Service Manager, Azets Insight Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 25.10.2024
  • Hae viimeistään 17.11.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Azets on kasvanut yhdeksi Suomen ja Pohjoismaiden johtavaksi teknologiapalveluiden tarjoajaksi, tukien lukuisia asiakkaita useilla eri toimialoilla kokonaisvaltaisella palvelu- ja järjestelmäportfoliollaan. Etsimme nyt kokenutta palvelupäällikköä liittymään osaksi kasvumatkaamme ehkä sinä olisit etsimämme

Service Manager

Oletko valmis liittymään tärkeäksi osaksi liiketoimintayksikköä, joka on perinteistä IT-toimittajaa askeleen edellä kokonaisvaltaisella palvelutarjoamallaan? Omistautuneena IT-kumppanina takaamme asiakkaidemme liiketoiminnan kehittymisen ja jatkuvuuden. Lähde mukaan matkalle, jolla joka päivä lunastamme lupauksemme tukea asiakkaidemme liiketoimintaa vahvalla asiantuntijuudella useiden liiketoimintakriittisten järjestelmien parissa.

Service Manager -roolissa olet keskeisessä osassa strategisten kumppanuuksien vaalimisessa ja johtamisessa. Pääset osaksi piinkovien ammattilaisten joukkoa, jossa palvelujohtamisen asiantuntijatiimi sekä yli 140 teknologiaosaajaa toimii tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme onnistumisen takaamiseksi. Tavoitteenamme on korkealaatuisten palveluiden tuottaminen asiakkaidemme liiketoimintakriittisten järjestelmien tueksi. Johdat nimettyjä asiakkuuksia kokonaisvaltaisesti mukaan lukien erilaisia järjestelmämuutoksia, mahdollisten ongelmatilanteiden selvityksiä sekä kriittisissä tilanteissa häiriöhallintaa Major Incident Managerina. Service Managerina orkestroit laajoja IT-palveluiden ja -osaajien kokonaisuutta, tuottaaksemme asiakkaillemme heidän tarpeitaan vastaavia palveluita juuri silloin kuin he sitä tarvitsevat.

Vastuualueesi

Service Manager -roolissa vastaat pohjoismaisista ja paikallisista asiakkuuksista käyttöönottojen jälkeisessä vaiheessa, eli jatkuvissa palveluissa. Tehtäviisi kuuluu

- Aktiivinen yhteistyön ohjaus asiakkaiden ja asiantuntijoiden kanssa
- Järjestelmämuutosprosessien tehokas läpivienti asiakkaat sekä muut sidosryhmät huomioiden
- Työn ja resursoinnin suunnittelu ja hallinta, kollegoidesi ja muiden tiimien tukemana
- Palveluiden aktiivinen kehittäminen vastaamaan asiakkaidemme tarpeita
- Asiakkuuksiesi kannattavuuden varmistaminen tunnuslukujen seuraamisen, ennusteiden laatimisen ja oikea-aikaisen laskutuksen avulla
- Haastavienkin tilanteiden proaktiivinen ja tehokas selvittäminen läheisessä yhteistyössä asiakkaan kanssa parhaan lopputuloksen takaamiseksi
- Ohjausryhmätyöskentelyn johtaminen ja muu asiakaskommunikointi ammattitaitoisesti

Taustasi

Palvelupäällikkötiimimme koostuu erilaisia taustoja omaavista palvelunhallinnan asiantuntijoista. Toivoisimme sinulta

- Vähintään kolmen vuoden kokemusta palvelujohtamisesta
- Soveltuvaa koulutustaustaa esimerkiksi tietojenkäsittelyn, informaatiotekniikan, kauppatieteiden tai liiketalouden parista
- Kokemusta taloushallinnon ja/tai muiden toiminnanohjauksen osa-alueiden prosesseista
- ITIL-ymmärrystä ja kokemusta (ITIL Foundation, USM tai muu sertifikaatti on eduksi)
- Kokemusta IT-järjestelmän muutoshallinnasta, käyttöönotosta ja/tai toimimisesta IT-toimittajan kanssa, taloushallinnon tai muiden toiminnanohjauksen osa-alueilta
- Proaktiivista ja aikaansaavaa otetta asioiden eteenpäin viemisessä sekä kykyä oppia ja kehittyä
- Myynnillistä asiakaspalveluasennetta
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista osaamista

Osaamisen lisäksi etsimme oikeanlaista persoonaa osaksi tiimiämme. Meillä saat paljon mahdollisuuksia antaa kykyjesi loistaa ja kasvaa asiantuntijana, tukea ja ohjausta unohtamatta.

Haluamme, että viihdyt meillä!

Azetsissa yhdistyy suuren työnantajan vakaus sekä pienemmän yrityksen ketteryys. Pyrimme jatkuvaan kehittymiseen omaksumalla moderneja teknologiaratkaisuja ja parhaita käytäntöjä. Uskomme työntekijöidemme itseohjautuvuuden tukemiseen ja kannustamme kaikkia ottamaan omistajuuden ja vastuun työstään sekä kehittämään työskentelytapojamme ja viemään ne myös käytäntöön. Olemme ylpeitä, että saamme työskennellä suuren ja tyytyväisen asiakaskunnan parissa, sekä mukavien kollegoiden kanssa ympäristössä, jossa jokaista arvostetaan yksilönä.

Toimistomme sijaitsevan keskeisillä paikoilla erinomaisten kulkuyhteyksien varrella, kuten Helsingissä Elienaukiolla rautatieaseman välittömässä läheisyydessä ja Tampereella Sorin aukiolla. Voit yhdistää joustavasti toimistolla ja kotikonttorilla työskentelyn, ja myös muilta paikkakunnilta käsin työskentely on vaihtoehto.

Kiinnostuitko?

Sopisitko sinä osaksi energistä tiimiämme? Lähetä hakemuksesi ja CV:si sekä palkkatoiveesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 17.11.2024. Aloitamme haastattelut ja etenemme sopivien ehdokkaiden kanssa jo hakuaikana.

Service Management Team Lead, Technology Services Heidi Paavola antaa mielellään lisätietoja tehtävästä (heidi.paavola@azets.com, +358 40844 4292). Heidi on tavoitettavissa puhelimitse tiistaina 29.10. klo 1416 välillä ja keskiviikkona 6.11. klo 911 välillä.

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.azets.fi/talentlink/advertpage/?advertid=31370