Tietoa tehtävästä
Etsimme asiakkaallemme Fenno Road Oy:lle asiakaspalvelijaa Vuosaaren pääterminaaliin. Työtehtävässä viihtyy osaaja, jolla on järjestelmällinen ote työhön, hyvä paineensietokyky ja halu tarttua toimeen. Toivomme sinulta lisäksi perusymmärrystä logistiikasta, sillä työtehtäviin kuuluu myös ajojärjestelytehtäviä - tämä on hieno mahdollisuus päästä näkemään ja oppimaan logistiikka-alan operatiivista puolta. Tässä mahdollisuutesi osa-aikaiseen sekä kesätyöhön ammattitaitoisten kollegoiden ja vaihtelevien työtehtävien parissa, lue siis alta lisää ja hae tehtävää jo tänään!
Kuvaus
Asiakaspalvelijana työnkuvaasi kuuluu kuljetusalan asiakkaiden palveleminen sähköpostitse sekä puhelimitse. Lisäksi noutotilausten ja operatiivisen toiminnan toteutumisen valvonta ja muutostilanteisiin reagoiminen ovat osa työtehtäviä. Odotamme sinulta hyvää tietoteknistä osaamista, sillä tehtävät vaativat Excel-taitoja sekä toiminnanohjausjärjestelmien hallintaa ja nopeaa omaksumista. Osa työajastasi kuluu myös kuljetuksen ohjaamisen tehtäviin, kuten ajojärjestelyyn ja kuljetussuunnitteluun, mistä johtuen logistiikka-alan työkokemus tai vahva kiinnostus sekä ymmärrys ovat edellytyksenä työssä menestymiselle.
Työ alkaa tammikuussa 2025 perehdytyksellä, ja tammi-maaliskuun aikana työskentelet osa-aikaisesti, mikä mahdollistaa hyvin työn ja opintojen tai muiden menojen yhdistämisen. Huhti- ja toukokuussa voit keskittyä esimerkiksi opintoihisi, sillä silloin työtunteja ei ole tarjolla. Kesäkuun alusta elokuun loppuun pääset työskentelemään kokoaikaisessa kesätyössä, työaikojen ollessa maanantaista perjantaihin klo 10-18.
Kesätyöjakson jälkeen on mahdollista keskustella jatkomahdollisuuksista, joten tämä rooli voi avata ovia pidempäänkin työskentelyyn. Työpisteesi sijaitsee Fenno Roadin toimistossa Vuosaaren satama-alueella. Työtehtävät edellyttävät läsnäoloa toimistolla, joten etätyö ei ole tässä tehtävässä mahdollista.
Tarjoamme
- Mahdollisuuden päästä oppimaan logistiikka-alasta alan ammattilaisilta monipuolisten ja vastuullisten työtehtävien merkeissä
- Kattavan kolmen viikon perehdytysjakson ja jatkuvan tuen työjakson ajan
- Käytännönläheisen työympäristön ja mukavat kollegat
Työtehtävät
- Asiakaspalvelu sähköpostin ja puhelimen välityksellä
- Noutotilausten ja operatiivisen toiminnan valvonta ja toteutus
- Muutos- ja ongelmatilanteiden ratkaisu ja eteenpäin vieminen
- Ajojärjestely ja kuljetuksen ohjaus
- Muut asiakaspalvelun tehtävät
Etsimme
- Rooliin soveltuva koulutustausta, esimerkiksi logistiikan tai liiketalouden parista
- Aiempaa kokemusta tai ymmärrystä logistiikasta sekä vahva kiinnostus alaa kohtaan
- Ajantasaiset tietotekniset taido, erityisesti Excel-taidot
- Sujuvan suomen ja englannin kielitaito (suullinen ja kirjallinen) - pääset palvelemaan myös kansainvälisiä asiakkaita!
Työntekijänä olet
- Yhteistyötaitoinen
- Palveluhenkinen
- Vastuuntuntoinen
- Rohkea ja toimeentarttuva
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 12.2.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.