Lindström: Payroll and HR Coordinator, Lindström Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 3.1.2025
- Hae viimeistään 19.1.2025
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Haluaisitko työskennellä menestyneessä, yli 176-vuotiaassa perheyrityksessä, jossa palvelu ja välittäminen on vahva osa kulttuuriamme. Pidämme huolta toisistamme, asiakkaistamme ja yhteistyökumppaneistamme. Liiketoimintamme perustuu kiertotalouteen, ja suhtaudumme intohimoisesti vastuullisten ja ympäristöä säästävien innovaatioiden ja ratkaisujen kehittämiseen. Oletko sinä etsimämme uusi:
PAYROLL AND HR COORDINATOR
Etsimme Payroll and HR Coordinator -ammattilaista vahvistamaan Suomen HR-tiimiämme. Tässä monipuolisessa tehtävässä pääset osaksi HR- ja palkkahallinnon keskeisiä prosesseja ja olet mukana tukemassa esihenkilöitä ja työntekijöitä päivittäisessä arjessa. Toimipisteesi on pääkonttorillamme Kalasatamassa, Helsingissä, ja tehtävät vaativat läsnäoloa toimistolla. Pääasiallisiin vastuualueisiisi kuuluu:
Palkanlaskennan tehtävät
- Palkkamateriaalien tarkistaminen, tallentaminen ja käsittely yhteistyössä ulkoistetun palkanlaskentakumppanimme kanssa
- Myynnin suoritteiden laskentaprosessi ja sen hallinnointi
- Mepco -raportit ja avustavat järjestelmätehtävät
- Työaikajärjestelmien hallinta ja esihenkilöiden tukeminen
- Palkkayhteyshenkilön tuuraus ja lomasijaisuudet
Henkilöstöhallinnon tehtävät
- HR-järjestelmän ylläpito (SuccessFactors), kuten positioiden avaukset ja rekrytointiin liittyvät tehtävät
- Raportointitehtävät (esim. henkilöstövahvuudet, vaihtuvuus, koulutusvähennykset)
- Henkilöstöetujen koordinointi
- Sisäisen viestinnän ja tiedottamisen tukeminen (esim. esihenkilökirjeiden valmistelu)
- Muut HR-tiimiä tukevat tehtävät kuten laskujen käsittely ja arkistointi
Haemme tehtävään huolellista ja asiakaspalveluhenkistä työntekijää, joka kykenee työskentelemään ajoittain kiireisessä työympäristössä joustavasti. Toivomme sinun olevan aktiivinen ja oma-aloitteinen tiimipelaaja. Arvostamme innovatiivisuutta ja näkemyksellisyyttä sekä rohkeutta tuoda ideoita ja ajatuksia esille. Tärkeimpänä ominaisuutena pidämme kuitenkin kiinnostusta palkanlaskentaan, HR-järjestelmiin ja tahtoa opetella uusia asioita ja tarttua haasteisiin. Työskentelet itsenäisesti ja joustavasti tiimiä tukien. Et pelkää rutiinitehtäviä, mutta osaat myös sopeutua nopeasti muuttuviin tilanteisiin ja priorisoida työtäsi tilanteen mukaan. HR-tiimillemme on tärkeää korkea palvelutaso, joten toivomme sinulta asiakaskeskeistä palveluasennetta ja valmiutta neuvoa henkilöstöämme päivittäisissä HR- ja palkkahallintoasioissa.
Sinulla on hyvät kommunikaatiotaidot ja työskentelet mielelläsi eri sidosryhmien kanssa. Työskentelykielemme on suomi, mutta töitä tehdään myös englanniksi. Toivomme sinun käyttävän sujuvasti MS Office -työkaluja, ja erityisesti hyvistä Excel-taidoista on etua. Tunnet eri HR- ja työaikajärjestelmiä ja niiden taustalla olevia prosesseja.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa Suomen henkilöstöjohtaja Jenni Hintzell. Jennin tavoitat puhelimitse numerosta 040-7364 449 tiistaina 14.1. klo 14.00-16.00 tai torstaina 16.1. klo 14.00-16.00. Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen sähköisen hakulomakkeemme kautta viimeistään 19.1.2025. Haastattelut aloitetaan mahdollisesti jo hakuajan sisällä joko Teamsin välityksellä ja/tai kasvotusten.
Me Lindströmillä olemme sitoutuneet edistämään työyhteisöä, jossa monimuotoisuus, tasa-arvo ja osallistaminen ovat arvojemme ytimessä. Rohkaisemme ja kannustamme henkilöitä kaikista taustoista ja vähemmistöryhmistä hakemaan meille. Uskomme, että monimuotoisuus on vahvuutemme ja olemme sitoutuneet luomaan ympäristön, jossa jokainen voi tuntea itsensä arvostetuksi, olla oma itsensä ja kokea yhteenkuuluvuutta. Lindström on tasa-arvoinen työnantaja ja olemme ylpeästi syrjinnästä vapaa työpaikka.
