Talouspäällikkö, Berggren Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 9.1.2025
- Hae viimeistään 31.1.2025
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Tässä roolissa tulet vastaamaan Berggren konsernin ulkoisesta kirjanpidosta tilinpäätöksineen. Hallitset verotuksen, viranomaisraportoinnin, maksuliikenneasiat sekä konsernitilinpäätöksen. Tehtävä pitää sisällään monipuolisesti erilaisia taloushallinnon tehtäviä - itsenäisesti ja yhteistyössä tiimin kanssa. Toimit esihenkilönä kahdelle taloushallinnon asiantuntijalle ja teet läheistä yhteistyötä Business Controllerin sekä laajasti eri liiketoimintojen ihmisten kanssa.
Uuden strategiakautemme alkaessa sinulla on mahdollisuus olla kanssamme muovaamassa Berggrenin tulevaisuutta ja olla mukana kehittämässä modernia IP alan konsernia. Tarjoamme dynaamisen ja kannustavan työympäristön, jossa ideoitasi ja panostasi arvostetaan.
Menestyt tehtävässä, jos olet oma-aloitteinen, innostunut uuden oppimisesta, ja sinulle on kertynyt jo näkemystä erilaisista liiketoiminnan ympäristöistä. Haluat ymmärtää liiketoiminnan kokonaisuutta myös lukujen takana ja olet työskentelytavaltasi ratkaisukeskeinen ja kehitysorientoitunut tekijä. Roolissasi pääset muokkaamaan oman vastuualueesi käytänteitä ja toimintoja kasvavan ja kansainvälistyvän yhtiön tarpeisiin.
Voit työskennellä tilanteesi mukaan Helsingin, Tampereen, Turun, Oulun tai Jyväskylän toimistollamme, sekä osittain etänä. Työsuhde on vakituinen, ja roolissa nyt toimiva henkilö jäämässä eläkkeelle.
Mitä me tarjoamme
Berggren on Suomen johtava täyden palvelun IPR-lakitoimisto. Autamme asiakkaitamme kaikissa immateriaalioikeuksiin liittyvissä asioissa maailmanlaajuisesti, ollen heidän kumppaninsa liiketoiminnan kasvussa ja kehityksessä.
Työyhteisömme on kokonaisuus monipuolista teknologista, juridista ja liiketaloudellista asiantuntijuutta, jossa jokainen on tasavertainen yksilö. Jatkuva kehittyminen ja oppiminen ovat osa arkeamme, ja panostamme asiantuntijuuden kehittymiseen jokaisen vahvuuksien kautta. Meitä berggreniläisiä on jo yli 85 vuoden ajan yhdistänyt innostus asiakkaan ideoihin. Tämä näkyy tavassamme tehdä työtä yhdessä työstämiemme arvojen mukaisesti; hyvällä energialla ja onnistumisista yhdessä iloiten. Tavoitteenamme on luoda hyvinvointia tukevaa työkulttuuria, joka mahdollistaa hyvän ja tasapainoisen elämän.
Meillä arvostetaan sujuvaa yhteistyötä ja positiivista otetta kehittämiseen. Roolissasi saat
- Hyvän perehdytyksen työtehtäviin ja liiketoimintaamme
- Monipuolisen työnkuvan
- Asiantuntevat kollegat sekä välittömän ja innostavan ilmapiirin
- Mahdollisuuden kehittää ammatillista osaamista
- Hyvät työsuhde-edut
Mitä odotamme sinulta
- Kokemusta vastaavista taloushallinnon tehtävistä
- Vastuullista ja ammattitaitoista työotetta
- Opintotaustaa ammattikorkeakoulusta tehtävään soveltuvasta opintosuuntauksesta
- Sähköisen taloushallinnon järjestelmäosaamista (mielellään Netvisor-ympäristössä)
- Yhteistyötaitoja ja halua tarttua vaihteleviin työtehtäviin
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
Innostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa Kati Sasse puh. 043 8500 141, torstaina 16.1. klo 9 - 10 ja maanantaina 20.1. klo 15 - 16.
Jos innostuit, hae heti! Aloitamme keskustelut ehdokkaiden kanssa jo hakuaikana.
Uuden strategiakautemme alkaessa sinulla on mahdollisuus olla kanssamme muovaamassa Berggrenin tulevaisuutta ja olla mukana kehittämässä modernia IP alan konsernia. Tarjoamme dynaamisen ja kannustavan työympäristön, jossa ideoitasi ja panostasi arvostetaan.
Menestyt tehtävässä, jos olet oma-aloitteinen, innostunut uuden oppimisesta, ja sinulle on kertynyt jo näkemystä erilaisista liiketoiminnan ympäristöistä. Haluat ymmärtää liiketoiminnan kokonaisuutta myös lukujen takana ja olet työskentelytavaltasi ratkaisukeskeinen ja kehitysorientoitunut tekijä. Roolissasi pääset muokkaamaan oman vastuualueesi käytänteitä ja toimintoja kasvavan ja kansainvälistyvän yhtiön tarpeisiin.
Voit työskennellä tilanteesi mukaan Helsingin, Tampereen, Turun, Oulun tai Jyväskylän toimistollamme, sekä osittain etänä. Työsuhde on vakituinen, ja roolissa nyt toimiva henkilö jäämässä eläkkeelle.
Mitä me tarjoamme
Berggren on Suomen johtava täyden palvelun IPR-lakitoimisto. Autamme asiakkaitamme kaikissa immateriaalioikeuksiin liittyvissä asioissa maailmanlaajuisesti, ollen heidän kumppaninsa liiketoiminnan kasvussa ja kehityksessä.
Työyhteisömme on kokonaisuus monipuolista teknologista, juridista ja liiketaloudellista asiantuntijuutta, jossa jokainen on tasavertainen yksilö. Jatkuva kehittyminen ja oppiminen ovat osa arkeamme, ja panostamme asiantuntijuuden kehittymiseen jokaisen vahvuuksien kautta. Meitä berggreniläisiä on jo yli 85 vuoden ajan yhdistänyt innostus asiakkaan ideoihin. Tämä näkyy tavassamme tehdä työtä yhdessä työstämiemme arvojen mukaisesti; hyvällä energialla ja onnistumisista yhdessä iloiten. Tavoitteenamme on luoda hyvinvointia tukevaa työkulttuuria, joka mahdollistaa hyvän ja tasapainoisen elämän.
Meillä arvostetaan sujuvaa yhteistyötä ja positiivista otetta kehittämiseen. Roolissasi saat
- Hyvän perehdytyksen työtehtäviin ja liiketoimintaamme
- Monipuolisen työnkuvan
- Asiantuntevat kollegat sekä välittömän ja innostavan ilmapiirin
- Mahdollisuuden kehittää ammatillista osaamista
- Hyvät työsuhde-edut
Mitä odotamme sinulta
- Kokemusta vastaavista taloushallinnon tehtävistä
- Vastuullista ja ammattitaitoista työotetta
- Opintotaustaa ammattikorkeakoulusta tehtävään soveltuvasta opintosuuntauksesta
- Sähköisen taloushallinnon järjestelmäosaamista (mielellään Netvisor-ympäristössä)
- Yhteistyötaitoja ja halua tarttua vaihteleviin työtehtäviin
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
Innostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa Kati Sasse puh. 043 8500 141, torstaina 16.1. klo 9 - 10 ja maanantaina 20.1. klo 15 - 16.
Jos innostuit, hae heti! Aloitamme keskustelut ehdokkaiden kanssa jo hakuaikana.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://ats.talentadore.com/apply/talouspaallikko/Z0Gw43