Talous- ja palkkahallinnon asiantuntija, Haglex Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 22.11.2024
- Hae viimeistään 8.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Haglex on liike- ja kiinteistöjuridiikkaa sekä talouden asiantuntijapalveluita tarjoava asiantuntijaorganisaatio. Laaja-alaiseen palvelukokonaisuuteen kuuluu myös taloushallinnon palvelut. Asiakkainamme on eri alojen yrityksiä PK-yrityksistä suuryrityksiin. Toimintatapamme on ratkaisu- ja liiketoimintalähtöinen ja pyrimme pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin. Teemme sitä mitä osaamme! Vahvuuksiamme ovat kyky tarkastella asiakkaidemme liiketoimintaa kokonaisuutena ja taito kommunikoida erityisosaamisemme asiakkaille ymmärrettävällä tavalla.
Toimintamme edelleen laajentuessa etsimme joukkoomme motivoitunutta talous- ja palkkahallinnon asiantuntijaa. Tässä roolissa pääset osaksi kehittyvää ja dynaamista työympäristöä, jossa arvostetaan vastuullisuutta, tarkkuutta ja halua oppia uutta. Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on soveltuvaa työkokemusta ja intoa hypätä vauhdikkaaseen työhön.
Työhön sisältyy vastuu palkkojen laskennasta asiakasyrityksille. Tarjoat myös asiantuntijatason tukea ja neuvontaa asiakkaiden palkkahallinnon kehittämisessä. Työnkuvaa voidaan laajentaa kiinnostuksesi ja taitojesi perusteella esimerkiksi HR-konsultointiin, taloushallinnon assistenttipalvelujen koordinointiin tai niiden johtamiseen.
Voit olla kokenut palkkahallinnon ammattilainen tai motivoitunut uraansa aloitteleva henkilö, joka haluaa oppia ja kasvaa. Haluat tuntea asiakkaasi ja olet valmis palvelemaan heitä laadukkaasti ja kokonaisvaltaisesti. Sinulla on myös valmius ottaa vastuuta myös laajemmista hallinnollisista tehtävistä.
Etsimme henkilöä, joka työskentelee tarkasti ja huolellisesti, mutta pystyy myös mukautumaan muuttuviin tilanteisiin. Sinulta löytyy positiivinen ja ratkaisukeskeinen asenne päivittäisiin työtehtäviin. Hallitset asiakaspalvelun ja tartut rohkeasti puhelimeen tai muihin viestintävälineisiin asioiden hoitamiseksi. Olet valmis toimimaan kiireessä ja ottamaan vastuuta toimeksiannoista ja vaihtelevista tehtävistä. Sinulla on kokemusta taloushallinnon eri ohjelmistoista ja olet avoin oppimaan uusia ohjelmia.
Haglexilla pääset työskentelemään vastuullisessa ja merkittävässä roolissa hyvässä työyhteisössä. Saat työllesi tuen kirjanpidon, verotuksen ja yritysjuridiikan osaajista. Sinulla on mahdollisuus kehittää osaamistasi kasvavassa organisaatiossa. Asiakaslähtöinen toimintatapamme mahdollistaa sen, että tunnet asiakkaasi ja pystyt tuottamaan laadukasta palvelua asiakkaillesi. Tarjoamme sinulle modernit työvälineet ja kilpailukykyisen palkkauksen osaamistasosi mukaan!
Palkkaus 2500-4000 euroa/kk osaamisen ja kokemuksen mukaan. Lisäksi kaikilla työntekijöillämme on mahdollisuus osakkuuteen.
Lisätietoja tehtävästä antaa liiketoimintapäällikkö Jenna Määttä 050 3640 600.
Tuo osaamisesi osaksi Haglexin tarinaa ja lähetä CV ja vapaamuotoinen hakemuksesi viimeistään 8.12.2024 osoitteeseen jenna.maatta(at)haglex.fi . Huomioithan, että hakemuksia käsitellään jo hakuaikana ja paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.
Toimintamme edelleen laajentuessa etsimme joukkoomme motivoitunutta talous- ja palkkahallinnon asiantuntijaa. Tässä roolissa pääset osaksi kehittyvää ja dynaamista työympäristöä, jossa arvostetaan vastuullisuutta, tarkkuutta ja halua oppia uutta. Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on soveltuvaa työkokemusta ja intoa hypätä vauhdikkaaseen työhön.
Työhön sisältyy vastuu palkkojen laskennasta asiakasyrityksille. Tarjoat myös asiantuntijatason tukea ja neuvontaa asiakkaiden palkkahallinnon kehittämisessä. Työnkuvaa voidaan laajentaa kiinnostuksesi ja taitojesi perusteella esimerkiksi HR-konsultointiin, taloushallinnon assistenttipalvelujen koordinointiin tai niiden johtamiseen.
Voit olla kokenut palkkahallinnon ammattilainen tai motivoitunut uraansa aloitteleva henkilö, joka haluaa oppia ja kasvaa. Haluat tuntea asiakkaasi ja olet valmis palvelemaan heitä laadukkaasti ja kokonaisvaltaisesti. Sinulla on myös valmius ottaa vastuuta myös laajemmista hallinnollisista tehtävistä.
Etsimme henkilöä, joka työskentelee tarkasti ja huolellisesti, mutta pystyy myös mukautumaan muuttuviin tilanteisiin. Sinulta löytyy positiivinen ja ratkaisukeskeinen asenne päivittäisiin työtehtäviin. Hallitset asiakaspalvelun ja tartut rohkeasti puhelimeen tai muihin viestintävälineisiin asioiden hoitamiseksi. Olet valmis toimimaan kiireessä ja ottamaan vastuuta toimeksiannoista ja vaihtelevista tehtävistä. Sinulla on kokemusta taloushallinnon eri ohjelmistoista ja olet avoin oppimaan uusia ohjelmia.
Haglexilla pääset työskentelemään vastuullisessa ja merkittävässä roolissa hyvässä työyhteisössä. Saat työllesi tuen kirjanpidon, verotuksen ja yritysjuridiikan osaajista. Sinulla on mahdollisuus kehittää osaamistasi kasvavassa organisaatiossa. Asiakaslähtöinen toimintatapamme mahdollistaa sen, että tunnet asiakkaasi ja pystyt tuottamaan laadukasta palvelua asiakkaillesi. Tarjoamme sinulle modernit työvälineet ja kilpailukykyisen palkkauksen osaamistasosi mukaan!
Palkkaus 2500-4000 euroa/kk osaamisen ja kokemuksen mukaan. Lisäksi kaikilla työntekijöillämme on mahdollisuus osakkuuteen.
Lisätietoja tehtävästä antaa liiketoimintapäällikkö Jenna Määttä 050 3640 600.
Tuo osaamisesi osaksi Haglexin tarinaa ja lähetä CV ja vapaamuotoinen hakemuksesi viimeistään 8.12.2024 osoitteeseen jenna.maatta(at)haglex.fi . Huomioithan, että hakemuksia käsitellään jo hakuaikana ja paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.
Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:jenna.maatta@haglex.fi