Assistant Key Account Manager, Åland Post Ab
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 21.10.2024
  • Hae viimeistään 10.11.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Åland Post är ett aktiebolag med hög servicenivå och starkt kundfokus. Här arbetar du med samhällsnyttiga tjänster i ett företag som är en viktig aktör i samhället. Vi är en av Ålands största landbaserade arbetsgivare med cirka 150 anställda.
Vi söker nu Assistant Key Account Manager till affärsområdet logistik
Vi söker en säljinriktad och utvecklingsintresserad Assistant Key Account Manager. Du behöver ha en utbildning eller examen med passande inriktning för arbetet. Du får gärna ha relevant erfarenhet, men kan också ha liten erfarenhet och ha stor villighet att lära dig nya saker. Du kommer att sköta dagliga kundvården av våra logistikkunder samt andra administrativa uppgifter. Du ingår i ett försäljningsteam på två personer. I det här uppdraget förväntas du att utvecklas och vilja ta dig an nya utmaningar.
OM DIG:
Befattningen har mycket kundkontakt, vilket kräver stor social förmåga. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, finska är en merit. Du behöver vara ansvarsfull och noggrann samt stresstålig då vi kan ha fartfyllda perioder. Du behöver ha en god samarbetsförmåga med kollegor, men kunna jobba självständigt.
INTRESSERAD?
Närmare upplysningar om befattningen kan du få av Kristian Kojola, Affärsområdeschef chef, på e-post: kristian.kojola@alandpost.com eller telefon +358-18-636721.
Ansök genom att ladda upp CV och personligt brev på jobb.alandpost.com senast 10.11.2024
Vi förbehåller oss rätten att rekrytera under pågående ansökningstid så lämna in din ansökan fortast möjligt för bästa chans.
Vi ser fram emot din ansökan!
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:kristian.kojola@alandpost.com