Digitaalisen asiakaskokemuksen osaaja, Temp-Team Finland Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 4.11.2024
- Hae viimeistään 24.11.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Toyota Auto Finland Oy etsii digitaalisen asiakaskokemuksen osaajaa Customer Experience ja Connected Services Specialistin rooliin monipuoliseen ja laajaan työtehtävään Vantaalle.
Roolissasi toimit osana kolmen hengen asiakaskokemustiimiä, joka vastaa asiakaskokemuksen, keskitetyn asiakastiedon sekä auton yhteyspalveluiden (Connected Services) kehittämisestä ja tuesta. Tehtävänäsi on ylläpitää ja kehittää Toyota ja Lexus -asiakaskokemusta mobiilisovellusten, Connected-palveluiden ja asiakasportaalien avulla. Teet paljon yhteistyötä niin ulkoisten kuin sisäisten sidosryhmien kanssa täyttääkseni roolisi tavoitteet sekä koulutat Toyotan asiakaspalvelua ja jälleenmyyntiverkostoa erityisesti Connected-palveluiden uusien ominaisuuksien pariin. Lisäksi pääset käyttämään viestinnällistä osaamistasi kirjallisten julkaisujen muodossa Toyotan digitaalisiin kanaviin.
Mitkä ovat päävastuusi Customer Experience ja Connected Services Specialistina?
- Toyotan Connected-palveluiden parhaana asiantuntijana toimiminen
- Toyota ja Lexus mobiilisovelluksiin, Connected-palveluihin ja asiakasportaaliin liittyvien päivityksien ja kehityshankkeiden toteuttaminen Toyota Motor Europen ja oman tiimisi tuella
- Asiakaspalvelun ja jälleenmyyjäverkoston tukeminen mobiilisovellusten ja Connected-palveluiden asiakastapauksissa ja ongelmatapausten selvittelyssä
- Toyota ja Lexus mobiilisovellusten ja Connected-palveluiden verkkosivujen sisällön kehittäminen ja ylläpidosta vastaaminen
- Keskitetyn asiakastietojärjestelmän ylläpito ja kehittäminen
- E-Commerce-ylläpitotehtävissä tukena toimiminen
Mitä saat Toyotalta?
- Mahdollisuuden tutustua autoalaan maailman arvokkaimman autobrändin ja suurimman autonvalmistajan parissa globaalissa ja vakavaraisessa yrityksessä
- Oppimis- ja kehitysmyönteisen kulttuurin, jossa kaikkien mielipiteitä arvostetaan ja jokainen pääsee kehittämään toimintaa sekä haastamaan totuttuja toimintatapoja
- Hyvän perehdytyksen ja osaavien kollegoiden tuen - yhdessä tekeminen ja työssäoppiminen kuuluvat Toyotan arvoihin, joten yksin ei tarvitse pärjätä
- Laajat ja vastuulliset työtehtävät, joissa pääset kehittämään osaamistasi
- Mahdollisuuden työskennellä hybridisti - työskentelet kolmena päivänä viikossa Vantaan toimistolta käsin ja kahtena päivänä sinun on mahdollisuus työskennellä etänä
- Kilpailukykyisen palkkauksen ja hyvät työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon, liikunta- ja kulttuuriedun, erilaiset henkilöstökerhot sekä ostoetuja Toyotan tuotteisiin
Mitä toivomme sinulta?
Saatat olla etsimämme henkilö, mikäli olet asiakaspalveluhenkinen, omatoiminen ja innokas oppimaan uutta. Tehtävänkuvan laajuuden kannalta on oleellista, että hahmotat ja hallitset isoja kokonaisuuksia ja viihdyt useiden eri sidosryhmien keskellä varmistaen omien vastuualueidesi toteutuksen. Käytät työssäsi monia eri tietoteknisiä järjestelmiä, joten toivomme sinun olevan tietoteknisesti ja analyyttisesti orientoitunut ja omaavan aikaisempaa kokemusta erilaisten tietojärjestelmien yhtäaikaisesta käyttämisestä. Lisäksi toivomme, että sinulta löytyy jo jonkin verran kokemusta sisällöntuottamisesta erilaisiin digitaalisiin kanaviin.
Vastaat Toyotan Connected-palveluiden asiakaskokemuksesta, jonka takia pääset testaamaan palveluita aika ajoin myös itse sekä kouluttamaan niitä Toyotan asiakaspalvelulle ja jälleenmyyjille. Toivommekin, että voisit hyvinkin nähdä itsesi auton yhteyspalveluiden ja mobiilisovellusten käytännön testauksessa ja esiintymässä suuremmalle ihmisjoukolle.
