Maksatustarkastaja, Kotkan kaupunki
- Alkuperäinen julkaisupäivä 18.11.2024
- Hae viimeistään 2.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Hyvinvoinnin ja työllisyyden vastuualueella, työllisyyden ja kotoutumisen edistämisen palveluyksikössä on haettavana maksatustarkastajan määräaikaisesti täytettävä virka 9.12.2024 - 31.8.2025. Virka täytetään ensin määräaikaisesti virkasuhteeseen kuuluvien tehtävien hoidon järjestämiseksi ja vakituisesti julkisen haun kautta kevään aikana.
Maksatustarkastajan tehtäviin kuuluu muun muassa:
- vastata työvoimaviranomaisen maksatusprosessista ja sen kehittämisestä yhteistyössä kaupungin talousyksikön
kanssa
- toteuttaa, koordinoida ja ohjata maksatusten tekemistä työllisyysalueella.
- varmistaa työvoimaviranomaisen alaisten tukien maksatusten oikeellisuus ja säädöstenmukaisuus nopeasti, asiantuntevasti
ja asiakaslähtöisesti
- maksatushakemusten käsittely, päätösten valmistelu ja esittely
- maksatukseen liittyvä neuvonta ja ohjaus organisaation sisällä sekä ulkoisesti
Maksatustarkastajan kelpoisuusehto on soveltuva ammattikorkeakoulututkinto tai vastaava aikaisempi opistoasteinen tutkinto. Onnistuminen tehtävässä edellyttää kokemusta talous- ja hallintotehtävistä sekä kirjanpidollista osaamista. Tehtävä on itsenäinen ja uusi. Se vaatii hyviä vuorovaikutustaitoja ja kokonaisuuksien hahmottamista maksatusprosessin kehittämiseksi. Tekemistä tukee valtion maksatusprosessin aiempi tuntemus, kunnallisen asianhallinta- ja talousprosessin tuntemus sekä työvoimaviranomaisen toimintaan liittyvän lainsäädännön tuntemus.
Työaika on 36,25 h/vk. Tehtävässä sovelletaan neljän (4) kuukauden koeaikaa. Valitun on esitettävä hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Tutkinto- ja työtodistukset sekä CV pyydetään haastatteluun kutsutuilta. Haastattelut voidaan aloittaa hakuaikana.
Tehtävää haetaan ensisijaisesti kirjautumalla sähköiseen rekrytointijärjestelmään. Apua hakemuksen jättämiseen saat numerosta 040 352 4737 (ma-pe klo 7-14). Paperihakemus ja CV on mahdollista lähettää osoitteeseen Kotkan kaupunki/Kirjaamo, PL 205, 48101 KOTKA.
Maksatustarkastajan tehtäviin kuuluu muun muassa:
- vastata työvoimaviranomaisen maksatusprosessista ja sen kehittämisestä yhteistyössä kaupungin talousyksikön
kanssa
- toteuttaa, koordinoida ja ohjata maksatusten tekemistä työllisyysalueella.
- varmistaa työvoimaviranomaisen alaisten tukien maksatusten oikeellisuus ja säädöstenmukaisuus nopeasti, asiantuntevasti
ja asiakaslähtöisesti
- maksatushakemusten käsittely, päätösten valmistelu ja esittely
- maksatukseen liittyvä neuvonta ja ohjaus organisaation sisällä sekä ulkoisesti
Maksatustarkastajan kelpoisuusehto on soveltuva ammattikorkeakoulututkinto tai vastaava aikaisempi opistoasteinen tutkinto. Onnistuminen tehtävässä edellyttää kokemusta talous- ja hallintotehtävistä sekä kirjanpidollista osaamista. Tehtävä on itsenäinen ja uusi. Se vaatii hyviä vuorovaikutustaitoja ja kokonaisuuksien hahmottamista maksatusprosessin kehittämiseksi. Tekemistä tukee valtion maksatusprosessin aiempi tuntemus, kunnallisen asianhallinta- ja talousprosessin tuntemus sekä työvoimaviranomaisen toimintaan liittyvän lainsäädännön tuntemus.
Työaika on 36,25 h/vk. Tehtävässä sovelletaan neljän (4) kuukauden koeaikaa. Valitun on esitettävä hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Tutkinto- ja työtodistukset sekä CV pyydetään haastatteluun kutsutuilta. Haastattelut voidaan aloittaa hakuaikana.
Tehtävää haetaan ensisijaisesti kirjautumalla sähköiseen rekrytointijärjestelmään. Apua hakemuksen jättämiseen saat numerosta 040 352 4737 (ma-pe klo 7-14). Paperihakemus ja CV on mahdollista lähettää osoitteeseen Kotkan kaupunki/Kirjaamo, PL 205, 48101 KOTKA.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/KOTKA-02-21-24/fi_FI