Asiakaspalvelija PostNordin tiimiin, Reakt, Fueng, Wippii Work Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 16.10.2024
  • Hae viimeistään 4.11.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Etsimme Reaktille asiakaspalvelijaa PostNordin tiimiin Fuengirolaan.

PostNord on johtava Pohjoismaissa tarjottavien viestintä- ja logistiikkaratkaisujen toimittaja paketti- ja logistiikkapalveluilla Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa.

Viihtyisä työympäristö ja kilpailukykyinen palkkaus

Reakt on asiakaspalvelun asiantuntijatalo, joka tarjoaa Pohjoismaisille kumppaneille mahdollisuuden toteuttaa asiakaspalvelun toiminnot Espanjassa, modernissa työympäristössä, osaavien asiantuntijoiden voimin.

Reakt tarjoaa työntekijöilleen kilpailukykyisen palkan. Palkka koostuu reilun pohjapalkan lisäksi kannustepalkkiosta ja keskiansio on n. 1600€/kk.

Pääset työskentelemään moderneissa ja valoisissa tiloissa. Toimisto sijaitsee keskeisellä paikalla, hyvien kulkuyhteyksien varrella Los Bolichesissa. Liity osaksi vakaata ja rennon ilmapiirin omaavaa työyhteisöä, jossa panostetaan viihtyvyyteen!

Millaista työntekijää haemme?

Työ on puhelimitse tapahtuvaa asiakaspalvelua lähetysten aikatauluihin, uudelleentoimituksiin sekä poikkeustilanteisiin liittyen. Ymmärrys logistiikan ja jakelun alalta auttaa työn kokonaisuuden hahmottamisessa, mutta ei ole välttämätön, sillä alun perehdytys on perinpohjainen ja sinulle annetaan hyvät valmiudet toimia työssäsi. Kun hallitset työn tarpeeksi itsenäisesti, sinulla on mahdollisuus tehdä töitä myös osittain etänä.

Työaika sijoittuu pääsääntöisesti arkipäiviin kello 7-17 välille. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen. Aloitus marraskuun alussa.

Työssä menestymiseen tarvitset ongelmanratkaisutaitoa, periksiantamattomuutta sekä kärsivällisyyttä. On tärkeää kyetä omaksumaan paljon uutta asiaa, sekä oppia erilaisten järjestelmien käyttö. Aikaisempi asiakaspalvelukokemus sekä korkea paineensietokyky helpottaa tämän roolin omaksumista.

Odotamme sinulta:

-hyviä asiakaspalvelu- ja viestintätaitoja
-joustavuutta, huolellisuutta ja täsmällisyyttä
-MS-Office ohjelmien hallinnan
-halua työskennellä ajoittain hektisessä Contact Center ympäristössä
-suomen- ja englannin kielitaitoa, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Tehtävään valitulle henkilölle tarjoamme:

-kiinteän kilpailukykyisen palkan sekä viihtyisän työympäristön
-mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän
-kattavan perehdytyksen
-osittaisen etätyömahdollisuuden
-kokoaikaisen työn
-mukavan ja asiantuntevan tiimin.

Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana, joten jos olet kiinnostunut tehtävästä, jätä hakemus nopeasti rekrytointijärjestelmämme kautta!

Lisätietoja Reaktista ja avoinna olevista tehtävistä antaa rekrytointikonsultti Marianna Joutsenlahti puhelimitse/Whatsappilla numerosta +358 505730611 tai sähköpostitse marianna.joutsenlahti@reakt.fi

Jäitkö kaipaamaan lisätietoja Reaktista? Klikkaa itsesi Reaktin maailmaan tästä.

Mikäli haluat lukea lisää mahtavista PostNordilaisista, kurkkaa tänne tai vilkaise heidän sosiaalisen median sisältöjä Instagramista tai Facebookista.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://rekry.wippiiwork.com/jobs/5092151-asiakaspalvelija-postnordin-tiimiin-reakt-fuengirola