Tekninen Promid-tuki / tekninen hosting-asiakaspa, DevNet Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 10.12.2024
- Hae viimeistään 31.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Työssä hoidetaan Promid työajanseuranta-asiakkaiden ongelmia ja kysymyksiä sekä konesaliasiakkaiden ongelmia ja kysymyksiä. Kyseisessä tehtävässä työskentelevä on ensimmäinen henkilö asiakkaan apuna. Tehtävästä suoriutuminen vaatii järjestelmällisyyttä, koska yksittäisiä pieniä asiakastapauksia voi olla viikossa käsiteltävänä useita kymmeniä.
Edellytämme:
Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
Alan koulutus, kuten datanomin tutkinto, tai vastaava koulutus ja osaaminen
Vahva osaaminen työasemaohjelmistoista, erityisesti Windows-käyttöjärjestelmästä
Katsomme eduksi:
Kokemus asiakastukitehtävistä
Kokemus työajanseurantajärjestelmistä
Ymmärrys domaineista, DNS:stä sekä näihin liittyvistä sertifikaateista
Linux-osaaminen
Yleinen harrastuneisuus IT-alalta
Edellytämme:
Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
Alan koulutus, kuten datanomin tutkinto, tai vastaava koulutus ja osaaminen
Vahva osaaminen työasemaohjelmistoista, erityisesti Windows-käyttöjärjestelmästä
Katsomme eduksi:
Kokemus asiakastukitehtävistä
Kokemus työajanseurantajärjestelmistä
Ymmärrys domaineista, DNS:stä sekä näihin liittyvistä sertifikaateista
Linux-osaaminen
Yleinen harrastuneisuus IT-alalta
Hae työpaikkaa osoitteesta https://devnet.fi/rekry/