Verkkokaupan asiakaspalvelija (Pyöräily), Spobik AB
- Alkuperäinen julkaisupäivä 16.1.2025
- Hae viimeistään 31.1.2025
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Ovatko pyöräily ja urheilu intohimojasi? Tule osaksi meidän nuorekasta ja urheilullista tiimiämme!
Spobik AB pyörittää useita urheilualan verkkokauppoja. Nyt etsimme Bikester.fi & Larunpyora.com -sivustoille palveluhenkistä ja ahkeraa asiakaspalvelijaa.
Spobik AB on pohjoismaiden suurin sekä nopeiten kasvava polkupyöräilyn ja jääkiekon verkkokauppa-asiantuntija. Nyt etsimme uutta kollegaa, jonka vastuuna on pääsääntöisesti verkkokaupan asiakaspalvelu sekä osittain myös muiden tiimien tukeminen.
Jokapäiväisiin tehtäviisi kuuluu mm.
- Asiakaspalvelu sähköpostitse, puhelimitse ja chat-palvelun kautta
- Tilausten ja maksujen hallinnointi
- Palautusten ja reklamaatioiden hallinnointi
- Kommunikointi organisaation sisäisten sekä ulkoisten kumppaneiden kanssa
Asiakaspalvelun päätehtävien ohessa autat markkinointi-, sisältö- ja ostotiimiä erilaisilla tukitehtävillä kuten tuotetekstien käännöksissä, tuotejulkaisuissa ja web-sisällössä.
Pitkä ansioluettelo ei ole välttämätön, sen sijaan toivomme innokasta kollegaa, jolla on laaja tietämys pyöristä ja pyöräilystä. Työtehtävään perehdytetään joten vankka perustietämys aiheesta sekä kyky oppia uusien järjestelmien käyttöä riittää. Lisäksi etsimme henkilöä, joka inspiroi asiakkaita oikeiden tuotteiden pariin ja on vahvasti asiakaspalveluhenkinen, sekä tehokas vastaamaan sähköposteihin ja chatteihin.
Tehtävässä pärjätäksesi tarvitset:
- Tietoa pyöristä, niiden osista ja tarvikkeista
- Hyvää ratkaisukykyä ja vuorovaikutustaitoa
- Hyviä tietoteknisiä taitoja
- Erinomaista suomen kielen taitoa
- Hyvää ruotsin kielen taitoa (pääyhtiömme sijaitsee Ruotsissa ja yrityksen työkieli on ruotsi)
Tehtävässä plussaa:
- Aiempi kokemus vastaavanlaisista työtehtävistä
- Englannin kielen taito
- Tietoa jääkiekosta ja jääkiekkotuotteista
Tarjoamme:
- Mahdollisuuden kehittyä ammatillisesti voimakkaasti kasvavassa yrityksessä
- Työn, jossa pääset inspiroimaan ihmisiä pyöräilyn ja ulkoilun pariin
- Toimipisteen pääkaupunkiseudulla, mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön (sovitaan erikseen)
Hakemukset käsitellään siinä järjestyksessä, kun ne tulevat sisään. Hakemusaika päättyy heti oikean kollegan löydyttyä. Töiden aloitus heti tai mahdollisimman pian. Koeaika 6kk jonka jälkeen vakituinen työsuhde.
Työtehtävän tarkempi kuvaus sovitaan valitun henkilön vahvuuksien perusteella. Lisätietoja työtehtävästä antaa sähköpostitse Mats Söderlund, country manager.
Lähetä hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen mats.soderlund@spobik.se
Spobik AB pyörittää useita urheilualan verkkokauppoja. Nyt etsimme Bikester.fi & Larunpyora.com -sivustoille palveluhenkistä ja ahkeraa asiakaspalvelijaa.
Spobik AB on pohjoismaiden suurin sekä nopeiten kasvava polkupyöräilyn ja jääkiekon verkkokauppa-asiantuntija. Nyt etsimme uutta kollegaa, jonka vastuuna on pääsääntöisesti verkkokaupan asiakaspalvelu sekä osittain myös muiden tiimien tukeminen.
Jokapäiväisiin tehtäviisi kuuluu mm.
- Asiakaspalvelu sähköpostitse, puhelimitse ja chat-palvelun kautta
- Tilausten ja maksujen hallinnointi
- Palautusten ja reklamaatioiden hallinnointi
- Kommunikointi organisaation sisäisten sekä ulkoisten kumppaneiden kanssa
Asiakaspalvelun päätehtävien ohessa autat markkinointi-, sisältö- ja ostotiimiä erilaisilla tukitehtävillä kuten tuotetekstien käännöksissä, tuotejulkaisuissa ja web-sisällössä.
Pitkä ansioluettelo ei ole välttämätön, sen sijaan toivomme innokasta kollegaa, jolla on laaja tietämys pyöristä ja pyöräilystä. Työtehtävään perehdytetään joten vankka perustietämys aiheesta sekä kyky oppia uusien järjestelmien käyttöä riittää. Lisäksi etsimme henkilöä, joka inspiroi asiakkaita oikeiden tuotteiden pariin ja on vahvasti asiakaspalveluhenkinen, sekä tehokas vastaamaan sähköposteihin ja chatteihin.
Tehtävässä pärjätäksesi tarvitset:
- Tietoa pyöristä, niiden osista ja tarvikkeista
- Hyvää ratkaisukykyä ja vuorovaikutustaitoa
- Hyviä tietoteknisiä taitoja
- Erinomaista suomen kielen taitoa
- Hyvää ruotsin kielen taitoa (pääyhtiömme sijaitsee Ruotsissa ja yrityksen työkieli on ruotsi)
Tehtävässä plussaa:
- Aiempi kokemus vastaavanlaisista työtehtävistä
- Englannin kielen taito
- Tietoa jääkiekosta ja jääkiekkotuotteista
Tarjoamme:
- Mahdollisuuden kehittyä ammatillisesti voimakkaasti kasvavassa yrityksessä
- Työn, jossa pääset inspiroimaan ihmisiä pyöräilyn ja ulkoilun pariin
- Toimipisteen pääkaupunkiseudulla, mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön (sovitaan erikseen)
Hakemukset käsitellään siinä järjestyksessä, kun ne tulevat sisään. Hakemusaika päättyy heti oikean kollegan löydyttyä. Töiden aloitus heti tai mahdollisimman pian. Koeaika 6kk jonka jälkeen vakituinen työsuhde.
Työtehtävän tarkempi kuvaus sovitaan valitun henkilön vahvuuksien perusteella. Lisätietoja työtehtävästä antaa sähköpostitse Mats Söderlund, country manager.
Lähetä hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen mats.soderlund@spobik.se
Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:mats.soderlund@spobik.se