Myyntiassistentti, Brand ID Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 15.10.2024
  • Hae viimeistään 5.11.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Myyntiassistentti

Brand ID Group on kasvava ja menestyvä konserni, joka valmistaa asiakkailleen teollisuuden merkintätuotteita ja innovatiivisia Smartdeck®-venekansituotteita. Lisäksi brändäysliiketoimintamme toteuttaa brändi-ilmeitä ja valmistaa aaltopahvista myyntitelineitä sekä pakkauksia. Asiakkainamme on kotimaisia ja kansainvälisiä brändejä, teollisuuden yrityksiä sekä kaikki kotimaiset kaupan alan ketjut. Brand ID Groupin liikevaihto on n. 30 milj.€ ja se työllistää tällä hetkellä Porissa, Vaajakoskella, Pirkkalassa, Hyvinkäällä, Oulussa ja Helsingissä noin 170 henkilöä. www.brandid.fi

Haemme nyt branding -liiketoimintaamme reipasta ja toimeen tarttuvaa MYYNTIASSISTENTTIA Hyvinkäälle. Kyseessä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus ja työsuhde solmitaan heinäkuun 2025 loppuun asti.
Myyntiassistenttina toimit myyjiemme tukena ja tehtäviisi kuuluvat mm. asiakaspalvelu, tilausten käsittely, puhelinvaihteen hoito, ostotilausten laadinta sekä laskutus. Avustat myös pienempien tarjousten tekemisessä. Meillä pääset osaksi tiivistä työyhteisöämme, jossa tuemme toinen toisiamme ja työkaverin apua on aina saatavilla. Työpisteesi sijaitsee toimistollamme Hyvinkäällä ja lisäksi osittainen etätyö on meillä mahdollista.

Millaista työkaveria etsimme? Henkilönä olet toimelias, aikaansaava ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Tartut rohkeasti toimeen ja sinulla on kyky pitää langat käsissäsi hektisessäkin ympäristössä. Työskentelet tärkeänä osana tiimiämme, jossa arvostamme positiivista asennetta ja hyviä kommunikointitaitoja. Toivomme, että suhtaudut innolla vastuullesi annettuihin tehtäviin ja viet ne huolellisesti loppuun saakka. Reipas asenne ja kyky omaksua uusia asioita ovat avaintekijöitä tässä tehtävässä onnistumiselle. Kaupallisen alan koulutus (esim. merkonomi) ja/tai kokemus vastaavista tehtävistä ovat toki eduksi, mutta eivät kuitenkaan välttämättömiä. Meidän puolestamme voit hyvin olla urasi alkutaipaleella. Myyntiassistentin työ edellyttää sujuvaa suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa sekä hyvää tietoteknistä osaamista. Englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Mitä me tarjoamme sinulle?
Vakaan ja nopeasti kehittyvän organisaation sekä tunnetun brändin tuen työllesi
Monipuolisen tehtäväkokonaisuuden
Kattavan perehdytyksen
Ammattitaitoisen tiimin tuen
Kokoaikaisen ja säännöllisen työn (arkisin päivätyö)
Kiinteän kuukausipalkan osaamisen ja kokemuksen mukaan
Työterveyshuollon palvelut sekä tukea vapaa-ajan toimintaan

Lisätietoja tehtävästä antaa myynnin operatiivinen päällikkö Katriina Väisänen p. 044 981 7550 tai katriina.vaisanen@brandid.fi torstaina 24.10. klo 14-15 ja keskiviikkona 30.10. klo 9-10. Odotamme kuulevamme sinusta lisää!
Lähetä cv ja hakemuskirje palkkatoiveineen sähköpostilla osoitteeseen katriina.vaisanen@brandid.fi tiistaihin 5.11.2024 mennessä - täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:katriina.vaisanen@brandid.fi