Ostoreskontranhoitaja, Kuopio tai Vantaa, Barona Finance Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 20.11.2024
- Hae viimeistään 24.11.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Etsimme asiakasyrityksellemme ostoreskontranhoitajaa osa-aikaiseen (2-3pv/vko) ja määräaikaiseen työtehtävään 28.2.2025 saakka. Työt sijaitsevat joko Kuopiossa tai Vantaalla. Työsuhde muodostetaan Baronan kautta.
Ostoreskontranhoitajan tehtävä pitää sisällään ruuhkan purun tehtäviä sekä tilausten ja laskujen manuaalista käsittelyä. Tukenasi tulee olemaan pieni taloustiimi, jossa töitä tehdään hyvällä fiiliksellä.
Odotamme, että sinulla on aiempaa kokemusta ostoreskontrasta tai muista taloushallinnon tehtävistä. Olet myös yhteistyökykyinen ja eri sidosryhmien kanssa kommunikointi ei tuota sinulle haasteita. Lisäksi nautit rutiininomaisista tehtävistä.
Tehtävissä sinulla on mahdollisuus päästä kehittämään osaamistasi ostoreskontran tehtävissä. Yrityksessä käytetään Baswarea sekä Navision-järjestelmää. Töitä tehdään suomen kielellä. Tehtävät sijaitsevat joko Kuopiossa tai Vantaalla. Töitä tehdään hybridinä ja etäpäivä on mahdollista tehdä 3-4 päivänä viikossa.
Työsuhde solmitaan Baronan kanssa ja aloitusajankohta on mahdollisimman pian. Baronan työntekijänä sinulla on käytössäsi Baronan työsuhde-etuudet, kuten kattava työterveys sekä monipuoliset ostoetuudet.
Oletko sinä etsimämme osaaja? Lähetä meille CV:si 24.11.2024 mennessä. Käsittelemme hakemuksia ja aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Tehtävä täytetään heti sopivan ehdokkaan löydyttyä, joten ilmoitus saatetaan poistaa jo ennen hakuajan päättymistä. Tehtävään valitulle henkilölle tehdään perusmuotoinen henkilöturvallisuusselvitys ennen työsuhteen alkamista.
Lisätietoja tehtävästä ja rekrytointiprosessista antaa Baronan rekrytointikonsultti Juha Vilpas. Juhan tavoitat numerosta +358 504041757 tai sähköpostitse juha.vilpas@barona.fi. Huomioithan, että tietosuojasyistä emme käsittele sähköpostilla saapuvia hakemuksia.
Ostoreskontranhoitajan tehtävä pitää sisällään ruuhkan purun tehtäviä sekä tilausten ja laskujen manuaalista käsittelyä. Tukenasi tulee olemaan pieni taloustiimi, jossa töitä tehdään hyvällä fiiliksellä.
Odotamme, että sinulla on aiempaa kokemusta ostoreskontrasta tai muista taloushallinnon tehtävistä. Olet myös yhteistyökykyinen ja eri sidosryhmien kanssa kommunikointi ei tuota sinulle haasteita. Lisäksi nautit rutiininomaisista tehtävistä.
Tehtävissä sinulla on mahdollisuus päästä kehittämään osaamistasi ostoreskontran tehtävissä. Yrityksessä käytetään Baswarea sekä Navision-järjestelmää. Töitä tehdään suomen kielellä. Tehtävät sijaitsevat joko Kuopiossa tai Vantaalla. Töitä tehdään hybridinä ja etäpäivä on mahdollista tehdä 3-4 päivänä viikossa.
Työsuhde solmitaan Baronan kanssa ja aloitusajankohta on mahdollisimman pian. Baronan työntekijänä sinulla on käytössäsi Baronan työsuhde-etuudet, kuten kattava työterveys sekä monipuoliset ostoetuudet.
Oletko sinä etsimämme osaaja? Lähetä meille CV:si 24.11.2024 mennessä. Käsittelemme hakemuksia ja aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Tehtävä täytetään heti sopivan ehdokkaan löydyttyä, joten ilmoitus saatetaan poistaa jo ennen hakuajan päättymistä. Tehtävään valitulle henkilölle tehdään perusmuotoinen henkilöturvallisuusselvitys ennen työsuhteen alkamista.
Lisätietoja tehtävästä ja rekrytointiprosessista antaa Baronan rekrytointikonsultti Juha Vilpas. Juhan tavoitat numerosta +358 504041757 tai sähköpostitse juha.vilpas@barona.fi. Huomioithan, että tietosuojasyistä emme käsittele sähköpostilla saapuvia hakemuksia.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://my.barona.fi/application/673c9ca95d2f71001d93046a