujen parissa työskentelystä katsotaan eduksi.
- Vähintään kaksi vuotta aiempaa kokemusta palkanlaskennasta sekä kyky suoriutua täysin itsenäisesti palkanlaskennan työtehtävistä
- Aiempaa kokemusta Procountor-järjestelmästä

Miksi Asuntopehtoori?
Meillä pääset osaksi tiimiä, jossa arvostetaan yhteistyötä. Tarjoamme mahdollisuuden kehittyä monipuolisessa roolissa, jossa jokainen päivä tuo uusia haasteita ja onnistumisen hetkiä. Jos innostut vaihtelevista työtehtävistä ja haluat kasvaa osana huipputiimiä, tämä voisi olla rooli sinulle!

Työaika arkisin klo 8.00-16.00. Työ tehdään pääasiassa toimistollamme.

Luottamus ja vastuullisuus ovat toimintamme perusta, minkä vuoksi tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot.

Tunnistitko itsesi tästä kuvauksesta tai heräsikö sinulle kysymyksiä? Lähetä CV ja työhakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 15.11.2024 osoitteeseen hanna.suni@asuntopehtoori.fi. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana. Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävän aloitusajankohta on sopimuksen mukaan.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:hanna.suni@asuntopehtoori.fi