Hallintosihteeri, Alavieskan kunta
- Alkuperäinen julkaisupäivä 20.11.2024
- Hae viimeistään 3.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Työn keskeisimmät tehtävät ovat:
- asiakirjahallinnon tehtävät
-arkistonhoitajan tehtävät
-sivistys- ja hyvinvointilautakunnan kokousten valmistelu ja toimeenpano tehtävät sekä tarvittaessa lautakunnan sihteerin tehtävät.
- varhaiskasvatuksen Daisyn pääkäyttäjätyöt laskutus ja tuloselvitykset
- Kelan yhteyspalvelupisteen asiakaspalvelutyöt
- kunnan nettisivujen ja somen päivittäminen
- vaalijärjestelyiden hoitaminen ja vaalivirkailijana toimiminen.
Lisäksi tehtävä sisältää muita erilaisia toimistotehtäviä kuten laskujen tarkastaminen ja tiliöinti, tilausten tekeminen ja kunnan sähköpostin hoito.
Arvostamme itsenäistä työskentelyotetta, ryhmätyöskentelytaitoja, viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä kykyä tarttua erilaisiin työtehtäviin. Omaksut myös helposti erilaisten järjestelmien käytön ja omaat hyvät tietotekniset valmiudet. Katsomme eduksi aikaisemman kunta-alan tuntemuksen ja työkokemuksen.
Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytetään merkonomin tai tradenomin tutkintoa tai muuta vastaavaa tehtävään soveltuvaa koulutusta. Arvostamme kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä.
Työssä noudatetaan KVTESia. Työaika on 36,25 h/vko. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika.
Työ alkaa 7.1.2025 tai sopimuksen mukaan.
Mukavan ja yhteen hiileen puhaltavan työyhteisön lisäksi tarjoamme ePassi-edun, työsuhdepyöräedun, kattavat työterveyspalvelut sekä joustavan työajan.
Hakemukset tulee toimittaa joko sähköisesti Kuntarekryn kautta tai osoitteeseen Alavieskan kunta Pappilantie 1 85200 Alavieska. Hakemusten lisäksi on toimitettava erillinen ansioluettelo. Tutkintotodistukset yms. pyydämme vasta mahdollisen haastattelun yhteydessä.
Hakuaika päättyy tiistaina 3.12.2024 klo 14.00
- asiakirjahallinnon tehtävät
-arkistonhoitajan tehtävät
-sivistys- ja hyvinvointilautakunnan kokousten valmistelu ja toimeenpano tehtävät sekä tarvittaessa lautakunnan sihteerin tehtävät.
- varhaiskasvatuksen Daisyn pääkäyttäjätyöt laskutus ja tuloselvitykset
- Kelan yhteyspalvelupisteen asiakaspalvelutyöt
- kunnan nettisivujen ja somen päivittäminen
- vaalijärjestelyiden hoitaminen ja vaalivirkailijana toimiminen.
Lisäksi tehtävä sisältää muita erilaisia toimistotehtäviä kuten laskujen tarkastaminen ja tiliöinti, tilausten tekeminen ja kunnan sähköpostin hoito.
Arvostamme itsenäistä työskentelyotetta, ryhmätyöskentelytaitoja, viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä kykyä tarttua erilaisiin työtehtäviin. Omaksut myös helposti erilaisten järjestelmien käytön ja omaat hyvät tietotekniset valmiudet. Katsomme eduksi aikaisemman kunta-alan tuntemuksen ja työkokemuksen.
Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytetään merkonomin tai tradenomin tutkintoa tai muuta vastaavaa tehtävään soveltuvaa koulutusta. Arvostamme kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä.
Työssä noudatetaan KVTESia. Työaika on 36,25 h/vko. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika.
Työ alkaa 7.1.2025 tai sopimuksen mukaan.
Mukavan ja yhteen hiileen puhaltavan työyhteisön lisäksi tarjoamme ePassi-edun, työsuhdepyöräedun, kattavat työterveyspalvelut sekä joustavan työajan.
Hakemukset tulee toimittaa joko sähköisesti Kuntarekryn kautta tai osoitteeseen Alavieskan kunta Pappilantie 1 85200 Alavieska. Hakemusten lisäksi on toimitettava erillinen ansioluettelo. Tutkintotodistukset yms. pyydämme vasta mahdollisen haastattelun yhteydessä.
Hakuaika päättyy tiistaina 3.12.2024 klo 14.00
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/630419/fi_FI