Hallintoassistentti, Yleishallinnon tuki, Helsingin kaupunki
- Alkuperäinen julkaisupäivä 5.11.2024
- Hae viimeistään 19.11.2024
- Palkkaus: 2545,59€/kk
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Haemme hallintoassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimen yleishallinnon tukeen (tiimi 12). Työsuhde alkaa 8.1.2025 tai sopimuksen mukaan.
Tiimi 12 vastaa assistenttipalveluista Sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalveluiden (SKH) sekä pelastuslaitoksen palvelukokonaisuuteen. Avoinna oleva tehtävä sijoittuu kotihoitoyksikköön keskitettyihin palveluihin, jossa hallintoassistentti antaa palvelua kotihoitopäällikölle. Työpisteen osoite on tällä hetkellä Hiomotie 6.
Tehtäväsi sisältää monipuolisia toimistotöitä, kuten talous-, henkilöstö- ja yleishallinnon tehtäviä, ostolaskujen käsittelyä, virka- ja työsopimusten valmistelua, sähköisten järjestelmien käyttöoikeuksien ja tunnusten ylläpitoa ja päivittämistä sekä kokoussihteerinä toimimista.
Tehtävässä edellytämme useiden eri tietojärjestelmien hallintaa ja hyvää tietoteknisestä osaamista. Tehtävässä käytettävät ohjelmat ovat mm. MS Office-ohjelmat, Ahjo, P2P, Sarastia, Onni, Bosti- ja Valtti tilausjärjestelmät, Luukku, Reg@Web, M2 Blue ja työsuojelupakki.
Parhaiten hallintoassistentin tehtävässä onnistuu henkilö, joka on innostunut tekemään töitä erilaisten ihmisten kanssa, pystyy reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin ja hallitsee useita tehtäviä yhtä aikaa, mikä edellyttää tarkkuutta, priorisointi- ja järjestelykykyä sekä oman työn suunnittelua.
Meille kaiken keskiössä on kotihoidon keskitettyjen palveluiden johto ja henkilöstö eli asiakkaamme. Sinulla on tärkeä rooli moniammatillisessa tiimissä. Tukenasi ovat työkaverisi ja esihenkilösi. Meillä on siis iso porukka varmistamassa, että Sinä onnistut työssäsi ja asiakkaamme saavat heille kuuluvan palvelun.
Töiden vastapainoksi haluamme omalta osaltamme mahdollistaa työn ja vapaa-ajan yhdistämisen joustavasti ja näin tukea työntekijöitämme elämän eri tilanteissa. Työmatkan helpottamiseksi meillä on vuotuinen työmatkaetu. Vuosittaisella liikunta- ja kulttuuriedulla kannustamme henkilöstöämme aktiiviseen ja palauttavaan vapaa-aikaan. Lisäksi tarjoamme alennuksia kulttuuripalveluista, työterveyshuollon sekä luotettavan ja vastuullisen työnantajan tuen.
Haastattelemme jo hakuaikana. Varaudu ottamaan mukaan henkilöllisyystodistus ja työ- sekä tutkintotodistukset.
Kelpoisuusehto:
Soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi) tai vastaava aikaisempi opistotasoinen tutkinto tai soveltuva ammatillinen tutkinto, esim. merkonomi tai muu soveltuva koulutus.
Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja tyydyttävä kirjallinen taito.
Tehtävässä edellytetään:
- hyvää asiakaspalveluasennetta
- hyvää tietoteknistä osaamista
- hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä joustavuutta
- itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta
- hyvää paineensietokykyä- ja organisointikykyä sekä useiden asiakokonaisuuksien samanaikaista hallintaa
- halua oppia uutta
Luemme eduksi aikaisemman työkokemuksen talous-, henkilöstö- ja yleishallinnon toimistotehtävistä sekä sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan organisaation tuntemuksen.
Tiimi 12 vastaa assistenttipalveluista Sairaala-, kuntoutus- ja hoivapalveluiden (SKH) sekä pelastuslaitoksen palvelukokonaisuuteen. Avoinna oleva tehtävä sijoittuu kotihoitoyksikköön keskitettyihin palveluihin, jossa hallintoassistentti antaa palvelua kotihoitopäällikölle. Työpisteen osoite on tällä hetkellä Hiomotie 6.
Tehtäväsi sisältää monipuolisia toimistotöitä, kuten talous-, henkilöstö- ja yleishallinnon tehtäviä, ostolaskujen käsittelyä, virka- ja työsopimusten valmistelua, sähköisten järjestelmien käyttöoikeuksien ja tunnusten ylläpitoa ja päivittämistä sekä kokoussihteerinä toimimista.
Tehtävässä edellytämme useiden eri tietojärjestelmien hallintaa ja hyvää tietoteknisestä osaamista. Tehtävässä käytettävät ohjelmat ovat mm. MS Office-ohjelmat, Ahjo, P2P, Sarastia, Onni, Bosti- ja Valtti tilausjärjestelmät, Luukku, Reg@Web, M2 Blue ja työsuojelupakki.
Parhaiten hallintoassistentin tehtävässä onnistuu henkilö, joka on innostunut tekemään töitä erilaisten ihmisten kanssa, pystyy reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin ja hallitsee useita tehtäviä yhtä aikaa, mikä edellyttää tarkkuutta, priorisointi- ja järjestelykykyä sekä oman työn suunnittelua.
Meille kaiken keskiössä on kotihoidon keskitettyjen palveluiden johto ja henkilöstö eli asiakkaamme. Sinulla on tärkeä rooli moniammatillisessa tiimissä. Tukenasi ovat työkaverisi ja esihenkilösi. Meillä on siis iso porukka varmistamassa, että Sinä onnistut työssäsi ja asiakkaamme saavat heille kuuluvan palvelun.
Töiden vastapainoksi haluamme omalta osaltamme mahdollistaa työn ja vapaa-ajan yhdistämisen joustavasti ja näin tukea työntekijöitämme elämän eri tilanteissa. Työmatkan helpottamiseksi meillä on vuotuinen työmatkaetu. Vuosittaisella liikunta- ja kulttuuriedulla kannustamme henkilöstöämme aktiiviseen ja palauttavaan vapaa-aikaan. Lisäksi tarjoamme alennuksia kulttuuripalveluista, työterveyshuollon sekä luotettavan ja vastuullisen työnantajan tuen.
Haastattelemme jo hakuaikana. Varaudu ottamaan mukaan henkilöllisyystodistus ja työ- sekä tutkintotodistukset.
Kelpoisuusehto:
Soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi) tai vastaava aikaisempi opistotasoinen tutkinto tai soveltuva ammatillinen tutkinto, esim. merkonomi tai muu soveltuva koulutus.
Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja tyydyttävä kirjallinen taito.
Tehtävässä edellytetään:
- hyvää asiakaspalveluasennetta
- hyvää tietoteknistä osaamista
- hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä joustavuutta
- itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta
- hyvää paineensietokykyä- ja organisointikykyä sekä useiden asiakokonaisuuksien samanaikaista hallintaa
- halua oppia uutta
Luemme eduksi aikaisemman työkokemuksen talous-, henkilöstö- ja yleishallinnon toimistotehtävistä sekä sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan organisaation tuntemuksen.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.hel.fi/fi/avoimet-tyopaikat/avoimet-tyopaikat/SOTEPE-04-106-24