Projektikoordinaattori, Brand ID Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 15.10.2024
- Hae viimeistään 5.11.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Projektikoordinaattori
Brand ID Group on kasvava ja menestyvä konserni, joka valmistaa asiakkailleen teollisuuden merkintätuotteita ja innovatiivisia Smartdeck-venekansituotteita. Lisäksi brändäysliiketoimintamme toteuttaa brändi-ilmeitä ja valmistaa aaltopahvista myyntitelineitä sekä pakkauksia. Asiakkainamme on kotimaisia ja kansainvälisiä brändejä, teollisuuden yrityksiä sekä kaikki kotimaiset kaupan alan ketjut. Brand ID Groupin liikevaihto on n. 30 milj.€ ja se työllistää tällä hetkellä Porissa, Vaajakoskella, Pirkkalassa, Hyvinkäällä, Oulussa ja Helsingissä noin 170 henkilöä.
Haemme nyt branding -liiketoimintaamme reipasta ja toimeen tarttuvaa PROJEKTIKOORDINAATTORIA Hyvinkäälle. Kyseessä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus ja työsuhde solmitaan lokakuun 2025 loppuun asti.
Olemme tiivis työyhteisö ja projektinhallinnan tiimissämme on kollegoita usealla paikkakunnalla. Toimimme aktiivisesti myyjiemme tukena ja palvelemme vähittäiskaupan asiakkaitamme rakentamalla myymäläviestinnän ratkaisuja hinnanmerkinnästä mielikuvamarkkinointiin. Työnkuvasi sisältää monipuolisia projektinhallinnan tehtäviä kuten tilaustenkäsittelyä, tarjousten laadintaa ja laskutusta. Vastaat projektikokonaisuuksista pitämällä aktiivisesti yhteyttä niin sisäisten kuin ulkoistenkin sidosryhmien kanssa sekä huolehdit, että projektit etenevät aikataulun mukaisesti. Työhösi sisältyy myös käyntejä asiakaskohteissa (myymälät), joten tehtävä edellyttää ajokorttia ja oman auton käyttömahdollisuutta. Työpisteesi sijaitsee toimistollamme Hyvinkäällä ja lisäksi osittainen etätyö on meillä mahdollista.
Millaista työkaveria etsimme? Henkilönä olet toimelias, aikaansaava ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Tartut rohkeasti toimeen ja sinulla on kyky pitää langat käsissäsi hektisessäkin ympäristössä. Työskentelet tärkeänä osana tiimiämme, jossa arvostamme positiivista asennetta ja hyviä kommunikointitaitoja. Toivomme, että suhtaudut innolla vastuullesi annettuihin tehtäviin ja viet ne huolellisesti loppuun saakka. Reipas asenne sekä kyky omaksua uusia asioita ja johtaa omaa työtä ovat avaintekijöitä tässä tehtävässä onnistumiselle.
Odotamme, että sinulla on kaupallisen alan koulutus ja tehtävään soveltuvaa työkokemusta esimerkiksi kokonaisuuksien hallinnasta, koordinoinnista ja/tai toimistotehtävistä. Toivomme, että viihdyt asiakkaiden parissa ja olet valmis tarvittaessa liikkumaan asiakaskohteisiin. Arvostamme kokemusta kaupan alan tehtävistä, mutta se ei ole välttämätöntä. Työssä onnistuminen edellyttää sujuvaa suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa sekä hyvää tietoteknistä osaamista. Englannin kielen taito katsotaan eduksi.
Mitä me tarjoamme sinulle?
Vakaan ja nopeasti kehittyvän organisaation sekä tunnetun brändin tuen työllesi
Monipuolisen tehtäväkokonaisuuden
Kattavan perehdytyksen
Ammattitaitoisen tiimin tuen
Kokoaikaisen ja säännöllisen työn (arkisin päivätyö)
Kiinteän kuukausipalkan osaamisen ja kokemuksen mukaan
Työterveyshuollon palvelut sekä tukea vapaa-ajan toimintaan
Lisätietoja tehtävästä antaa myynnin operatiivinen päällikkö Katriina Väisänen p. 044 981 7550 tai katriina.vaisanen@brandid.fi torstaina 24.10. klo 14-15 ja keskiviikkona 30.10. klo 9-10. Odotamme kuulevamme sinusta lisää! Lähetä cv ja hakemuskirje palkkatoiveineen sähköpostilla osoitteeseen katriina.vaisanen@brandid.fi tiistaihin 5.11.2024 mennessä - täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.
