Myyntiassistentti, Econia Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 26.11.2024
- Hae viimeistään 17.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Retco Oy on hitsausalan usean sektorin kasvava markkinajohtaja ja alan edelläkävijä. Olemme osa kansainvälistä Bergman & Beving-konsernia, joka toimii Euroopan laajuisesti noin 1200 työntekijän voimin. Konsernin liikevaihto on 430 milj. €, josta Retco Oy osuus on noin 7 milj. €. Retco Oy on alansa asiantunteva maahantuonti- ja myynti- ja asiantuntijayhtiö. Pääkonttori ja keskusvarasto sijaitsevat Porissa. Markkina-alueena on koko Suomi.
Etsimme motivoitunutta ja itseohjautuvaa myyntiassistenttia liittymään tiimiimme. Tehtäviisi kuuluu tilausten ja tarjousten käsittely ja kirjaaminen, tuotteiden tilaaminen, laskutus, tuote- ja asiakasrekisterin ylläpito, tuotekuljetuksien järjestäminen, nettisivujen ja mahdollisesti sosiaalisen median kanavien päivittäminen, sekä muut yleiset toimiston tehtävät mm. puhelinvaihteen ja yleisen sähköpostin hoito.
Odotamme sinulta hyvää työmoraalia, huolellisuutta ja tarkkuutta sekä asiakaspalveluhenkisyyttä. Sinun tulee hallita sujuvasti suomen ja englannin kieli suullisesti ja kirjallisesti. Arvostamme myös kykyä työskennellä sekä itsenäisesti että tiimissä, ja toivomme, että sinulla on tehtävään sopiva koulutus ja mahdollisesti jo hieman kokemusta vastaavista tehtävistä.
Tarjoamme monipuolisen tehtäväkentän alan johtavassa yrityksessä, jossa jokainen saa äänensä kuuluville ja pystyy vaikuttamaan asioihin. Panostamme pitkiin työsuhteisiin ja kannustamme omien ideoiden ja ajatusten esiintuomiseen.
Valittava työnhakija työllistyy suoraan Retco Oy:n palkkalistoille. Rekrytoinnista vastaa Econia Oy. Lisätietoja antaa Ulla Kallioniemi, puh. 044-231 0858 tai ulla.kallioniemi@econia.com.
Haastattelut alkavat jo hakuaikana, joten lähetä hakemuksesi heti tänään!
Econia Oy on toiminut vuodesta 1996 palvellen suomalaisia ja ulkomaalaisia yrityksiä kaikissa työvoimatarpeissa. Kauttamme työllistyy vuosittain satoja ihmisiä teollisuuden ja tuotannon, logistiikan ja kaupan sekä rakentamisen eri aloille. Econia on osa Administer-konsernia.
Etsimme motivoitunutta ja itseohjautuvaa myyntiassistenttia liittymään tiimiimme. Tehtäviisi kuuluu tilausten ja tarjousten käsittely ja kirjaaminen, tuotteiden tilaaminen, laskutus, tuote- ja asiakasrekisterin ylläpito, tuotekuljetuksien järjestäminen, nettisivujen ja mahdollisesti sosiaalisen median kanavien päivittäminen, sekä muut yleiset toimiston tehtävät mm. puhelinvaihteen ja yleisen sähköpostin hoito.
Odotamme sinulta hyvää työmoraalia, huolellisuutta ja tarkkuutta sekä asiakaspalveluhenkisyyttä. Sinun tulee hallita sujuvasti suomen ja englannin kieli suullisesti ja kirjallisesti. Arvostamme myös kykyä työskennellä sekä itsenäisesti että tiimissä, ja toivomme, että sinulla on tehtävään sopiva koulutus ja mahdollisesti jo hieman kokemusta vastaavista tehtävistä.
Tarjoamme monipuolisen tehtäväkentän alan johtavassa yrityksessä, jossa jokainen saa äänensä kuuluville ja pystyy vaikuttamaan asioihin. Panostamme pitkiin työsuhteisiin ja kannustamme omien ideoiden ja ajatusten esiintuomiseen.
Valittava työnhakija työllistyy suoraan Retco Oy:n palkkalistoille. Rekrytoinnista vastaa Econia Oy. Lisätietoja antaa Ulla Kallioniemi, puh. 044-231 0858 tai ulla.kallioniemi@econia.com.
Haastattelut alkavat jo hakuaikana, joten lähetä hakemuksesi heti tänään!
Econia Oy on toiminut vuodesta 1996 palvellen suomalaisia ja ulkomaalaisia yrityksiä kaikissa työvoimatarpeissa. Kauttamme työllistyy vuosittain satoja ihmisiä teollisuuden ja tuotannon, logistiikan ja kaupan sekä rakentamisen eri aloille. Econia on osa Administer-konsernia.
Hae työpaikkaa osoitteesta http://econia.likeit.fi/apply/5562236