Lue lisää: https://lindstromgroup.com/fi/toissa-meilla/
PAYROLL AND HR COORDINATOR
Etsimme Payroll and HR Coordinator -ammattilaista vahvistamaan Suomen HR-tiimiämme. Tässä monipuolisessa tehtävässä pääset osaksi HR- ja palkkahallinnon keskeisiä prosesseja ja olet mukana tukemassa esihenkilöitä ja työntekijöitä päivittäisessä arjessa. Toimipisteesi on pääkonttorillamme Kalasatamassa, Helsingissä, ja tehtävät vaativat läsnäoloa toimistolla. Pääasiallisiin vastuualueisiisi kuuluu:
Palkanlaskennan tehtävät
- Palkkamateriaalien tarkistaminen, tallentaminen ja käsittely yhteistyössä ulkoistetun palkanlaskentakumppanimme kanssa
- Myynnin suoritteiden laskentaprosessi ja sen hallinnointi
- Mepco -raportit ja avustavat järjestelmätehtävät
- Työaikajärjestelmien hallinta ja esihenkilöiden tukeminen
- Palkkayhteyshenkilön tuuraus ja lomasijaisuudet
Henkilöstöhallinnon tehtävät
- HR-järjestelmän ylläpito (SuccessFactors), kuten positioiden avaukset ja rekrytointiin liittyvät tehtävät
- Raportointitehtävät (esim. henkilöstövahvuudet, vaihtuvuus, koulutusvähennykset)
- Henkilöstöetujen koordinointi
- Sisäisen viestinnän ja tiedottamisen tukeminen (esim. esihenkilökirjeiden valmistelu)
- Muut HR-tiimiä tukevat tehtävät kuten laskujen käsittely ja arkistointi
Haemme tehtävään huolellista ja asiakaspalveluhenkistä työntekijää, joka kykenee työskentelemään ajoittain kiireisessä työympäristössä joustavasti. Toivomme sinun olevan aktiivinen ja oma-aloitteinen tiimipelaaja. Arvostamme innovatiivisuutta ja näkemyksellisyyttä sekä rohkeutta tuoda ideoita ja ajatuksia esille. Tärkeimpänä ominaisuutena pidämme kuitenkin kiinnostusta palkanlaskentaan, HR-järjestelmiin ja tahtoa opetella uusia asioita ja tarttua haasteisiin. Työskentelet itsenäisesti ja joustavasti tiimiä tukien. Et pelkää rutiinitehtäviä, mutta osaat myös sopeutua nopeasti muuttuviin tilanteisiin ja priorisoida työtäsi tilanteen mukaan. HR-tiimillemme on tärkeää korkea palvelutaso, joten toivomme sinulta asiakaskeskeistä palveluasennetta ja valmiutta neuvoa henkilöstöämme päivittäisissä HR- ja palkkahallintoasioissa.
Sinulla on hyvät kommunikaatiotaidot ja työskentelet mielelläsi eri sidosryhmien kanssa. Työskentelykielemme on suomi, mutta töitä tehdään myös englanniksi. Toivomme sinun käyttävän sujuvasti MS Office -työkaluja, ja erityisesti hyvistä Excel-taidoista on etua. Tunnet eri HR- ja työaikajärjestelmiä ja niiden taustalla olevia prosesseja.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa Suomen henkilöstöjohtaja Jenni Hintzell. Jennin tavoitat puhelimitse numerosta 040-7364 449 tiistaina 14.1. klo 14.00-16.00 tai torstaina 16.1. klo 14.00-16.00. Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen sähköisen hakulomakkeemme kautta viimeistään 19.1.2025. Haastattelut aloitetaan mahdollisesti jo hakuajan sisällä joko Teamsin välityksellä ja/tai kasvotusten.
Me Lindströmillä olemme sitoutuneet edistämään työyhteisöä, jossa monimuotoisuus, tasa-arvo ja osallistaminen ovat arvojemme ytimessä. Rohkaisemme ja kannustamme henkilöitä kaikista taustoista ja vähemmistöryhmistä hakemaan meille. Uskomme, että monimuotoisuus on vahvuutemme ja olemme sitoutuneet luomaan ympäristön, jossa jokainen voi tuntea itsensä arvostetuksi, olla oma itsensä ja kokea yhteenkuuluvuutta. Lindström on tasa-arvoinen työnantaja ja olemme ylpeästi syrjinnästä vapaa työpaikka.
Lue lisää: https://lindstromgroup.com/fi/toissa-meilla/
Hae työpaikkaa osoitteesta https://lindstrom.rekrytointi.com/paikat/index.php?o=A_A&jid=1920&jbid=15