Digitaalisen markkinoinnin osaaja, Aalto Group Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 18.9.2024
  • Hae viimeistään 6.10.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Me Varuste.netillä uskomme, että elämästä saa hyvillä varusteilla enemmän irti. Eikä hyvien valintojen tarvitse jäädä varusteisiin, vaan haluamme näyttää omalla esimerkillämme, että valitsemme mieluummin aktiivisen ulkoilman kuin sohvannurkan mobiililaitteen kanssa.
Varuste.net työllistää jo noin 150 työntekijää, jotka auttavat asiakkaitamme tekemään parempia valintoja. Haluamme olla alan halutuin työnantaja, tuottaa asiakkaillemme skenen parhaan asiakaskokemuksen, ja kasvaa kansainvälisesti laajasti tunnetuksi varustemyyjäksi. Kaikki toimintomme on keskitetty Helsingin Konalaan, missä myymälämme, varastomme ja toimistomme sijaitsee. Me tähtäämme korkealle, joten tarvitsemme tiimiimme myös vahvaa osaamista, korvaamattoman hyvää asennetta ja ehkä vähän myös huonoa huumorintajua. Haemme nyt markkinointitiimimme vahvistukseksi digitaalisen markkinoinnin osaajaa, jolla on sekä näkemystä, mutta ennen kaikkea hands on-kokemusta digimarkkinoinnin, somen ja markkinoinnin automaation tehtävistä. Jos esimerkiksi nykyinen sometekemisemme, lajitarjoamamme tai verkkokauppamme herättää sinussa markkinointi-ideoita, luethan vielä eteenpäin!

Emme tunne sinua vielä, mutta saatat tunnistaa itsesi esimerkiksi näistä:

Koulutukseltasi olet Tradenomi tai vastaava
Sinulla on 1-5 vuoden työkokemusta mieluiten kaupallisesta, kansainvälisestä ja monikanavaisesta yrityksestä
Olet kerryttänyt relevanttia työkokemusta esimerkiksi joistakin seuraavista: maksettu sosiaalisen median mainonta, somen ja/tai vaikuttajamarkkinoinnin yhteisömanagerointi, hakukoneoptimointi ja/tai hakukonemainonta, markkinoinnin automaation rakennus, ylläpito ja/tai kehitys.
Olet digitaalisesti ketterä eri ohjelmistojen ja mm. mainostilien käytössä, sekä nopea omaksumaan uusia työkaluja, ja ymmärrät vaikkapa Chat gpt:n hyödyntämisen hyödyt markkinoinnin monikanavaisessa sisällöntuotannossa.
Työskentelet sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksikin

Hakemamme henkilö luo ympärilleen hyvää energiaa, ja on valmis kehittämään, oppimaan itsekin uutta, ja ennen kaikkea käärimään hihansa koko yrityksen tavoitteiden saavuttamiseksi. Hyvä asenne on ehdoton!
Pääasialliset työtehtäväsi koostuisivat sovittujen digitaalisten markkinointikanavien ylläpidosta ja hallinnoinnista (esim. Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, verkkokauppa, markkinoinnin automaatio ja sisällöt, Meta- ja Google-business manager-tilit) omien vahvuuksiesi mukaisesti. Koska rooli on meillekin vielä uusi, tulemme muokkaamaan toimenkuvaa juuri sinulle motivoivaksi ja järkeväksi kokonaisuudeksi. Työtaakan tai vastuun alle et jää yksin, vaikka voimme luvata, että joskus hyvätkin suunnitelmat vaihtuvat lennosta. Tukenasi on laaja sisäinen verkosto, joka koostuu mm. tulevasta esihenkilöstäsi, Brand Managerista, sekä verkkokaupan, varaston, myymälän ja hankinnan ammattilaisista. Toivomme sinulla olevan hyvä ote sisäiseen toimenpiteiden koordinointiin ja projektinhallintaan.
Jos kiinnostuit tehtävästä, haethan sitä sunnuntaihin 6.10. mennessä. Liitäthän hakemukseesi tiedon palkkatoiveestasi sekä mahdollisesta irtisanomisajastasi.
Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytoiva esihenkilö Minna Laine, numerosta 044 901 3672. Varmimmin tavoitat hänet Ke 25.9. klo 10-17, Ke 2.-Pe 4.10. klo 9-15 välisinä aikoina. Voit myös laittaa muina aikoina viestiä, ja hän tietää soittaa sinulle takaisin.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://web103.reachmee.com/ext/I022/2173/main?site=9&validator=0ebf371f43291b0588ef13a5dcddff21&lang=FI&rmpage=apply&rmjob=61&ref=&utm_medium=talentech_publishing&utm_source=mol