Asiakaspalveluvastaava, HAM Helsingin taidemuseosäätiö sr
- Alkuperäinen julkaisupäivä 11.11.2024
- Hae viimeistään 22.11.2024
- Palkkaus: 2470€/kk
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
HAM Helsingin taidemuseo on yksi Suomen ja Pohjoismaiden merkittävimmistä taidemuseoista, jonka tehtävänä on maksimoida taiteen läsnäolo Helsingissä. HAM esittää laajaa kansainvälistä näyttelyohjelmaa, vastaa Helsingin taidekokoelmasta sekä tilaa uusia julkisia taideteoksia. HAM kuratoi ja tuottaa nykytaiteen suurtapahtumaa Helsinki Biennaalia sekä toimii Uudenmaan alueellisena taidemuseona. HAM on säätiömuotoinen organisaatio, joka kuuluu Helsingin kaupunkikonserniin.
Haemme joukkoomme HAM Helsingin taidemuseoon
KAHTA ASIAKASPALVELUVASTAAVAA
määräaikaiseen, kokoaikaiseen tehtävään ajalle 1.2.-31.10.2025 ja 2.5.-30.9.2025.
Asiakaspalveluvastaavat toteuttavat Helsinki Biennaalin päivittäisen asiakaspalvelun Vallisaaressa koko biennaalin aukiolokauden ajan yhdessä tuotanto- ja aukipitohenkilökunnan kanssa.
Helmikuussa aloittava asiakaspalveluvastaava rekrytoi yhdessä esihenkilöiden kanssa asiakaspalvelutiimin työntekijät ja suunnittelee asiakaspalvelun kokonaisuuden kevään aikana.
Yhdessä perehdytätte asiakaspalveluhenkilökunnan sekä valmistelette Vallisaaren asiakaspalvelun tarvitsemat tilat ja toiminnot. Vastaatte henkilökunnan päivittäisestä työnjohdosta ja toiminnan ohjaamisesta teosvalvonnassa, biennaali-infossa, biennaalishopissa ja opastuksissa. Pidätte huolta päivittäisestä henkilöstövahvuudesta ja koordinoitte saaren päivittäistä tapahtuma-aikataulua ja ryhmäopastuksia, huolto- ja logistiikkatarpeita sekä yhteyksiä saaren muihin toimijoihin . Tarvittaessa sijaistatte ja tauotatte toisianne ja muuta henkilökuntaa.
Tehtävässä onnistumiseen tarvitsette jo koeteltuja tiiminvetämis- ja organisointitaitoja sekä aikaansaavaa, myönteistä työotetta. Biennaali on festarimainen tapahtuma, ja siksi tehtävässä tarvitaan joustamiskykyä, sopeutumista nopeisiin tilanteisiin, ratkaisukeskeisyyttä ja muuttuvien sääolosuhteiden kestämistä. Saarella kiertäessä ja liikkuessa työ on fyysistä, ja kelit vaihtuvat kylmästä kuumaan. Toivomme teiltä erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä kykyä rakentaa yhdessä tiimin kanssa ainutlaatuista biennaalikokemusta.
Tehtävissä tarvitaan soveltuvaa opintotaustaa, riittävää kokemusta vastaavista työtehtävistä sekä vahvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa. Aito motivaatio palvella asiakkaita mahdollisimman hyvin on ehdoton etu.
Tarjoamme teille innostavat työtehtävät ja mukavan työyhteisön kansainvälisessä, kunnianhimoisesti toteutettavassa nykytaiteen tapahtumassa. Kevään ajan työpiste on HAM Tennispalatsissa. Biennaalin aikana työtä tehdään Vallisaaressa pääasiassa ulkotiloissa, ja siihen kuuluu myös säännöllistä viikonlopputyötä. Saatte käyttöönne lounas- ja työmatkaedun. Palkka on 2470 € / kk sekä vuorotyölisät ja mahdollinen työkokemuslisä.
Lähetä hakemuksesi 22.11. klo 16 mennessä osoitteeseen rekry@hamhelsinki.fi. Kerro vapaamuotoisessa hakemuksessa, miten työpanoksellasi rakennat Helsinki Biennaalin kävijöille onnistuneen asiakaspalvelukokemuksen. Liitä hakemuksen mukaan CV ja suosittelijat yhteystietoineen. Otsikoi viestisi: HAKEMUS, Asiakaspalveluvastaava, oma nimesi. Nimeä liitteet siten, että niissä näkyy nimesi. Merkitse hakemukseen, kumpaa työsuhteen kestoa toivot. Lisätietoja tehtävästä antaa Yleisötyön ja asiakaskokemuksen päällikkö Heljä Franssila, puh. 044 728 9908. Yhteydenotot soittoaikoina ke 13.11. klo 10-11, pe 15.11. klo 10-11 ja ti 19.11. klo 11-12.
