Taloushallinnon asiantuntija, Nordrec Henkilöstöpalvelut Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 13.11.2024
- Hae viimeistään 1.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Haemme asiakkaallemme Ouluun kokopäiväiseen ja vakituiseen työsuhteeseen
TALOUSHALLINNON ASIANTUNTIJAA.
Taloushallinnon asiantuntijana vastaat koko konsernin taloushallinnon toiminnoista ja pääset kehittämään yrityksen taloushallinnon prosesseja. Keskeisiä vastuualueitasi ovat osto- ja myyntireskontra, laskutus, kirjanpito sekä konsernin sisäinen palkanlaskenta. Konserniin kuuluu hyvinvointi- sekä ravintola-alan organisaatioita, joten toivomme sinulla olevan hyvää tietämystä kirjanpitolaeista ja arvonlisäverotuksesta. Lisäksi toimit yrityksen johdon tukena analysoimalla talouden tunnuslukuja ja tuottamalla raportteja konsernin kasvutavoitteiden tueksi. Tehtävänkuvaa voidaan räätälöidä osaamisesi mukaan.
Edellytykset tehtävässä menestymiseen:
Vähintään 5 vuoden kokemus taloushallinnon tehtävistä
Soveltuva koulutus (tradenomi tai kirjanpitotaitoinen merkonomi)
Hyvät IT-taidot ja kokemusta mielellään Procountor- ohjelmistosta
Kirjanpitotaito ensisijaisen tärkeä
Toivomme sinulta:
Joustavaa ja itsenäistä työotetta, kykyä hallita kokonaisuutta ja toimia konsernin sisäisissä yhteistyötehtävissä
Rohkeus ja oma-aloitteisuus sekä kykyä työskennellä paineen alla
Tarjoamme sinulle:
Kilpailukykyisen palkan kokemuksesi mukaan
Vakituisen työsuhteen sekä joustavan työajan (40 h/vko)
Mahdollisuuden kehittää omaa työnkuvaasi ja ammattitaitoasia kasvavan konsernin mukana
Hyvät työsuhde-edut
Tehtävässä on osittainen etätyö mahdollisuus. Toivomme kuitenkin, että pystyisit työskentelemään paikan päällä toimistoillamme Oulun alueella vähintään kerran viikossa. Työn aloitus sopimuksen mukaan.
Hakuohjeet
Mikäli kiinnostuit paikasta, lähetä meille hakemuksesi Nordrecin nettisivujen kautta viimeistään 1.12.2024. Rekrytointiprosessin edistymisestä tiedotetaan kaikille hakijoille viimeistään 2 viikon sisällä hakuajan päättymisestä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Minttu Kosamo p. 040 154 6696 / minttu.kosamo@nordrec.fi ja Juulia Pulkkinen p. 040 668 8206 / juulia.pulkkinen@nordrec.fi
Nordrec on vuonna 2022 perustettu henkilöstöpalvelualan yritys, jolla on vankka kokemus rekrytoinneista, henkilöstövuokrauksesta ja yrittäjyydestä. Meille on tärkeää toimia läpinäkyvästi, luotettavasti ja joustavasti, ja tavoitteenamme on kasvaa ja menestyä yhdessä asiakkaidemme ja työntekijöidemme kanssa. Palvelemme asiakkaita ja työnhakijoita ympäri Suomen, ja projekteja löytyy myös EU-maissa ja Norjassa.
TALOUSHALLINNON ASIANTUNTIJAA.
Taloushallinnon asiantuntijana vastaat koko konsernin taloushallinnon toiminnoista ja pääset kehittämään yrityksen taloushallinnon prosesseja. Keskeisiä vastuualueitasi ovat osto- ja myyntireskontra, laskutus, kirjanpito sekä konsernin sisäinen palkanlaskenta. Konserniin kuuluu hyvinvointi- sekä ravintola-alan organisaatioita, joten toivomme sinulla olevan hyvää tietämystä kirjanpitolaeista ja arvonlisäverotuksesta. Lisäksi toimit yrityksen johdon tukena analysoimalla talouden tunnuslukuja ja tuottamalla raportteja konsernin kasvutavoitteiden tueksi. Tehtävänkuvaa voidaan räätälöidä osaamisesi mukaan.
Edellytykset tehtävässä menestymiseen:
Vähintään 5 vuoden kokemus taloushallinnon tehtävistä
Soveltuva koulutus (tradenomi tai kirjanpitotaitoinen merkonomi)
Hyvät IT-taidot ja kokemusta mielellään Procountor- ohjelmistosta
Kirjanpitotaito ensisijaisen tärkeä
Toivomme sinulta:
Joustavaa ja itsenäistä työotetta, kykyä hallita kokonaisuutta ja toimia konsernin sisäisissä yhteistyötehtävissä
Rohkeus ja oma-aloitteisuus sekä kykyä työskennellä paineen alla
Tarjoamme sinulle:
Kilpailukykyisen palkan kokemuksesi mukaan
Vakituisen työsuhteen sekä joustavan työajan (40 h/vko)
Mahdollisuuden kehittää omaa työnkuvaasi ja ammattitaitoasia kasvavan konsernin mukana
Hyvät työsuhde-edut
Tehtävässä on osittainen etätyö mahdollisuus. Toivomme kuitenkin, että pystyisit työskentelemään paikan päällä toimistoillamme Oulun alueella vähintään kerran viikossa. Työn aloitus sopimuksen mukaan.
Hakuohjeet
Mikäli kiinnostuit paikasta, lähetä meille hakemuksesi Nordrecin nettisivujen kautta viimeistään 1.12.2024. Rekrytointiprosessin edistymisestä tiedotetaan kaikille hakijoille viimeistään 2 viikon sisällä hakuajan päättymisestä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Minttu Kosamo p. 040 154 6696 / minttu.kosamo@nordrec.fi ja Juulia Pulkkinen p. 040 668 8206 / juulia.pulkkinen@nordrec.fi
Nordrec on vuonna 2022 perustettu henkilöstöpalvelualan yritys, jolla on vankka kokemus rekrytoinneista, henkilöstövuokrauksesta ja yrittäjyydestä. Meille on tärkeää toimia läpinäkyvästi, luotettavasti ja joustavasti, ja tavoitteenamme on kasvaa ja menestyä yhdessä asiakkaidemme ja työntekijöidemme kanssa. Palvelemme asiakkaita ja työnhakijoita ympäri Suomen, ja projekteja löytyy myös EU-maissa ja Norjassa.
Hae työpaikkaa osoitteesta http://nordrec.likeit.fi/apply/8798367