Tietoa tehtävästä
Viking Line Cargolla on nyt haussa
Sales Support, sijaisuus
Sijaintina Helsingin toimipiste
Etsimme Viking Line Cargoon idearikasta ja ennakkoluulotonta myynti- ja palveluhenkistä tukipilaria, joka osaa laittaa myös konttorilla raportit järjestykseen.
Työtehtävät ja vastuualueet
Tehtävänäsi on ensisijaisesti tukea Cargon myyntityötä Itämeren markkina-alueella, mutta myös kartoittaa markkina-alueen potentiaalisia asiakkaita ja ottaa heihin yhteyttä sähköpostitse ja puhelimitse. Kauttasi hoituvat järjestelmällisesti myös rahdin seurantaan ja raportointiin liittyvät päivittäiset rutiinit, rahdin sisäisten raporttien ja selvitysten laatiminen sekä muut rahtiliiketoimintaan liittyvät hallinnolliset tehtävät. Vastaat Viking Line Cargon somekanavista ja olet myös mukana rahdin markkinointitilaisuuksien ja sisäisten tapahtumien suunnittelussa ja järjestämisessä.
Kuka olet?
Viihtyäksesi ja menestyäksesi Sales Support-tehtävässä sinulla tulee olla jo muutaman vuoden työkokemus kansainvälisestä työympäristöstä vastaavissa tehtävissä, mielellään Itämeren markkina-alueella. Sinulla on soveltuva ammattikorkeakoulututkinto, tai vähintään toiseen asteen tutkinto. Odotamme sinulta myös:
Kansainvälistä otetta ja näkemystä.
Ymmärrystä ja mielenkiintoa kestävästä kehityksestä ja ympäristötyöstä.
Itsenäistä, idearikasta ja uteliasta, mutta samalla tarkkaa otetta työskentelyyn.
Vahvaa suomen, ruotsin ja englannin kielen taitoa.
Office‐ohjelmien ja erityisesti Excelin vahvaa osaamista.
Minkälaista meillä on olla töissä?
Työssäsi toimit yhdessä kokeneiden kollegoidesi kanssa yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Arvostamme proaktiivista ja positiivista asennetta työyhteisössä.
Lisäksi tarjoamme vielä muun muassa seuraavat henkilöstöedut:
Lounas- ja hyvinvointiedut
Laajat työterveyspalvelut
Treenitunnin työajalla, 1 h/vko
Etätyömahdollisuuden 2 päivää viikossa
Kattavat edut vapaa-ajalla
Innostuitko tehtävästä?
Siinä tapauksessa älä epäröi, vaan lähetä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi viimeistään 10.11.2024. Tehtävä on määräaikainen ja alkaa sopimuksen mukaan, viimeistään vuoden 2025 alussa.
Haluatko lisätietoja? Kysymyksiin vastaa rahtijohtaja Harri Tamminen puhelimitse +358 40 848 1105 (ke 30.10 klo 13:00–13.30 ja to 31.10 klo 16:00-16:30.) tai vaihtoehtoisesti HR Specialist Marcus Nyman sähköpostitse marcus.nyman@vikingline.com
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 10.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.