Brand ID Group on kasvava ja menestyvä konserni, joka valmistaa asiakkailleen teollisuuden merkintätuotteita ja innovatiivisia Smartdeck-venekansituotteita. Lisäksi brändäysliiketoimintamme toteuttaa brändi-ilmeitä ja valmistaa aaltopahvista myyntitelineitä sekä pakkauksia. Asiakkainamme on kotimaisia ja kansainvälisiä brändejä, teollisuuden yrityksiä sekä kaikki kotimaiset kaupan alan ketjut. Brand ID Groupin liikevaihto on n. 30 milj.€ ja se työllistää tällä hetkellä Porissa, Vaajakoskella, Pirkkalassa, Hyvinkäällä, Oulussa ja Helsingissä noin 170 henkilöä.
Haemme nyt branding -liiketoimintaamme reipasta ja toimeen tarttuvaa PROJEKTIKOORDINAATTORIA Hyvinkäälle. Kyseessä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus ja työsuhde solmitaan lokakuun 2025 loppuun asti.
Olemme tiivis työyhteisö ja projektinhallinnan tiimissämme on kollegoita usealla paikkakunnalla. Toimimme aktiivisesti myyjiemme tukena ja palvelemme vähittäiskaupan asiakkaitamme rakentamalla myymäläviestinnän ratkaisuja hinnanmerkinnästä mielikuvamarkkinointiin. Työnkuvasi sisältää monipuolisia projektinhallinnan tehtäviä kuten tilaustenkäsittelyä, tarjousten laadintaa ja laskutusta. Vastaat projektikokonaisuuksista pitämällä aktiivisesti yhteyttä niin sisäisten kuin ulkoistenkin sidosryhmien kanssa sekä huolehdit, että projektit etenevät aikataulun mukaisesti. Työhösi sisältyy myös käyntejä asiakaskohteissa (myymälät), joten tehtävä edellyttää ajokorttia ja oman auton käyttömahdollisuutta. Työpisteesi sijaitsee toimistollamme Hyvinkäällä ja lisäksi osittainen etätyö on meillä mahdollista.
Millaista työkaveria etsimme? Henkilönä olet toimelias, aikaansaava ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Tartut rohkeasti toimeen ja sinulla on kyky pitää langat käsissäsi hektisessäkin ympäristössä. Työskentelet tärkeänä osana tiimiämme, jossa arvostamme positiivista asennetta ja hyviä kommunikointitaitoja. Toivomme, että suhtaudut innolla vastuullesi annettuihin tehtäviin ja viet ne huolellisesti loppuun saakka. Reipas asenne sekä kyky omaksua uusia asioita ja johtaa omaa työtä ovat avaintekijöitä tässä tehtävässä onnistumiselle.
Odotamme, että sinulla on kaupallisen alan koulutus ja tehtävään soveltuvaa työkokemusta esimerkiksi kokonaisuuksien hallinnasta, koordinoinnista ja/tai toimistotehtävistä. Toivomme, että viihdyt asiakkaiden parissa ja olet valmis tarvittaessa liikkumaan asiakaskohteisiin. Arvostamme kokemusta kaupan alan tehtävistä, mutta se ei ole välttämätöntä. Työssä onnistuminen edellyttää sujuvaa suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa sekä hyvää tietoteknistä osaamista. Englannin kielen taito katsotaan eduksi.
Mitä me tarjoamme sinulle?
Vakaan ja nopeasti kehittyvän organisaation sekä tunnetun brändin tuen työllesi
Monipuolisen tehtäväkokonaisuuden
Kattavan perehdytyksen
Ammattitaitoisen tiimin tuen
Kokoaikaisen ja säännöllisen työn (arkisin päivätyö)
Kiinteän kuukausipalkan osaamisen ja kokemuksen mukaan
Työterveyshuollon palvelut sekä tukea vapaa-ajan toimintaan
Lisätietoja tehtävästä antaa myynnin operatiivinen päällikkö Katriina Väisänen p. 044 981 7550 tai katriina.vaisanen@brandid.fi torstaina 24.10. klo 14-15 ja keskiviikkona 30.10. klo 9-10. Odotamme kuulevamme sinusta lisää! Lähetä cv ja hakemuskirje palkkatoiveineen sähköpostilla osoitteeseen katriina.vaisanen@brandid.fi tiistaihin 5.11.2024 mennessä - täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.
Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:katriina.vaisanen@brandid.fi