Tietoa tehtävästä
Oletko kokenut kirjanpitäjä, joka nauttii asiakaslähtöisestä työskentelystä? Etsimme nyt Relionille, pk-yritysten kirjanpitoon, palkanlaskentaan ja neuvontapalveluihin erikoistuneeseen asiantuntijayritykseen taloushallinnon asiantuntijaa - voisitko se olla sinä?
Tiimi ja tehtävänkuvaus:
Taloushallinnon asiantuntijana liityt osaksi Relionin 17 hengen tiimiä, joka muodostuu taloushallinnon asiantuntijoista ja palkkahallinnon asiantuntijoista. Tehtävässäsi vastaat itsenäisesti ja kokonaisvaltaisesti asiakasyritystesi kirjanpidosta. Asiakaskuntasi koostuu monipuolisista yrityksistä ja organisaatioista, joiden koko vaihtelee mikroyrityksistä yli 200 työntekijän kokonaisuuksiin. Pääasiallinen järjestelmätyökalumme on Netvisor.
Työtehtäviisi kuuluu:
- Asiakkaiden lakisääteinen kirjanpito, viranomaisraportointi ja tilinpäätökset
- Asiakaskommunikointia ja asiakassuhteiden ylläpitoa
- Kirjanpitoprosessien kehittämistä ja prosessien kirkastamista
Millaista osaajaa etsimme?
Etsimme toimeen tarttuvaa ja oma-aloitteista henkilöä, joka osaa priorisoida tehtäviä tehokkaasti ja mukautua muuttuviin tilanteisiin. Olet ahkera ja joustava tiimipelaaja, joka viihtyy niin itsenäisessä työssä kuin asiakasyhteistyössäkin. Sinulla on järjestelmällinen työskentelytapa ja kyky pitää langat käsissäsi, varmistaen kokonaisuuksien sujuvuuden.
Tarkemmin sanottuna sinulta odotamme:
- Tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa, voit olla esim. merkonomi tai tradenomi
- Aikaisempaa kokemusta kirjanpidosta useamman vuoden ajalta
- Tilinpäätöstaitoa
- Kokemusta taloushallinnon järjestelmistä sekä MS Officen ohjelmista
- Hyvää suomen kielen taitoa
Lisäksi eduksi katsotaan:
- Aikaisempi kokemus tilitoimistossa työskentelystä
- Netvisor-osaaminen
- Englannin kielen osaaminen
Tarjoamme sinulle:
- Monipuolisia ja haastavia tehtäviä, joissa pääset kehittämään taloushallinnon osaamistasi laaja-alaisesti eri toimialojen ja erikokoisten yritysten parissa
- Mahdollisuuden kehittää osaamistasi myös esimerkiksi järjestelmäintegraatioiden, käyttöönottojen ja asiantuntijaneuvonnan parissa
- Työsuhde-etuja, kuten työsuhdefillarin, lounasedun sekä kulttuuri- ja liikuntaedun
- Kattavan työterveyshuollon, joka sisältää erikoislääkäritasoiset palvelut
- Hauskan ja ammattitaitoisen tiimin sekä yhteisiä tiimitapahtumia – viime syksynä kävimme esimerkiksi Nizzassa yhdessä!
- Vapautta ja vastuuta. Voit vaikuttaa työaikoihisi ja tehdä töitäsi osin myös etänä.
Käytännön asiat:
Tässä vakituisessa ja kokoaikaisessa tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Relionin palvelukseen. Toivottu aloitusajankohta tehtävässä on mahdollisimman pian, mutta viimeistään helmikuussa 2025. Relionin päätoimipiste ja työpaikkasi sijaitsee Imatralla ja toivomme sinulta mahdollisuutta työskennellä toimistolla vähintään 1-2 päivää viikossa.
Kiinnostuitko?
Hienoa, nyt me haluaisimmekin kuulla sinusta! Lähetä siis ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 26.12.2024 aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.
Relionista voit lukea lisää osoitteessa: https://relion.fi/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Senior Recruitment Consultant Anni Nurmi (+358503042987, anni.nurmi[ät]atalent.fi.). Puhelimitse tavoitat parhaiten viikkojen 50 ja 51 aikana.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 26.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Anni Nurmi, anni.nurmi@atalent.fi, +358503042987