Hankekoordinaattori, Inarin kunta
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 14.11.2024
  • Hae viimeistään 4.12.2024
  • Palkkaus: 3608,54€/kk
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Hankekoordinaattorin tehtävänä on seurata eri rahoitus- ja hankekanavia, osallistua kunnan elinvoimaa lisäävien hankehakemusten valmisteluun, hoitaa hankkeiden hallinnointia, raportointia ja taloutta sekä valmistella ja kilpailuttaa hankintoja. Hankekoordinaattori myös ohjaa ja tukee kunnan muita toimialoja hankeasioissa. Lisäksi hankekoordinaattorille kuuluu elinkeino-ohjelman toimeenpano, tapahtumien järjestäminen ja yritys- ja kehittämispalveluiden yleiset viestintä- ja muut tehtävät. Tehtävänkuvaa voidaan muokata toimeen valitun henkilön koulutuksen ja osaamisen perusteella. Työ alkaa 1.1.2025 tai sopimuksen mukaan.

Kelpoisuusvaatimuksena on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto, riittävä perehtyneisyys kehittämishanketoimintaan sekä englannin kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito. Tehtävä edellyttää itsenäistä, kehittävää ja verkostomaista työotetta, monipuolisia viestintä- ja yhteistyötaitoja sekä ajokorttia. Lisäksi arvostamme hankintaosaamista.

Palvelussuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaan. Tehtäväkohtainen palkka on 3608,54 €/kk. Lisäksi maksetaan 3 %:n Inari-lisä ja mahdollinen KVTES:n mukainen työkokemuslisä. Toimessa noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa ja toimeen valitun on toimitettava hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan viimeistään 30 päivän kuluttua valitsemispäätöksen tiedoksisaannista.

Hakemukset ansioluetteloineen toimitetaan 4.12.2024 klo 15.00 mennessä Kuntarekryn kautta.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/INARI-01-7-24/fi_FI