Logistiikka- ja asiakaspalveluspesialisti, Froneri Finland Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 12.11.2024
- Hae viimeistään 30.11.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Kiinnostaako sinua työskentely upeiden brändiemme, mm. Pingviinin, Ainon ja Classicin kanssa? Haluatko olla osa tiimiä, jossa töitä tehdään positiivisella otteella laatua ja kasvua unohtamatta?
Oletko valmis tarttumaan uusiin haasteisiin? Etsimme reipasta ja ratkaisukeskeistä logistiikka- ja asiakaspalveluspesialistia liittymään osaksi dynaamista tiimiämme. Pääasiallinen työtehtäväsi on lopputuotteiden kuljetusten hallinnointi eri varastojemme välillä, sekä vastata saldotietojen oikeellisuudesta. Toimit osana Supply Chain -tiimiä, mutta toimit päivittäin yhteistyössä myös sisäisten- ja ulkoisten sidosryhmien kanssa. Vastuihisi kuuluu myös asiakaspalvelun yleisiä tehtäviä, kuten asiakastietojen ylläpitäminen, jäätelötilausten vastaanottaminen puhelimitse- ja sähköpostitse, sekä asiakkaiden muihin yhteydenottoihin vastaaminen. Asiakaspuhelut hoituvat sinulta suomeksi ja englanniksi, ja asiakkaiden kanssa kommunikointi on sinulle tuttua entuudestaan. Et hätkähdä jäätelösesongille tuttua hektisyyttä, ja teet töitä positiivisella can do -asenteella. Tehtävä alkaa tammikuun 2025 aikana, jatkuen sesongin 2025 loppuun. Tehtävän sijainti on sopimuksen mukaan Turengin jäätelötehtaalla tai Espoon Keilasatamassa. Tarjoamme sinulle vaihtelevat ja mielenkiintoiset työpäivät, sekä mahdollisuuden kehittää rohkeasti omaa osaamistasi yhdessä ammattitaitoisen tiimin kanssa.
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
- Soveltuvaa kokemusta/koulutusta
- Positiivista, energista ja toimeentarttuvaa asennetta
- Vastuullista ja itseohjautuvaa otetta työhön
- Kokemusta MS Office -ohjelmista, erityisesti Excelin käytöstä
Lisäksi arvostamme:
- Kokemus toiminnanohjausjärjestelmän/-järjestelmien käytöstä
- Ruotsin kielen taitoa
Kuulostiko tämä sinun seuraavalta työpaikaltasi? Hae meille! Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haasteellisen tehtäväkentän nykyaikaisessa ja alan vaatimukset täyttävässä toimintaympäristössä.
Oletko valmis tarttumaan uusiin haasteisiin? Etsimme reipasta ja ratkaisukeskeistä logistiikka- ja asiakaspalveluspesialistia liittymään osaksi dynaamista tiimiämme. Pääasiallinen työtehtäväsi on lopputuotteiden kuljetusten hallinnointi eri varastojemme välillä, sekä vastata saldotietojen oikeellisuudesta. Toimit osana Supply Chain -tiimiä, mutta toimit päivittäin yhteistyössä myös sisäisten- ja ulkoisten sidosryhmien kanssa. Vastuihisi kuuluu myös asiakaspalvelun yleisiä tehtäviä, kuten asiakastietojen ylläpitäminen, jäätelötilausten vastaanottaminen puhelimitse- ja sähköpostitse, sekä asiakkaiden muihin yhteydenottoihin vastaaminen. Asiakaspuhelut hoituvat sinulta suomeksi ja englanniksi, ja asiakkaiden kanssa kommunikointi on sinulle tuttua entuudestaan. Et hätkähdä jäätelösesongille tuttua hektisyyttä, ja teet töitä positiivisella can do -asenteella. Tehtävä alkaa tammikuun 2025 aikana, jatkuen sesongin 2025 loppuun. Tehtävän sijainti on sopimuksen mukaan Turengin jäätelötehtaalla tai Espoon Keilasatamassa. Tarjoamme sinulle vaihtelevat ja mielenkiintoiset työpäivät, sekä mahdollisuuden kehittää rohkeasti omaa osaamistasi yhdessä ammattitaitoisen tiimin kanssa.
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
- Soveltuvaa kokemusta/koulutusta
- Positiivista, energista ja toimeentarttuvaa asennetta
- Vastuullista ja itseohjautuvaa otetta työhön
- Kokemusta MS Office -ohjelmista, erityisesti Excelin käytöstä
Lisäksi arvostamme:
- Kokemus toiminnanohjausjärjestelmän/-järjestelmien käytöstä
- Ruotsin kielen taitoa
Kuulostiko tämä sinun seuraavalta työpaikaltasi? Hae meille! Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haasteellisen tehtäväkentän nykyaikaisessa ja alan vaatimukset täyttävässä toimintaympäristössä.
Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:sanni.eiste@fi.froneri.com