System Specialist / Database Administrator, Admicom Finland Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 8.11.2024
- Hae viimeistään 8.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Admicom on kotimainen SaaS-palveluiden toimittaja, joka digitalisoi rakentamisen toimialan ekosysteemiä ja edistää koko rakennusteknologian kehitystä. Visiomme on tehdä rakennusalasta älykkäämpi, tehokkaampi ja kestävämpi, hyödyntämällä dataa ja teknologiaa paremmin kuin koskaan ennen. Tule mukaan mielenkiintoiselle matkalle innostavaan tiimiin ja kehittyvään työympäristöön rakentamaan Admicomista Euroopan halutuinta rakentamisen kumppania!
Etsimme kokenutta System Specialistia tai Database Administratoria (DBA) vahvistamaan ammattitaitoista tuotekehitystiimiämme ohjelmistotuotteiden pariin.
MITÄ TULISIT TEKEMÄÄN?
Tehtäväsi on osallistua toiminnanohjausjärjestelmä Admicom Ultiman alustan ylläpitoon ja kehittämiseen osana kokenutta tiimiä, tehtävän painopisteen ollessa erityisesti MariaDB-tietokantojen hallinnassa.
Tärkeimmät tehtäväsi ovat:
-Tietokantoihin liittyvät tehtävät
-MariaDB:n ylläpito, optimointi ja kehittäminen
-MariaDB:n valvonnan kehittäminen
-Linux- ja Windows-palvelinten ja komponenttien ylläpito
-Sidosryhmien tukeminen ja teknisen dokumentaation luominen
-Tiimityön ja prosessien kehittäminen
Tässä roolissa pääset suunnittelemaan ja rakentamaan tuotekehitysinfraa sekä siihen liittyviä toimintoja käytännönläheisesti ja itsenäisesti. Nelihenkinen tiimimme tekee tiivistä yhteistyötä ja tiimikaverisi ovat tukenasi myös ratkaisemassa haasteita. Pienessä tiimissä pääset hyödyntämään osaamistasi ja vaikuttamaan myös siihen, kuinka asioita tehdään. Kollegoinasi on oman tiimin lisäksi myös muu mukava, osaava tuotekehityksen porukka.
Työtehtäväsi sisältävät monipuolisesti myös muita teknisiä tehtäviä, kuten erilaiset käyttöjärjestelmä- ja versiopäivitykset, tekninen vianselvitys ja ongelmien ratkaiseminen, uusien työkalujen arviointi ja käyttöönotto. Lisäksi IaC- sekä automaatiotyökalujen/konfiguraation ylläpito ja kehitys, käyttöoikeuksien hallinta sekä työskentely pilvipalveluiden parissa.
MIKSI ADMICOMILLE, MITÄ TARJOAMME SINULLE?
-Omat ohjelmistotuotteemme. Työsi tekee kymmenien tuhansien käyttäjien arjesta helpompaa ja parantaa rakennusalan tehokkuutta ja kestävyyttä.
-Laadukas ja kestävä lopputulos. Kehitämme jatkuvasti kestäviä ja asiakastarpeet huomioivia ratkaisuja tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.
-Osaamisen kehittäminen ja kehittymismahdollisuudet. Työnkuvasi kehittyy taitojen kasvaessa. Oppiminen ja uusien asioiden omaksuminen on meille jatkuvaa, ja kansainvälistyminen on osa tulevaisuuden suuntaamme.
-Ketterä tekeminen ja tekoäly. Kehitämme jatkuvasti uusia ratkaisuja ja hyödynnämme tekoälyä osana arkeamme.
-Mukava työyhteisö: Saat tueksesi osaavan tiimin ja työskentelet rennossa ja kannustavassa ilmapiirissä.
Tiimikaverisi työskentelevät Jyväskylässä ja Helsingissä, joissa työskentelee myös muita tuotekehityksen kollegoita. Käytössämme on joustava hybridimalli työntekemiseen ja tapaamme tiimin kesken säännöllisesti kasvokkain.
Meillä on loistava määrä asiantuntijoita vähän joka puolelta, on mahtavaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa, kuten talous- ja tietoteknisten asiantuntijoiden kanssa ja yhdistää sitä tietoa omaan päähän. Huumori lentää ja pystytään puhumaan suoraan asioista. Meillä on hyvä kommunikaatio ja on loistava tehdä töitä tällä porukalla. Olen kehunut muillekin, että on kyllä hauska olla töissä täällä. Näin Mika Tirkkonen kertoo työskentelystä Admicomin tuotekehityksessä.
