Etsimme nyt loistavaan logistiikka-alan asiakaspa, Shipit Oy Ab
- Alkuperäinen julkaisupäivä 13.11.2024
- Hae viimeistään 31.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Onko sinulla erinomaiset vuorovaikutustaidot ja asiakaspalveluhenkisyyttä? Hallitsetko sujuvasti suomen, ruotsin ja englannin kielen sekä kirjallisesti että suullisesti? Onko sinulla aiempaa kokemusta monikanavaisesta asiakaspalvelusta ja ymmärrystä logistiikka-alasta, ehkä jopa kokemusta kuljetusalalta? Oletko ongelmanratkaisukykyinen ja pystyt työskentelemään itsenäisesti sekä osana tiimiä myös etäyhteyksin?
Jos nyökkäilit myöntävästi, kannattaa lukea ilmoitus loppuun ja laittaa meille viestiä osoitteeseen careers (at) shipit.fi.
Asiakaspalvelumme on tunnetusti yksi Suomen parhaista, ja haluamme jatkaa tämän laadun ylläpitämistä. Asiakkaamme arvostavat sekä palveluitamme että saamaansa asiakaspalvelua.
Työtehtäväsi keskittyvät monikanavaiseen asiakaspalveluumme, jossa pääset käyttämään kielitaitoasi ja hyviä tietoteknisiä taitojasi. Nopeatempoisessa työympäristössämme paineensietokyky ja tarkkuus ovat valttejasi. Olet valmis oppimaan uusia järjestelmiä ja omaksut ne nopeasti.
Viime vuosien kasvu on vienyt meidät kansainvälisille markkinoille, ja olemme laajentaneet toimintaamme Ruotsiin. Tästä syystä ruotsin kielen taito on meille erittäin tärkeää ja katsotaan merkittäväksi eduksi.
Työaika meillä on 37,5 h/viikko. Etätöiden lisäksi tapaamme muutamia kertoja kuukaudessa Lahden toimistolla, joka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella rautatieaseman vieressä. Perehdytys tapahtuu lähes kokonaisuudessaan Lahdessa, joten ole valmis aluksi matkustamaan toimistolle useamman kerran viikossa.
Ominaisuudet, joita sinulta kaipaamme:
-Erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja asiakaspalveluhenkisyyttä
-Suomen, ruotsin ja englannin kielen kirjallista ja suullista taitamista
-Monikanavaisen asiakaspalvelun aiempaa kokemusta
-Ymmärrystä logistiikka-alasta sekä ehkä jopa aikaisempaa kokemusta kuljetusalalta
-Ongelmanratkaisukykyä
-Itsenäistä työotetta ja halua toimia osana tiimiä myös etäyhteyksin
-Paineensietokykyä ja tarkkuutta nopeatempoisessa työssä
-Hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä omaksua uusia järjestelmiä
Eduksi katsomme:
-Kokemuksen verkkokaupoista
Jos nyökkäilit myöntävästi, kannattaa lukea ilmoitus loppuun ja laittaa meille viestiä osoitteeseen careers (at) shipit.fi.
Asiakaspalvelumme on tunnetusti yksi Suomen parhaista, ja haluamme jatkaa tämän laadun ylläpitämistä. Asiakkaamme arvostavat sekä palveluitamme että saamaansa asiakaspalvelua.
Työtehtäväsi keskittyvät monikanavaiseen asiakaspalveluumme, jossa pääset käyttämään kielitaitoasi ja hyviä tietoteknisiä taitojasi. Nopeatempoisessa työympäristössämme paineensietokyky ja tarkkuus ovat valttejasi. Olet valmis oppimaan uusia järjestelmiä ja omaksut ne nopeasti.
Viime vuosien kasvu on vienyt meidät kansainvälisille markkinoille, ja olemme laajentaneet toimintaamme Ruotsiin. Tästä syystä ruotsin kielen taito on meille erittäin tärkeää ja katsotaan merkittäväksi eduksi.
Työaika meillä on 37,5 h/viikko. Etätöiden lisäksi tapaamme muutamia kertoja kuukaudessa Lahden toimistolla, joka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella rautatieaseman vieressä. Perehdytys tapahtuu lähes kokonaisuudessaan Lahdessa, joten ole valmis aluksi matkustamaan toimistolle useamman kerran viikossa.
Ominaisuudet, joita sinulta kaipaamme:
-Erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja asiakaspalveluhenkisyyttä
-Suomen, ruotsin ja englannin kielen kirjallista ja suullista taitamista
-Monikanavaisen asiakaspalvelun aiempaa kokemusta
-Ymmärrystä logistiikka-alasta sekä ehkä jopa aikaisempaa kokemusta kuljetusalalta
-Ongelmanratkaisukykyä
-Itsenäistä työotetta ja halua toimia osana tiimiä myös etäyhteyksin
-Paineensietokykyä ja tarkkuutta nopeatempoisessa työssä
-Hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä omaksua uusia järjestelmiä
Eduksi katsomme:
-Kokemuksen verkkokaupoista
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.shipit.fi/palvelut/avoimet-tyopaikat