Senior Support Specialist (vähintään 3v kokemukse, StarIT Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 22.11.2024
- Hae viimeistään 31.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Senior Support Specialist (vähintään 3 vuoden kokemuksella)
Tehdään yhdessä työelämästä mukavampaa, yksinkertaisempaa ja tuottavampaa - kaikille!
Me Star IT:llä uskomme, että yrityskulttuuri, teknologia ja työympäristö ovat avaintekijöitä digitaalisen työntekijäkokemuksen parantamisessa. Autamme kasvuyrityksiä kehittämään hybriditöitä, prosesseja ja teknologisia ratkaisuja.
Star IT on perustettu vuonna 2011, ja meillä on toimistot Espoossa ja Tampereella. Palvelemme kansainvälistyviä asiakkaitamme muun muassa Ruotsissa, Saksassa, Ranskassa, Puolassa, Virossa, Espanjassa, Australiassa ja Yhdysvalloissa.
Etsimme juuri sinua!
Service Desk -tiimimme kaipaa Senior Support Specialistia Tampereelle. Oletko suvereeni ongelmanratkaisija, joka haluaa tuottaa asiakkailleen erinomaista palvelua ja nauttii monipuolisista IT-haasteista? Tässä roolissa pääset auttamaan mahtavia asiakkaitamme arjen IT-pulmissa, erityisesti silloin, kun tilanne vaatii syvempää asiantuntemusta. Työtehtävät - tai toisinaan pienet mysteerit - voivat liittyä laitteisiin, ohjelmistoihin tai palveluihin. Tukenasi ovat End User Services -tiimisi sekä muut Star IT asiantuntijat.
Olet etsimämme henkilö, jos:
Sinulla on vähintään 3 vuoden kokemus lähituesta tai Service Desk -tehtävistä
Hallitset sujuvasti ainakin osan seuraavista teknologioista: M365, Google Workspace, Microsoft Intune, Jamf tai muu laitehallinta
Pystyt itsenäisesti etsimään tietoa eri lähteistä ja ratkomaan haastaviakin IT-ongelmia
Olet asiakaslähtöinen ja tarjoat palvelua huippuluokan asiakaspalveluasenteella
Pystyt toimimaan tehokkaasti kiireessä ja priorisoimaan tehtäviä ilman stressiä
Viestit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi, niin kirjallisesti kuin suullisesti
Plussaa saat, jos hallitset Linux- ja macOS-ympäristöt.
Mitä tarjoamme sinulle:
Ammattitaitoiset ja poikkeuksellisen mukavat työkaverit
Elämää helpottavan liukuvan työajan ja joustavan hybridityön
Modernit ja monipuoliset työtilat Tampereella
Kattavat työsuhde-edut, joilla tuemme hyvinvointiasi (mm. Epassi, työsuhdepyörä, vapaa-ajan tapaturmavakuutus, virvokkeita toimistoilla).
Lisäksi sinulla on upea mahdollisuus työskennellä uusimpien teknologioiden ja mielenkiintoisten, kansainvälistyvien asiakkaidemme parissa. Työ on kokopäiväinen ja vakituinen, ja toivomme pääsevämme toivottamaan sinut tervetulleeksi tiimiimme mahdollisimman pian!
Lähetä hakemuksesi ja CV meille hakulomakkeen kautta. Lisätietoja tehtävästä antaa tiimin esihenkilö Jori Simola, jori.simola@starit.fi. Huomioithan, että hakemuksia otetaan vastaan vain hakulomakkeen kautta, ei sähköpostitse.
Tehdään yhdessä työelämästä mukavampaa, yksinkertaisempaa ja tuottavampaa - kaikille!
Me Star IT:llä uskomme, että yrityskulttuuri, teknologia ja työympäristö ovat avaintekijöitä digitaalisen työntekijäkokemuksen parantamisessa. Autamme kasvuyrityksiä kehittämään hybriditöitä, prosesseja ja teknologisia ratkaisuja.
Star IT on perustettu vuonna 2011, ja meillä on toimistot Espoossa ja Tampereella. Palvelemme kansainvälistyviä asiakkaitamme muun muassa Ruotsissa, Saksassa, Ranskassa, Puolassa, Virossa, Espanjassa, Australiassa ja Yhdysvalloissa.
Etsimme juuri sinua!
Service Desk -tiimimme kaipaa Senior Support Specialistia Tampereelle. Oletko suvereeni ongelmanratkaisija, joka haluaa tuottaa asiakkailleen erinomaista palvelua ja nauttii monipuolisista IT-haasteista? Tässä roolissa pääset auttamaan mahtavia asiakkaitamme arjen IT-pulmissa, erityisesti silloin, kun tilanne vaatii syvempää asiantuntemusta. Työtehtävät - tai toisinaan pienet mysteerit - voivat liittyä laitteisiin, ohjelmistoihin tai palveluihin. Tukenasi ovat End User Services -tiimisi sekä muut Star IT asiantuntijat.
Olet etsimämme henkilö, jos:
Sinulla on vähintään 3 vuoden kokemus lähituesta tai Service Desk -tehtävistä
Hallitset sujuvasti ainakin osan seuraavista teknologioista: M365, Google Workspace, Microsoft Intune, Jamf tai muu laitehallinta
Pystyt itsenäisesti etsimään tietoa eri lähteistä ja ratkomaan haastaviakin IT-ongelmia
Olet asiakaslähtöinen ja tarjoat palvelua huippuluokan asiakaspalveluasenteella
Pystyt toimimaan tehokkaasti kiireessä ja priorisoimaan tehtäviä ilman stressiä
Viestit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi, niin kirjallisesti kuin suullisesti
Plussaa saat, jos hallitset Linux- ja macOS-ympäristöt.
Mitä tarjoamme sinulle:
Ammattitaitoiset ja poikkeuksellisen mukavat työkaverit
Elämää helpottavan liukuvan työajan ja joustavan hybridityön
Modernit ja monipuoliset työtilat Tampereella
Kattavat työsuhde-edut, joilla tuemme hyvinvointiasi (mm. Epassi, työsuhdepyörä, vapaa-ajan tapaturmavakuutus, virvokkeita toimistoilla).
Lisäksi sinulla on upea mahdollisuus työskennellä uusimpien teknologioiden ja mielenkiintoisten, kansainvälistyvien asiakkaidemme parissa. Työ on kokopäiväinen ja vakituinen, ja toivomme pääsevämme toivottamaan sinut tervetulleeksi tiimiimme mahdollisimman pian!
Lähetä hakemuksesi ja CV meille hakulomakkeen kautta. Lisätietoja tehtävästä antaa tiimin esihenkilö Jori Simola, jori.simola@starit.fi. Huomioithan, että hakemuksia otetaan vastaan vain hakulomakkeen kautta, ei sähköpostitse.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2809&ProjectId=143592&DepartmentId=18956&MediaId=4630&utm_medium=talentech_publishing&utm_source=mol