Arvostamme monimuotoista ja yhdenvertaista työyhteisöä ja toivomme saavamme hakemuksia monenlaisilta ja monipuolisista taustoista tulevilta henkilöiltä.
Haemme joukkoomme HAM Helsingin taidemuseoon
KAHTA ASIAKASPALVELUVASTAAVAA
määräaikaiseen, kokoaikaiseen tehtävään ajalle 1.2.-31.10.2025 ja 2.5.-30.9.2025.
Asiakaspalveluvastaavat toteuttavat Helsinki Biennaalin päivittäisen asiakaspalvelun Vallisaaressa koko biennaalin aukiolokauden ajan yhdessä tuotanto- ja aukipitohenkilökunnan kanssa.
Helmikuussa aloittava asiakaspalveluvastaava rekrytoi yhdessä esihenkilöiden kanssa asiakaspalvelutiimin työntekijät ja suunnittelee asiakaspalvelun kokonaisuuden kevään aikana.
Yhdessä perehdytätte asiakaspalveluhenkilökunnan sekä valmistelette Vallisaaren asiakaspalvelun tarvitsemat tilat ja toiminnot. Vastaatte henkilökunnan päivittäisestä työnjohdosta ja toiminnan ohjaamisesta teosvalvonnassa, biennaali-infossa, biennaalishopissa ja opastuksissa. Pidätte huolta päivittäisestä henkilöstövahvuudesta ja koordinoitte saaren päivittäistä tapahtuma-aikataulua ja ryhmäopastuksia, huolto- ja logistiikkatarpeita sekä yhteyksiä saaren muihin toimijoihin . Tarvittaessa sijaistatte ja tauotatte toisianne ja muuta henkilökuntaa.
Tehtävässä onnistumiseen tarvitsette jo koeteltuja tiiminvetämis- ja organisointitaitoja sekä aikaansaavaa, myönteistä työotetta. Biennaali on festarimainen tapahtuma, ja siksi tehtävässä tarvitaan joustamiskykyä, sopeutumista nopeisiin tilanteisiin, ratkaisukeskeisyyttä ja muuttuvien sääolosuhteiden kestämistä. Saarella kiertäessä ja liikkuessa työ on fyysistä, ja kelit vaihtuvat kylmästä kuumaan. Toivomme teiltä erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä kykyä rakentaa yhdessä tiimin kanssa ainutlaatuista biennaalikokemusta.
Tehtävissä tarvitaan soveltuvaa opintotaustaa, riittävää kokemusta vastaavista työtehtävistä sekä vahvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa. Aito motivaatio palvella asiakkaita mahdollisimman hyvin on ehdoton etu.
Tarjoamme teille innostavat työtehtävät ja mukavan työyhteisön kansainvälisessä, kunnianhimoisesti toteutettavassa nykytaiteen tapahtumassa. Kevään ajan työpiste on HAM Tennispalatsissa. Biennaalin aikana työtä tehdään Vallisaaressa pääasiassa ulkotiloissa, ja siihen kuuluu myös säännöllistä viikonlopputyötä. Saatte käyttöönne lounas- ja työmatkaedun. Palkka on 2470 € / kk sekä vuorotyölisät ja mahdollinen työkokemuslisä.
Lähetä hakemuksesi 22.11. klo 16 mennessä osoitteeseen rekry@hamhelsinki.fi. Kerro vapaamuotoisessa hakemuksessa, miten työpanoksellasi rakennat Helsinki Biennaalin kävijöille onnistuneen asiakaspalvelukokemuksen. Liitä hakemuksen mukaan CV ja suosittelijat yhteystietoineen. Otsikoi viestisi: HAKEMUS, Asiakaspalveluvastaava, oma nimesi. Nimeä liitteet siten, että niissä näkyy nimesi. Merkitse hakemukseen, kumpaa työsuhteen kestoa toivot. Lisätietoja tehtävästä antaa Yleisötyön ja asiakaskokemuksen päällikkö Heljä Franssila, puh. 044 728 9908. Yhteydenotot soittoaikoina ke 13.11. klo 10-11, pe 15.11. klo 10-11 ja ti 19.11. klo 11-12.
Arvostamme monimuotoista ja yhdenvertaista työyhteisöä ja toivomme saavamme hakemuksia monenlaisilta ja monipuolisista taustoista tulevilta henkilöiltä.
Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:mari.sallstrom@hamhelsinki.fi