Asiakasviestintäspesialisti, LEAD Henkilöstöratkaisut Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 10.1.2025
- Hae viimeistään 30.1.2025
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Nordic Green Energy myy vihreää ja ilmastoystävällistä sähköä kotitalouksille, yrityksille ja julkishallinnollisille organisaatioille Pohjoismaissa. Nordic Green Energy on osana yhtä Pohjoismaiden suurinta sähkönmyyjää Elmera Groupia, joka on listattu Oslon pörssiin. Laadukkaat ja luotettavat palvelut, kilpailukykyinen hinta, ympäristöystävällisyys ja panostaminen asiakaskokemukseen varmistavat Nordic Green Energylle hyvän markkina-aseman.
Nordic Green Energy on EPSI Rating 2024 -tutkimuksen mukaan Suomen sähkönmyyntialan asiakastyytyväisyysjohtaja.
Haemme asiakkaallemme Nordic Green Energylle Asiakasviestintäspesialistia Vaasaan.
Olisi hienoa saada sinut mukaan alan parhaiden osaajien tiimiin! Nordic Green Energyn Suomen päätoimisto sijaitsee Vaasassa, jossa työskentelee valtaosa yrityksen 60 työntekijän energisestä henkilöstöstä.
Asiakasviestintäspesialistin roolissa vastaat monipuolisista asiakasviestinnän tehtävistä ja varmistat, että viestintäsisällöt tukevat parasta mahdollista asiakaskokemusta.
Keskeisimmät työtehtäväsi:
- Luot ja lähetät säännöllisesti CRM-asiakasviestintää monikanavaisesti.
- Laadit ja toteutat asiakastutkimuksia, analysoit niiden tuloksia ja tuotat raportteja.
- Koordinoit viestinnän aikatauluja yhteistyökumppaneiden kanssa ja varmistat tietojen ajantasaisuuden myös sisäisesti.
- Käytät seuraavia järjestelmiä: WordPress, Lime sekä yleiset Microsoft Office-ohjelmat
Miksi sinun kannattaa hakea tätä paikkaa:
Tarjolla on monipuolinen ja vastuullinen viestinnän rooli toimialan tyytyväisimmille asiakkaille. Työyhteisö auttaa ja tukee sinua tehtävässäsi, ja sinut perehdytetään tehtävään. Saat mahdollisuuden ideoida, tuottaa ja toteuttaa viestintää osaamisesi mukaan ja rohkealla asenteellasi opetella uutta.
Mitä odotamme sinulta:
Erinomaisia viestintätaitoja, sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista ja sekä järjestelmien käyttöön liittyvää näppäryyttä. Ruotsin kielen taito on eduksesi. Olet oma-aloitteinen, vastuuntuntoinen ja valmis vastaamaan CRM-asiakasviestinnästä.
Jos olet aiemmissa työtehtävissäsi käyttänyt markkinointiin tai kuvien käsittelyyn liittyviä työkaluja, niistä on hyötyä. Jos nämä eivät ole vahvuusalueitasi, älä huolestu -riittää, jos asenteesi on oppimishaluinen ja rohkea.
Lisätietoja ja hakuprosessi:
Työ alkaa maaliskuun alussa ja voit työskennellä hybridimallilla. Me LEADillä huolehdimme rekrytoinnista sekä kokonaisvaltaisesti työsuhteestasi.
Kysy lisää puhelimitse 050 336 8498 / Minna Vornila tai lähetä sähköpostia osoitteeseen minna.vornila@lead.fi
Lähetä cv ja haluamasi lisätiedot osoitteeseen lead.fi 30.1.2025 mennessä. Haastattelemme ehdokkaita jo hakuaikana, ja valinta voidaan tehdä ennen hakuajan päättymistä
Nordic Green Energy on EPSI Rating 2024 -tutkimuksen mukaan Suomen sähkönmyyntialan asiakastyytyväisyysjohtaja.
Haemme asiakkaallemme Nordic Green Energylle Asiakasviestintäspesialistia Vaasaan.
Olisi hienoa saada sinut mukaan alan parhaiden osaajien tiimiin! Nordic Green Energyn Suomen päätoimisto sijaitsee Vaasassa, jossa työskentelee valtaosa yrityksen 60 työntekijän energisestä henkilöstöstä.
Asiakasviestintäspesialistin roolissa vastaat monipuolisista asiakasviestinnän tehtävistä ja varmistat, että viestintäsisällöt tukevat parasta mahdollista asiakaskokemusta.
Keskeisimmät työtehtäväsi:
- Luot ja lähetät säännöllisesti CRM-asiakasviestintää monikanavaisesti.
- Laadit ja toteutat asiakastutkimuksia, analysoit niiden tuloksia ja tuotat raportteja.
- Koordinoit viestinnän aikatauluja yhteistyökumppaneiden kanssa ja varmistat tietojen ajantasaisuuden myös sisäisesti.
- Käytät seuraavia järjestelmiä: WordPress, Lime sekä yleiset Microsoft Office-ohjelmat
Miksi sinun kannattaa hakea tätä paikkaa:
Tarjolla on monipuolinen ja vastuullinen viestinnän rooli toimialan tyytyväisimmille asiakkaille. Työyhteisö auttaa ja tukee sinua tehtävässäsi, ja sinut perehdytetään tehtävään. Saat mahdollisuuden ideoida, tuottaa ja toteuttaa viestintää osaamisesi mukaan ja rohkealla asenteellasi opetella uutta.
Mitä odotamme sinulta:
Erinomaisia viestintätaitoja, sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista ja sekä järjestelmien käyttöön liittyvää näppäryyttä. Ruotsin kielen taito on eduksesi. Olet oma-aloitteinen, vastuuntuntoinen ja valmis vastaamaan CRM-asiakasviestinnästä.
Jos olet aiemmissa työtehtävissäsi käyttänyt markkinointiin tai kuvien käsittelyyn liittyviä työkaluja, niistä on hyötyä. Jos nämä eivät ole vahvuusalueitasi, älä huolestu -riittää, jos asenteesi on oppimishaluinen ja rohkea.
Lisätietoja ja hakuprosessi:
Työ alkaa maaliskuun alussa ja voit työskennellä hybridimallilla. Me LEADillä huolehdimme rekrytoinnista sekä kokonaisvaltaisesti työsuhteestasi.
Kysy lisää puhelimitse 050 336 8498 / Minna Vornila tai lähetä sähköpostia osoitteeseen minna.vornila@lead.fi
Lähetä cv ja haluamasi lisätiedot osoitteeseen lead.fi 30.1.2025 mennessä. Haastattelemme ehdokkaita jo hakuaikana, ja valinta voidaan tehdä ennen hakuajan päättymistä
Hae työpaikkaa osoitteesta https://lead.fi/asiakasviestintaspesialisti-vaasa/