Assistant store manager, New Yorker Finland Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 18.11.2024
- Hae viimeistään 15.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Haemme Assistant store manageria New Yorkerin myymälään Vaasaan
Ovatko kehittyminen ja uudet haasteet käyttövoimasi? Jos vastasit kyllä, sopisit hyvin tiimiimme.
NEW YORKER työllistää tällä hetkellä yli 23 000 henkilöä. Tahtoisitko olla yksi heistä? Kirjoitamme yhteistä menestystarinaamme testaamalla uusia menetelmiä sekä pyrkimällä hyvään yhteistyöhön, litteään organisaatiorakenteeseen ja avoimeen viestintään. NEW YORKER on pitänyt paikkansa muotimaailmassa jo yli 40 vuoden ajan. Ensimmäisestä myymälästä Saksassa on versonut 47 maahan yli tuhat myymälää.
Haemme Assistant store manageria New Yorkerin myymälään Vaasaan
Pääasialliset työtehtävät
Myymälän johto New Yorkerin konseptin mukaisesti
Vastuu myynnistä, liikevaihdosta ja inventoinnista
Vastuu myymälän päivittäisestä toiminnasta
Liiketaloudellisten avainlukujen seuranta
Tiimin johtaminen ja motivointi
Henkilöstön koulutus ja jatkuva kehitys
Henkilöstösuunnittelu ja aikataulutus
Ekstratyöntekijöiden rekrytointi
Henkilöstö- ja myyntihallinto
Kaikki myymälän tehtävät
Yhteistyö muiden osastojen kanssa tiimiorientoituneessa New Yorkerissa
Vaatimukset
Kokemusta henkilöstöjohtamisesta vähittäiskaupassa
Kokemusta henkilöstö- ja myyntihallinnosta sekä mielellään taloudellisesta vastuusta
Toisen asteen koulutus ja mielellään korkeampi koulutus työnjohdossa, taloustieteissä ja/tai kaupan ja muodin alalla
Vähintään 2 vuoden kokemus vähittäiskaupasta, hyvät myyntitaidot
Liikemiesmäinen, painotus kuluissa ja kannattavuudessa
Johtamistaidot ja kyky ohjata henkilöstöä
Hyvät viestintätaidot, selkeä ja ymmärtäväinen
Järjestelmällinen, itseohjautuva ja organisointitaitoinen
Sitoutunut ja tiimityöhenkinen
Joustavuus, stressinsietokyky ja kiivastahtisessa työssä viihtyminen
Muotitietoisuus, mielellään kokemusta muotiteollisuuden aloilta
Hyvä suomen ja englannin kielen taito, saksan kielen taidosta lisäetua, hyvät Excel-taidot
Mitä tarjoamme? Hyvä tiimi on meille tärkein asia. Ilman sitä parhaimmatkin suunnitelmat menevät mönkään. Meillä pääset osaksi järjestelmällistä ja avointa työympäristöä, jossa toteutetaan New Yorkerin missiota eli tartutaan innokkaasti ja rohkeasti ideoihin, joista syntyy trendejä. Lisätietoa saat osoitteesta www.jobs.newyorker.de.
Työsuhde ja työaika: Kokopäivätyö. Vakituinen. Toivottu aloittamisaika: 07.01.2025 tai sopimuksen mukaan.
Lisätietoja: Janette Ramberg/Sanna Pihlajamäki, nyfi019@newyorker.de
Hakemukset: Emme ota vastaan postitse tai sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia. Hakemuksen voi lähettää ainoastaan verkkosivun kautta (katso linkki). Postitse tai sähköpostitse lähetettyjä tai myymälään toimitettuja hakemuksia ei käsitellä. Käsittelemme hakemuksia sitä mukaa kun niitä tulee. Lähetä siis hakemuksesi niin pian kuin mahdollista, mutta viimeistään 15.12.2024.
Odotamme hakemustasi innolla. Ehkä valitsemme juuri sinut ja toivotamme sinut tervetulleeksi töihin New Yorkeriin!