MITÄ TARVITSET MENESTYÄKSESI TEHTÄVÄSSÄ?
Toivomme sinulta erityisesti aiempaa kokemusta seuraavista osa-alueista:
-DBA-osaaminen. Vankkaa kokemusta datan hallinnasta ja SQL-tietokannoista (kuten MariaDB/MySQL, MS SQL) sekä taitoa tietokantojen optimoinnissa, suorituskyvyn seurannassa ja hallinnassa.
-Palvelinympäristöjen hallinta. Aiempaa kokemusta Linux- ja Windows-palvelimista ja kykyä niiden tehokkaaseen ylläpitoon ja hallintaan.
-DevOps-osaaminen. Käytännön kokemusta CI/CD-työkaluista ja DevOps-prosessien kehittämisestä.
Lisäksi arvostamme:
-Kokemusta pilvipalveluista, erityisesti AWS eduksi
-Webpalvelinohjelmistojen (Apache/Nginx) tuntemusta
-Tietoturvaosaamista sekä osaamista verkoista ja niiden suojauksista
-Kokemusta Ansible-, Terraform- tai CloudFormation-työkaluista
-Kokemusta Active Directoryn hallinnasta
Menestyt meillä, jos olet vastuullinen, rohkea haasteiden edessä, tiimityötaitoinen ja nautit pitkäjänteisestä työskentelystä oman ohjelmistotuotteen parissa. Teknisen osaamisen lisäksi arvostamme erityisesti rohkeutta tarttua uuteen.
Kiinnostuitko? Palkkaamme sopivan henkilön heti, kun löydämme sinut. Aloitustoive sopimuksen mukaan. Älä aikaile hakemisen kanssa vaan ilmoita itsestäsi saman tien hakulomakkeen kautta, kuitenkin 8.12.2024 mennessä! Lisätietoja tehtävästä ja tiimistä voit kysyä tulevalta esihenkilöltäsi, Platform Manager Pauli Leppisaarelta sähköpostitse (pauli.leppisaari@admicom.com), puhelimitse 044 9884 729 tai LinkedInin kautta. Tavoitat Paulin puhelimitse parhaiten maanantaisin ja torstaisin klo 12-13.
Etsimme kokenutta System Specialistia tai Database Administratoria (DBA) vahvistamaan ammattitaitoista tuotekehitystiimiämme ohjelmistotuotteiden pariin.
MITÄ TULISIT TEKEMÄÄN?
Tehtäväsi on osallistua toiminnanohjausjärjestelmä Admicom Ultiman alustan ylläpitoon ja kehittämiseen osana kokenutta tiimiä, tehtävän painopisteen ollessa erityisesti MariaDB-tietokantojen hallinnassa.
Tärkeimmät tehtäväsi ovat:
-Tietokantoihin liittyvät tehtävät
-MariaDB:n ylläpito, optimointi ja kehittäminen
-MariaDB:n valvonnan kehittäminen
-Linux- ja Windows-palvelinten ja komponenttien ylläpito
-Sidosryhmien tukeminen ja teknisen dokumentaation luominen
-Tiimityön ja prosessien kehittäminen
Tässä roolissa pääset suunnittelemaan ja rakentamaan tuotekehitysinfraa sekä siihen liittyviä toimintoja käytännönläheisesti ja itsenäisesti. Nelihenkinen tiimimme tekee tiivistä yhteistyötä ja tiimikaverisi ovat tukenasi myös ratkaisemassa haasteita. Pienessä tiimissä pääset hyödyntämään osaamistasi ja vaikuttamaan myös siihen, kuinka asioita tehdään. Kollegoinasi on oman tiimin lisäksi myös muu mukava, osaava tuotekehityksen porukka.
Työtehtäväsi sisältävät monipuolisesti myös muita teknisiä tehtäviä, kuten erilaiset käyttöjärjestelmä- ja versiopäivitykset, tekninen vianselvitys ja ongelmien ratkaiseminen, uusien työkalujen arviointi ja käyttöönotto. Lisäksi IaC- sekä automaatiotyökalujen/konfiguraation ylläpito ja kehitys, käyttöoikeuksien hallinta sekä työskentely pilvipalveluiden parissa.