Lisäksi tehtävässä menestyäksesi sinulla on:
- Soveltuva tekninen tai kaupallinen korkeakoulututkinto tai näyttöjä vastaavasta työtehtävästä
- Asiakaslähtöinen ja ongelmaratkaisukeskeinen ajattelutapa
- Analyyttinen ja tarkka työote sekä kyky hallita laajoja tietomassoja
- Hyvät viestintä- ja kommunikointitaidot
- Erinomainen suomen ja hyvä englannin kirjallinen ja suullinen kielitaito
- Ajokortti
Eduksesi katsomme aikaisemman kokemuksen verkkosivujen- ja sovelluksien ylläpidosta sekä kokemuksen datan ja/tai tiedonhallinnan parista. Lisäksi autoalan tuntemus ja aikaisempi työkokemus vastaavista digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisen tehtävistä ovat eduksesi.
Lisätiedot ja hakeminen:
Näetkö itsesi jo Toyota Auto Finland Oy:n seuraavana Customer Experience ja Connected Services Specialistina? Hienoa, sillä haluamme kuulla sinusta! Hakeminen on helppoa ja nopeaa - jätä vain yhteystietosi rekrytointijärjestelmään "Hae työpaikkaa" -painikkeen kautta ja olemme sinuun yhteydessä. Haastatteluja suoritetaan jo hakuajan puitteissa ja valitun henkilön toivotaan aloittavan mahdollisimman pian.
Rekrytointi suoritetaan yhteistyössä Temp-Team Finland Oy:n kanssa. Rekrytoinnista Temp-Teamilla vastaa Hanna Rättö. Hanna vastaa mielellään mahdollisiin lisäkysymyksiin joko numerosta 040 845 2251 (arkisin klo 9-15) tai sähköpostitse hanna.ratto@temp-team.fi.
Tehtävään valittu henkilö työllistyy kokoaikaiseen (37,5 h/vko) ja vakituiseen työsuhteeseen Temp-Teamille.
Temp-Team Finland Oy on Pohjoismainen kumppani, joka tarjoaa korkealaatuisia ratkaisuja rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen sekä työnhakuun. Yritys on perustettu Tanskassa vuonna 1979 ja Suomessa Temp- Team on aloittanut toimintansa vuonna 2005. Vahvistamme asiakkaidemme organisaatioita ja luomme merkityksellisiä työuria yhdistämällä osaajat ja yritykset. Asiakkaitamme ovat sekä start-up yritykset että globaalit toimijat ja autamme heitä löytämään sopivat pitkäaikaiset osaajat sekä väliaikaiset vahvistukset.
Roolissasi toimit osana kolmen hengen asiakaskokemustiimiä, joka vastaa asiakaskokemuksen, keskitetyn asiakastiedon sekä auton yhteyspalveluiden (Connected Services) kehittämisestä ja tuesta. Tehtävänäsi on ylläpitää ja kehittää Toyota ja Lexus -asiakaskokemusta mobiilisovellusten, Connected-palveluiden ja asiakasportaalien avulla. Teet paljon yhteistyötä niin ulkoisten kuin sisäisten sidosryhmien kanssa täyttääkseni roolisi tavoitteet sekä koulutat Toyotan asiakaspalvelua ja jälleenmyyntiverkostoa erityisesti Connected-palveluiden uusien ominaisuuksien pariin. Lisäksi pääset käyttämään viestinnällistä osaamistasi kirjallisten julkaisujen muodossa Toyotan digitaalisiin kanaviin.
Mitkä ovat päävastuusi Customer Experience ja Connected Services Specialistina?
- Toyotan Connected-palveluiden parhaana asiantuntijana toimiminen
- Toyota ja Lexus mobiilisovelluksiin, Connected-palveluihin ja asiakasportaaliin liittyvien päivityksien ja kehityshankkeiden toteuttaminen Toyota Motor Europen ja oman tiimisi tuella
- Asiakaspalvelun ja jälleenmyyjäverkoston tukeminen mobiilisovellusten ja Connected-palveluiden asiakastapauksissa ja ongelmatapausten selvittelyssä
- Toyota ja Lexus mobiilisovellusten ja Connected-palveluiden verkkosivujen sisällön kehittäminen ja ylläpidosta vastaaminen
- Keskitetyn asiakastietojärjestelmän ylläpito ja kehittäminen
- E-Commerce-ylläpitotehtävissä tukena toimiminen
Mitä saat Toyotalta?