Lisätietoja ja avoimia työpaikkoja löydät sivustosta http://www.newyorker.de
Ovatko kehittyminen ja uudet haasteet käyttövoimasi? Jos vastasit kyllä, sopisit hyvin tiimiimme.
NEW YORKER työllistää tällä hetkellä yli 23 000 henkilöä. Tahtoisitko olla yksi heistä? Kirjoitamme yhteistä menestystarinaamme testaamalla uusia menetelmiä sekä pyrkimällä hyvään yhteistyöhön, litteään organisaatiorakenteeseen ja avoimeen viestintään. NEW YORKER on pitänyt paikkansa muotimaailmassa jo yli 40 vuoden ajan. Ensimmäisestä myymälästä Saksassa on versonut 47 maahan yli tuhat myymälää.
Haemme Assistant store manageria New Yorkerin myymälään Vaasaan
Pääasialliset työtehtävät
Myymälän johto New Yorkerin konseptin mukaisesti
Vastuu myynnistä, liikevaihdosta ja inventoinnista
Vastuu myymälän päivittäisestä toiminnasta
Liiketaloudellisten avainlukujen seuranta
Tiimin johtaminen ja motivointi
Henkilöstön koulutus ja jatkuva kehitys
Henkilöstösuunnittelu ja aikataulutus
Ekstratyöntekijöiden rekrytointi
Henkilöstö- ja myyntihallinto
Kaikki myymälän tehtävät
Yhteistyö muiden osastojen kanssa tiimiorientoituneessa New Yorkerissa
Vaatimukset
Kokemusta henkilöstöjohtamisesta vähittäiskaupassa
Kokemusta henkilöstö- ja myyntihallinnosta sekä mielellään taloudellisesta vastuusta
Toisen asteen koulutus ja mielellään korkeampi koulutus työnjohdossa, taloustieteissä ja/tai kaupan ja muodin alalla
Vähintään 2 vuoden kokemus vähittäiskaupasta, hyvät myyntitaidot
Liikemiesmäinen, painotus kuluissa ja kannattavuudessa
Johtamistaidot ja kyky ohjata henkilöstöä
Hyvät viestintätaidot, selkeä ja ymmärtäväinen
Järjestelmällinen, itseohjautuva ja organisointitaitoinen
Sitoutunut ja tiimityöhenkinen
Joustavuus, stressinsietokyky ja kiivastahtisessa työssä viihtyminen
Muotitietoisuus, mielellään kokemusta muotiteollisuuden aloilta
Hyvä suomen ja englannin kielen taito, saksan kielen taidosta lisäetua, hyvät Excel-taidot
Mitä tarjoamme? Hyvä tiimi on meille tärkein asia. Ilman sitä parhaimmatkin suunnitelmat menevät mönkään. Meillä pääset osaksi järjestelmällistä ja avointa työympäristöä, jossa toteutetaan New Yorkerin missiota eli tartutaan innokkaasti ja rohkeasti ideoihin, joista syntyy trendejä. Lisätietoa saat osoitteesta www.jobs.newyorker.de.
Työsuhde ja työaika: Kokopäivätyö. Vakituinen. Toivottu aloittamisaika: 07.01.2025 tai sopimuksen mukaan.
Lisätietoja: Janette Ramberg/Sanna Pihlajamäki, nyfi019@newyorker.de
Hakemukset: Emme ota vastaan postitse tai sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia. Hakemuksen voi lähettää ainoastaan verkkosivun kautta (katso linkki). Postitse tai sähköpostitse lähetettyjä tai myymälään toimitettuja hakemuksia ei käsitellä. Käsittelemme hakemuksia sitä mukaa kun niitä tulee. Lähetä siis hakemuksesi niin pian kuin mahdollista, mutta viimeistään 15.12.2024.
Odotamme hakemustasi innolla. Ehkä valitsemme juuri sinut ja toivotamme sinut tervetulleeksi töihin New Yorkeriin!
Lisätietoja ja avoimia työpaikkoja löydät sivustosta http://www.newyorker.de
Hae työpaikkaa osoitteesta https://jobs.newyorker.de/fi/jobs/finland?cHash=2b2ff0bab5c7c767e62a69b2fa739a52