MIKSI ADMICOMILLE, MITÄ TARJOAMME SINULLE?
-Omat ohjelmistotuotteemme. Työsi tekee kymmenien tuhansien käyttäjien arjesta helpompaa ja parantaa rakennusalan tehokkuutta ja kestävyyttä.
-Laadukas ja kestävä lopputulos. Kehitämme jatkuvasti kestäviä ja asiakastarpeet huomioivia ratkaisuja tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.
-Osaamisen kehittäminen ja kehittymismahdollisuudet. Työnkuvasi kehittyy taitojen kasvaessa. Oppiminen ja uusien asioiden omaksuminen on meille jatkuvaa, ja kansainvälistyminen on osa tulevaisuuden suuntaamme.
-Ketterä tekeminen ja tekoäly. Kehitämme jatkuvasti uusia ratkaisuja ja hyödynnämme tekoälyä osana arkeamme.
-Mukava työyhteisö: Saat tueksesi osaavan tiimin ja työskentelet rennossa ja kannustavassa ilmapiirissä.
Tiimikaverisi työskentelevät Jyväskylässä ja Helsingissä, joissa työskentelee myös muita tuotekehityksen kollegoita. Käytössämme on joustava hybridimalli työntekemiseen ja tapaamme tiimin kesken säännöllisesti kasvokkain.
Meillä on loistava määrä asiantuntijoita vähän joka puolelta, on mahtavaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa, kuten talous- ja tietoteknisten asiantuntijoiden kanssa ja yhdistää sitä tietoa omaan päähän. Huumori lentää ja pystytään puhumaan suoraan asioista. Meillä on hyvä kommunikaatio ja on loistava tehdä töitä tällä porukalla. Olen kehunut muillekin, että on kyllä hauska olla töissä täällä. Näin Mika Tirkkonen kertoo työskentelystä Admicomin tuotekehityksessä.
MITÄ TARVITSET MENESTYÄKSESI TEHTÄVÄSSÄ?
Toivomme sinulta erityisesti aiempaa kokemusta seuraavista osa-alueista:
-DBA-osaaminen. Vankkaa kokemusta datan hallinnasta ja SQL-tietokannoista (kuten MariaDB/MySQL, MS SQL) sekä taitoa tietokantojen optimoinnissa, suorituskyvyn seurannassa ja hallinnassa.
-Palvelinympäristöjen hallinta. Aiempaa kokemusta Linux- ja Windows-palvelimista ja kykyä niiden tehokkaaseen ylläpitoon ja hallintaan.
-DevOps-osaaminen. Käytännön kokemusta CI/CD-työkaluista ja DevOps-prosessien kehittämisestä.
Lisäksi arvostamme:
-Kokemusta pilvipalveluista, erityisesti AWS eduksi
-Webpalvelinohjelmistojen (Apache/Nginx) tuntemusta
-Tietoturvaosaamista sekä osaamista verkoista ja niiden suojauksista
-Kokemusta Ansible-, Terraform- tai CloudFormation-työkaluista
-Kokemusta Active Directoryn hallinnasta
Menestyt meillä, jos olet vastuullinen, rohkea haasteiden edessä, tiimityötaitoinen ja nautit pitkäjänteisestä työskentelystä oman ohjelmistotuotteen parissa. Teknisen osaamisen lisäksi arvostamme erityisesti rohkeutta tarttua uuteen.
Kiinnostuitko? Palkkaamme sopivan henkilön heti, kun löydämme sinut. Aloitustoive sopimuksen mukaan. Älä aikaile hakemisen kanssa vaan ilmoita itsestäsi saman tien hakulomakkeen kautta, kuitenkin 8.12.2024 mennessä! Lisätietoja tehtävästä ja tiimistä voit kysyä tulevalta esihenkilöltäsi, Platform Manager Pauli Leppisaarelta sähköpostitse (pauli.leppisaari@admicom.com), puhelimitse 044 9884 729 tai LinkedInin kautta. Tavoitat Paulin puhelimitse parhaiten maanantaisin ja torstaisin klo 12-13.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://questionnaires.jobilla.com/ae6116c4-a340-423b-99ad-43c33668ebab/respond