Toimistosihteeri, Kiinteistölakimies Suomi Uusimaa Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 27.1.2025
- Hae viimeistään 14.2.2025
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Haemme Kiinteistölakimies Uusimaan toimistoomme sihteeriä/lakiassistenttia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Hoidamme pääasiassa yritysten ja yksityisten kiinteistöjuridisia toimeksiantoja.
Työtehtäviisi kuuluvat muun muassa juristien avustaminen toimiston työtehtävissä, toimeksiantosopimusten tekeminen, yrityksen laskutus sekä muut tyypilliset, lakitoimiston arkipäivään liittyvät tehtävät.
Toimit yrityksen lakimiesten ja avustavan henkilökunnan kanssa tiiviissä yhteistyössä, joten tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja. Työtä tehdään päivittäin toimistolla, mutta osa tehtävistä voidaan tehdä myös etänä erikseen sovittaessa.
Microsoftin toimistohjelmien, kuten excelin, wordin, teamsin käyttö on sinulle tuttua ja suoriudut muistakin toimistorutiineista, kuten yrityksen sähköpostien seurannasta kiitettävästi. Osaat hyvin suomea ja englantia sekä suoriudut tehtävistä myös ruotsin kielellä.
Tarvitsemme tähän tehtävään oma-aloitteisen ja asiakaspalveluhenkisen työntekijän, joka pystyy toimimaan sujuvasti monien työtehtävien välillä myös työkiireen alla. Tehtävien menestyksellinen hoitaminen edellyttää tarkkuutta, järjestelmällisyyttä sekä hyvää suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa.
Hyvät valmiudet tehtävään antaa esimerkiksi oikeustradenomin koulutus. Tekijää valitessamme katsomme eduksi aiemman kokemuksen asiakaspalvelusta ja laki- ja taloushallinnon parissa työskentelystä. Tarjoamme mukavan työyhteisön, kilpailukykyisen palkan sekä lounas- ja liikuntaedut.
Mikäli koet olevasi oikea henkilö tehtävään, lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen viimeistään 14.2. sähköpostitse osoitteeseen group@kiinteistolakimies.fi. Haastattelemme hakijoita jo hakuprosessin aikana, mutta valitettavasti meillä ei ole aikaa erikseen vastata tiedusteluihin.
Työsuhde alkaa mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan ja työaika sijoittuu toimistotyöaikaan. Toimistomme sijaitsee Helsingin keskustassa Mannerheimintiellä.
Työtehtäviisi kuuluvat muun muassa juristien avustaminen toimiston työtehtävissä, toimeksiantosopimusten tekeminen, yrityksen laskutus sekä muut tyypilliset, lakitoimiston arkipäivään liittyvät tehtävät.
Toimit yrityksen lakimiesten ja avustavan henkilökunnan kanssa tiiviissä yhteistyössä, joten tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja. Työtä tehdään päivittäin toimistolla, mutta osa tehtävistä voidaan tehdä myös etänä erikseen sovittaessa.
Microsoftin toimistohjelmien, kuten excelin, wordin, teamsin käyttö on sinulle tuttua ja suoriudut muistakin toimistorutiineista, kuten yrityksen sähköpostien seurannasta kiitettävästi. Osaat hyvin suomea ja englantia sekä suoriudut tehtävistä myös ruotsin kielellä.
Tarvitsemme tähän tehtävään oma-aloitteisen ja asiakaspalveluhenkisen työntekijän, joka pystyy toimimaan sujuvasti monien työtehtävien välillä myös työkiireen alla. Tehtävien menestyksellinen hoitaminen edellyttää tarkkuutta, järjestelmällisyyttä sekä hyvää suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa.
Hyvät valmiudet tehtävään antaa esimerkiksi oikeustradenomin koulutus. Tekijää valitessamme katsomme eduksi aiemman kokemuksen asiakaspalvelusta ja laki- ja taloushallinnon parissa työskentelystä. Tarjoamme mukavan työyhteisön, kilpailukykyisen palkan sekä lounas- ja liikuntaedut.
Mikäli koet olevasi oikea henkilö tehtävään, lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen viimeistään 14.2. sähköpostitse osoitteeseen group@kiinteistolakimies.fi. Haastattelemme hakijoita jo hakuprosessin aikana, mutta valitettavasti meillä ei ole aikaa erikseen vastata tiedusteluihin.
Työsuhde alkaa mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan ja työaika sijoittuu toimistotyöaikaan. Toimistomme sijaitsee Helsingin keskustassa Mannerheimintiellä.
Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:group@kiinteistolakimies.fi