- Mahdollisuuden tutustua autoalaan maailman arvokkaimman autobrändin ja suurimman autonvalmistajan parissa globaalissa ja vakavaraisessa yrityksessä
- Oppimis- ja kehitysmyönteisen kulttuurin, jossa kaikkien mielipiteitä arvostetaan ja jokainen pääsee kehittämään toimintaa sekä haastamaan totuttuja toimintatapoja
- Hyvän perehdytyksen ja osaavien kollegoiden tuen - yhdessä tekeminen ja työssäoppiminen kuuluvat Toyotan arvoihin, joten yksin ei tarvitse pärjätä
- Laajat ja vastuulliset työtehtävät, joissa pääset kehittämään osaamistasi
- Mahdollisuuden työskennellä hybridisti - työskentelet kolmena päivänä viikossa Vantaan toimistolta käsin ja kahtena päivänä sinun on mahdollisuus työskennellä etänä
- Kilpailukykyisen palkkauksen ja hyvät työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon, liikunta- ja kulttuuriedun, erilaiset henkilöstökerhot sekä ostoetuja Toyotan tuotteisiin
Mitä toivomme sinulta?
Saatat olla etsimämme henkilö, mikäli olet asiakaspalveluhenkinen, omatoiminen ja innokas oppimaan uutta. Tehtävänkuvan laajuuden kannalta on oleellista, että hahmotat ja hallitset isoja kokonaisuuksia ja viihdyt useiden eri sidosryhmien keskellä varmistaen omien vastuualueidesi toteutuksen. Käytät työssäsi monia eri tietoteknisiä järjestelmiä, joten toivomme sinun olevan tietoteknisesti ja analyyttisesti orientoitunut ja omaavan aikaisempaa kokemusta erilaisten tietojärjestelmien yhtäaikaisesta käyttämisestä. Lisäksi toivomme, että sinulta löytyy jo jonkin verran kokemusta sisällöntuottamisesta erilaisiin digitaalisiin kanaviin.
Vastaat Toyotan Connected-palveluiden asiakaskokemuksesta, jonka takia pääset testaamaan palveluita aika ajoin myös itse sekä kouluttamaan niitä Toyotan asiakaspalvelulle ja jälleenmyyjille. Toivommekin, että voisit hyvinkin nähdä itsesi auton yhteyspalveluiden ja mobiilisovellusten käytännön testauksessa ja esiintymässä suuremmalle ihmisjoukolle.
Lisäksi tehtävässä menestyäksesi sinulla on:
- Soveltuva tekninen tai kaupallinen korkeakoulututkinto tai näyttöjä vastaavasta työtehtävästä
- Asiakaslähtöinen ja ongelmaratkaisukeskeinen ajattelutapa
- Analyyttinen ja tarkka työote sekä kyky hallita laajoja tietomassoja
- Hyvät viestintä- ja kommunikointitaidot
- Erinomainen suomen ja hyvä englannin kirjallinen ja suullinen kielitaito
- Ajokortti
Eduksesi katsomme aikaisemman kokemuksen verkkosivujen- ja sovelluksien ylläpidosta sekä kokemuksen datan ja/tai tiedonhallinnan parista. Lisäksi autoalan tuntemus ja aikaisempi työkokemus vastaavista digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisen tehtävistä ovat eduksesi.
Lisätiedot ja hakeminen:
Näetkö itsesi jo Toyota Auto Finland Oy:n seuraavana Customer Experience ja Connected Services Specialistina? Hienoa, sillä haluamme kuulla sinusta! Hakeminen on helppoa ja nopeaa - jätä vain yhteystietosi rekrytointijärjestelmään "Hae työpaikkaa" -painikkeen kautta ja olemme sinuun yhteydessä. Haastatteluja suoritetaan jo hakuajan puitteissa ja valitun henkilön toivotaan aloittavan mahdollisimman pian.
Rekrytointi suoritetaan yhteistyössä Temp-Team Finland Oy:n kanssa. Rekrytoinnista Temp-Teamilla vastaa Hanna Rättö. Hanna vastaa mielellään mahdollisiin lisäkysymyksiin joko numerosta 040 845 2251 (arkisin klo 9-15) tai sähköpostitse hanna.ratto@temp-team.fi.
Tehtävään valittu henkilö työllistyy kokoaikaiseen (37,5 h/vko) ja vakituiseen työsuhteeseen Temp-Teamille.
Temp-Team Finland Oy on Pohjoismainen kumppani, joka tarjoaa korkealaatuisia ratkaisuja rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen sekä työnhakuun. Yritys on perustettu Tanskassa vuonna 1979 ja Suomessa Temp- Team on aloittanut toimintansa vuonna 2005. Vahvistamme asiakkaidemme organisaatioita ja luomme merkityksellisiä työuria yhdistämällä osaajat ja yritykset. Asiakkaitamme ovat sekä start-up yritykset että globaalit toimijat ja autamme heitä löytämään sopivat pitkäaikaiset osaajat sekä väliaikaiset vahvistukset.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://temp-team.fi/avoimet-tyopaikat/customer-experience-ja-connected-services-specialist-toyota-auto-finland-oy-404442